Algemeen game nieuws

Games & systemen van nu en de toekomst (incl. PC en mobile).
arjen1981
Animal Crossing Tour 2020

Re: Algemeen game nieuws

03 jan 2025, 13:56

arjen1981 schreef:
16 dec 2024, 10:32
Er gaan al veel speculaties rond en ik denk het zelf ook maar Project Century gaat mogelijk de orgin story van de Tojo Clan vertellen. Makoto Tojo is wie we zien.

Op 58 seconden hoor je ook duidelijk Tojo uitgesproken door de aanvaller. Allemaal speculaties natuurlijk. Maar wat heb ik hier een zin in!

En uiteraard weer een erg mooie historische achtergrond waar we ons in begeven en je veel van mee krijgt tijdens het spelen zoals je gewend bent met dit soort titels van Ryu Ga Gotoku: https://en.wikipedia.org/wiki/Taish%C5%8D_Democracy

Je ziet ook dat Tojo een uniform heeft van een haven arbeider. Wat betekent dat hij ook zelf tot de arbeiders klasse behoord en vandaar ook opbokst voor eerlijke rechten en arbeid. Gezien de omstandigheden van die tijd.

Ook Yamaguchi-gumi was een haven arbeider in deze periode, ook hij vocht voor gelijke rechten en zorgde voor een goede werking tussen de arbeiders en de bedrijven:

https://en.wikipedia.org/wiki/Yamaguchi-gumi

Dus middels Tojo horen we het verhaal van Yamaguchi. De persoon die order en hulp boot in tijden van crisis. Eenzelfde persoon als Kiryo en Ichiban. Die dezelfde loyaliteit nog altijd geloven.

Ik heb mijn Death Stranding 2 avatar vast aangepast. Want hier kijk ik nog wel even heel wat meer naar uit.

Wat een geweldige tijd om te kunnen gamen en naar dit soort titels te mogen uitkijken! Ja sorry megafan hier!
Volgens Masayoshi Yokoyama hebben we het neit bij het juiste eind. https://www.polygon.com/news/503069/pro ... ries-wrong

Ik geloof er nog niks van. Ben heel benieuwd!
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

09 jan 2025, 16:05

Afbeelding

It's time to get a look at what's next – Developer_Direct is back. On Thursday, January 23 at 10am Pacific / 1pm Eastern / 6pm UK, fans will get an inside look at a selection of highly anticipated games coming to Xbox Series X|S, PC, and Game Pass players this year.
arjen1981

10 jan 2025, 18:13

Een groot vraagteken is altijd goed. Maar van Doom wil ik wel meer zien :)
arjen1981

14 jan 2025, 11:33

OE! een stuk interessanter geworden! Het vraagteken is schijnbaar een legendarische Japanse titel die terugkomt en trouwe fans zal gaan verrassen.

O ja, en donderdag is er ook nog iets met de Switch 2. Nog geen software, maar vooral de hardware uit leeks van afgelopen weken.
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

14 jan 2025, 12:32

Ben wel heel erg benieuwd, als de Switch 2 aankondiging echt komt donderdag, hoeveel van de leaks nu waarheid zijn gebleken. En ben nu ook wel benieuwd naar die MysteryGame bij Microsoft de 23ste.
Afbeelding
arjen1981

14 jan 2025, 12:46

De software line-up zal veel later komen en nog niet deze donderdag wat ik lees. Ik ben in elk geval blij met de sticks. Van de software verwacht ik vooral veel XBOX en Sony titels die nu geport worden naar het Switch 2 publiek. Niet voor niks dat we al een Lego Horizons zagen. Maar ook Death Stranding en de vele titels van Microsoft. Ik denk dat die wel de eerste jaren van de Switch 2 groot gaan zijn.
LesserMagic

14 jan 2025, 23:52

Eerste trailer en alpha gameplay beelden van de eerste game van Rebel Wolves, bestaand uit enkele voormalige key figuren van CDPR die gewerkt hebben aan The Witcher 3 en Cyberpunk 2077.
Afbeelding

Terug naar “Moderne games, consoles en handhelds”