Deze ga ik zeker halen. Ik heb Power Stone nog nooit gespeeld en ik ben wel benieuwd naar Project Justice.
Nog een heel half jaar wachten...
![crying :crying:](./images/smilies/crying.png)
Deze ga ik zeker halen. Ik heb Power Stone nog nooit gespeeld en ik ben wel benieuwd naar Project Justice.
Nog een heel half jaar wachten...
oorspronkelijk scheen eind 2024 het idee te zijn maar nu is het maart 2025 op zijn vroegst.
Ik ga Zelda nog doen in September en dan is het denk ik vooral nog de backlog exploren. Dat de show met Yakuza Kiwami moest eindigen vond ik erg typerend. Echt veel shuffel ware in deze direct.Brazilian games journalist Pedro Henrique Lutti Lippe originally broke the news of the slip to 2025, saying that multiple sources said they were working on games that are set to launch alongside the Switch 2. Both Eurogamer and VGC heard similar claims from their sources. Nikkei then reported Nintendo was targeting March 2025 in an effort to avoid hardware shortages and ensure a strong lineup of games — but noted a slip beyond March was still possible.
Dat is ook echt een boutgame. Ik bedoel, ze hebben wel ballen dat ze hem er bij doen want die game markeerde eigenlijk het einde van de 2D fighters. Het zou waarschijnlijk sowieso gebeuren dankzij die overvloed aan marginale updates, maar dit was wel de laatste tot SF4 jaren later ineens opdook.KillingRaptor schreef: ↑28 aug 2024, 00:04Het is echt grappig, iedereen super excited over deze collectie en als ze Fighting Evolution tonen meteen andere mood.Ik heb die op PS2, is inderdaad erg meh. Al helemaal tussen al die toppers op deze collectie!
De atmosfeer wordt nog eens versterkt in deze laatste video:arjen1981 schreef: ↑09 jun 2024, 08:24En SlitterHead van Bokeh game studios heeft een gameplay trailer, daar had ik al op gehoopt:
De atmosfeer is echt wel goed. De vijanden ook. De kleuren zijn wel onverwacht. Maar als je er over nadenkt en een Junji Ito manga in kleur leest zou het maar zo kunnen. Want de panelen die in kleur zijn, zijn ook altijd vel gekleurd. En wat een toffe Akira Yamaoka soundtrack al in deze trailer.