Verbeteringen, foutjes en nieuwe ideeën
- c4ke
Bericht
Re: Verbeteringen, foutjes en nieuwe ideeën
Inderdaad! Duimpje voor het tech-board dat aanstaande is.
Bericht
Ik weet niet of anderen er ook last van hebben... Maar BB heeft een enorme impact op m'n CPU (i7 4790k), met name de eerste 30 seconden. Dan loopt de website soms zelf vast, terwijl m'n fans staan te blazen als een gek. BB is echt te enige website waar ik dat bij heb, ondanks dat ik ook op andere, meer grafisch-intensieve, zit.
- MrSirius
- Veteraan
- Contacteer:
Bericht

Kain is deified. The Clans tell tales of Him. Few know the truth. He was mortal once, as were we all.
Dat is heel gek. Hebben meer mensen zoiets? Ik heb dat zelf niet op mijn PC en laptop.LesserMagic schreef:Ik weet niet of anderen er ook last van hebben... Maar BB heeft een enorme impact op m'n CPU (i7 4790k), met name de eerste 30 seconden. Dan loopt de website soms zelf vast, terwijl m'n fans staan te blazen als een gek. BB is echt te enige website waar ik dat bij heb, ondanks dat ik ook op andere, meer grafisch-intensieve, zit.

Kain is deified. The Clans tell tales of Him. Few know the truth. He was mortal once, as were we all.
- KillingRaptor
Bericht
Ik heb daar ook helemaal geen last van. Zit hier met een i7-5820K CPU.
- c4ke
Bericht
In het tech-board wordt er bij mij geen "snel reageren" tekstvlak getoond onderaan de pagina. Het is dan net of het topic "gelocked" is. De enige manier om in een topic te kunnen antwoorden is om een voorganger te quoten en dan het tekstvlak leegmaken en je post schrijven.
- MrSirius
- Veteraan
- Contacteer:
Bericht
Als 1 van de technische mannen dit tussendoor leest en makkelijk kan fixen: graag.

Bedankt voor het melden. We zullen binnenkort naar alle losse verbeterpunten kijken en er een lijstje van maken om dat te fixen.c4ke schreef:In het tech-board wordt er bij mij geen "snel reageren" tekstvlak getoond onderaan de pagina. Het is dan net of het topic "gelocked" is. De enige manier om in een topic te kunnen antwoorden is om een voorganger te quoten en dan het tekstvlak leegmaken en je post schrijven.
Als 1 van de technische mannen dit tussendoor leest en makkelijk kan fixen: graag.

- Redah
- Veteraan
- Marktplaats ID: 11427674
- eBay gebruikersnaam: redah_nl
- c4ke
- Seroczynski
- Marktplaats ID: 10070482
- eBay gebruikersnaam: seroczynski7
Bericht
Hey jongens, ik ben nog redelijk nieuw hier en verkoop graag dingen. Ik zie dat er onder een gebruikersnaam "Forum Deals" staan vermeld, maar kan hier geen informatie over vinden.
Hoe zit het met feedback van kopers n.a.v. een transactie? Ik heb natuurlijk mijn best gedaan om een zo goed mogelijk product te leveren, en wil mijn mods aanbieden aan iedereen die dat maar wil. Feedback van kopers aan verkopers zou hierbij goed van pas komen. Is het de bedoeling dat dit in het oorspronkelijke verkoopthread wordt behandeld?
Hoe zit het met feedback van kopers n.a.v. een transactie? Ik heb natuurlijk mijn best gedaan om een zo goed mogelijk product te leveren, en wil mijn mods aanbieden aan iedereen die dat maar wil. Feedback van kopers aan verkopers zou hierbij goed van pas komen. Is het de bedoeling dat dit in het oorspronkelijke verkoopthread wordt behandeld?
- Tom
- Veteraan
Bericht
Als je met iemand hier een ruil hebt gedaan, of hebt gekocht / verkocht, kun je daar een waardering voor achterlaten van die ervaring door middel van die feedback.
Dus als jij iemand iets verkoopt kan je aangeven dat jij de verkoper was en dat de betaling snel is gedaan door de koper met goed contact etc. Hij of zij kan jou dan ook feedback geven of het een goed product is dat je hebt verkocht, of het in de staat was zoals omschreven, hoe snel de levering was etc.
Dus als jij iemand iets verkoopt kan je aangeven dat jij de verkoper was en dat de betaling snel is gedaan door de koper met goed contact etc. Hij of zij kan jou dan ook feedback geven of het een goed product is dat je hebt verkocht, of het in de staat was zoals omschreven, hoe snel de levering was etc.
- Seroczynski
- Marktplaats ID: 10070482
- eBay gebruikersnaam: seroczynski7
Bericht
Duidelijk, bedankt!
Oooooh, je kan er op klikkenTom schreef:Als je met iemand hier een ruil hebt gedaan, of hebt gekocht / verkocht, kun je daar een waardering voor achterlaten van die ervaring door middel van die feedback.

