Algemeen game nieuws
- Joey
- Veteraan

Bericht
Re: Algemeen game nieuws
Ik ben ook erg benieuwd naar Darksiders 4. Deel 1 en 2 vond ik echt fantastisch dus ik hoop op meer van dat!
- Fing3r
Bericht
Ik vond Darksiders 1 en 2 erg goed, deel 3 was een stuk minder maar nog steeds vermakelijk. Kijk hier wel naar uit, helaas duurt dat nog wel even.
Bericht
Ik vond vooral 1 heel goed. Die game was precies groot genoeg. Met steeds nieuwe gimmicks in iedere dungeon.
Deel 2 was vooral repetitief, veel te groot en daardoor veel te veel herhaling. Ze begonnen ook met random loot te strooien enzo. Heb het ooit wel uitgespeeld op de PS3. Met de gameplay etc was eigenlijk niks mis.
Deel 2 was vooral repetitief, veel te groot en daardoor veel te veel herhaling. Ze begonnen ook met random loot te strooien enzo. Heb het ooit wel uitgespeeld op de PS3. Met de gameplay etc was eigenlijk niks mis.
- Apenheul
- Beheerder

- Contacteer:
Bericht 
Goed nieuws, nieuwe footage van de nieuwe Resident Evil wordt tijdens de opening night van Gamescom getoond volgende week! Ik hoop dat dit weer een voltreffer wordt voor Capcom, aangezien Kunitsu Gami Path of the Goddess ondanks super goede impresses niet echt heeft aan weten te slaan.
En Monster Hunter Wilds lijkt leeg te lopen, veel spelers bewegen met name terug naar Monster Hunter Rise volgens de rapportage van Capcom deze week. Ik denk dat Wilds erg toe is aan een expansion met Master Rank.
Goed nieuws, nieuwe footage van de nieuwe Resident Evil wordt tijdens de opening night van Gamescom getoond volgende week! Ik hoop dat dit weer een voltreffer wordt voor Capcom, aangezien Kunitsu Gami Path of the Goddess ondanks super goede impresses niet echt heeft aan weten te slaan.
En Monster Hunter Wilds lijkt leeg te lopen, veel spelers bewegen met name terug naar Monster Hunter Rise volgens de rapportage van Capcom deze week. Ik denk dat Wilds erg toe is aan een expansion met Master Rank.
Bericht
Een paar jaar geleden is er bij een Game Awards of iets dergelijks een game aangekondigd. Pixelart, 2D, sidescroller, cyberpunk shooter met slowmo, gunkata en andere stylistische shit. Zag er echt heel tof uit. Ik weet niet meer hoe die game heet en kan het NERGENS meer terugvinden. Iemand een idee?
- kingoftherain
Bericht
Kwam net wel Replaced en The Last Night tegen. Niet wat je zoekt, denk ik, maar ik wou ze toch even plaatsen, voor het geval dat.

Wooloo = love, Wooloo = life
Ik zit met een spel in m'n achterhoofd dat wel aan jouw omschrijving voldoet, maar ik weet de naam ook niet meer. Was 't ook iets in het donker, ofzo? Zal vanavond nog even verder zoeken, als je het dan nog niet weet.LesserMagic schreef: ↑18 aug 2025, 03:21Een paar jaar geleden is er bij een Game Awards of iets dergelijks een game aangekondigd. Pixelart, 2D, sidescroller, cyberpunk shooter met slowmo, gunkata en andere stylistische shit. Zag er echt heel tof uit. Ik weet niet meer hoe die game heet en kan het NERGENS meer terugvinden. Iemand een idee?
Kwam net wel Replaced en The Last Night tegen. Niet wat je zoekt, denk ik, maar ik wou ze toch even plaatsen, voor het geval dat.
- KillingRaptor
Bericht
Het was Replaced! Dank u! Goed om te zien dat ie in ieder geval niet is gecancelled.
- kingoftherain
Bericht 
Beter dat ik die dan toch gemeld heb, ja, want ik zat zelf aan een ander spel te denken. En yer welcome! 
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020

Bericht
Er is in elkg geval een demo, vanuit NVIDEA, DF heeft het gespeeld:
Klinkt geweldig!
Klinkt geweldig!
- arjen1981

Bericht
De Capcom titel waar ik ook echt naar uitkijk is Onimusha Way of the Sword:
NIeuwe derde trailer
NIeuwe derde trailer
- arjen1981

Bericht
En daar tegen aan hangt natuurlijk ook de nieuwe Ninja Gaiden 4, Ook die heeft een nieuwe trailer:
- KillingRaptor
Bericht
Masters of the Universe krijgt ook een beat 'em up! Ik moet zeggen, ze zijn goed op dreef om de oude klassieke franchises terug te brengen in dit genre. Wanneer is Thundercats aan de beurt?
- Apenheul
- Beheerder

- Contacteer:
Bericht
Precies, Thundercats en Samurai Pizza Cats please!KillingRaptor schreef: ↑20 aug 2025, 20:38Masters of the Universe krijgt ook een beat 'em up! Ik moet zeggen, ze zijn goed op dreef om de oude klassieke franchises terug te brengen in dit genre. Wanneer is Thundercats aan de beurt?
- KillingRaptor
Bericht
Gemaakt door een Nederlandse studio.
- Apenheul
- Beheerder

- Contacteer:
- kingoftherain
- kingoftherain
Bericht 
"DEVELOPED BY DUTCH STUDIO BLAST ZERO (CREATIVE TEAM BEHIND JITSU SQUAD)"
Now you know!

Now you know!

- Apenheul
- Beheerder

- Contacteer:
Bericht
Oprecht nooit van gehoord, maar het staat nu op mijn radarkingoftherain schreef: ↑21 aug 2025, 18:20"DEVELOPED BY DUTCH STUDIO BLAST ZERO (CREATIVE TEAM BEHIND JITSU SQUAD)"
Now you know!
Bericht
Het hoofd van de studio had een interview in de vorige Power Unlimited. Best een leuk verhaal hoe ze de Japanse rechthebbenden hebben overgehaald dat ze een SPC-game mochten maken.Apenheul schreef: ↑21 aug 2025, 22:20Oprecht nooit van gehoord, maar het staat nu op mijn radarkingoftherain schreef: ↑21 aug 2025, 18:20"DEVELOPED BY DUTCH STUDIO BLAST ZERO (CREATIVE TEAM BEHIND JITSU SQUAD)"
Now you know!![]()
- Apenheul
- Beheerder

- Contacteer:
- kingoftherain
Bericht
Überhaupt een raadsel hoe ze de aftermath van hun Super Mario Kart review hebben overleefd.

Überhaupt een raadsel hoe ze de aftermath van hun Super Mario Kart review hebben overleefd.
Bericht
Ik lees de PU als ik zit te schijten. Dat geeft ook wel een beetje het niveau in het blad weer.
- kingoftherain
Bericht

Scheet met SkateLesserMagic schreef: ↑24 aug 2025, 03:42Ik lees de PU als ik zit te schijten. Dat geeft ook wel een beetje het niveau in het blad weer.