- DySsUn
Bericht
Het lijkt me leuk om een plaats in dit forum te hebben waar leden review's voor oude en nieuwe spellen kunnen schrijven. Leden zouden dan vervolgens kunnen reageren of een rating geven aan het betreffende spel. Dit lijkt me een leuke toevoeging , omdat er dan meer gediscussieerd zal worden over een individueel spel.
Omdat de Bb'ers geen standaard gamers zijn (naar mijn mening) zullen zij games ook anders raten als de casual gamer.
Omdat de Bb'ers geen standaard gamers zijn (naar mijn mening) zullen zij games ook anders raten als de casual gamer.
Karl Marx: "Religion is the opiate of the masses." Carrie Fisher: "I did masses of opiates religiously.”
- Gurtus
Bericht
Hier zijn ze al geruime tijd mee bezig ligt volgens mij alleen beetje stilJake Armitage schreef:Het lijkt me leuk om een plaats in dit forum te hebben waar leden review's voor oude en nieuwe spellen kunnen schrijven. Leden zouden dan vervolgens kunnen reageren of een rating geven aan het betreffende spel. Dit lijkt me een leuke toevoeging , omdat er dan meer gediscussieerd zal worden over een individueel spel.
I’M HERE TO KICK ASS AND CHEW BUBBLEGUM, AND I’M ALL OUTTA GUM
- DySsUn
Bericht
OkGurtus schreef:Hier zijn ze al geruime tijd mee bezig ligt volgens mij alleen beetje stilJake Armitage schreef:Het lijkt me leuk om een plaats in dit forum te hebben waar leden review's voor oude en nieuwe spellen kunnen schrijven. Leden zouden dan vervolgens kunnen reageren of een rating geven aan het betreffende spel. Dit lijkt me een leuke toevoeging , omdat er dan meer gediscussieerd zal worden over een individueel spel.
Karl Marx: "Religion is the opiate of the masses." Carrie Fisher: "I did masses of opiates religiously.”
- Pius
Bericht
Dit loopt inderdaad al een tijd. Ik zal hier binnenkort eens achteraan gaan om te kijken wat nu de status is 

"Come back when you can put up a fight."
- Gurtus
Bericht
Had het er gisteren met steef over want vroeg het mij ook af hij zei op zijn vroegst einde eerste kwartaal 2017Pius schreef:Dit loopt inderdaad al een tijd. Ik zal hier binnenkort eens achteraan gaan om te kijken wat nu de status is
I’M HERE TO KICK ASS AND CHEW BUBBLEGUM, AND I’M ALL OUTTA GUM
Bericht
de reset knop aanwezig bij het wijzigen van je profiel is behoorlijk ouderwets en misleidend!
- Marth Daul
Bericht
Misschien kunnen jullie collecties en gamerooms opsplitsen in 2 topics, nu staat alles zo door elkaar. Is maar een idee.
May the Force be Cute 

Bericht
Ik zou het zelf wel prettig vinden als het lijstje met Laatst Actieve Topics iets groter was dan 3.
Wie helpt me aan Metroid II voor de Gameboy?
- c4ke
Bericht
Daarvoor kun je ook het knopje "New" gebruiken. Staat aan de rechterkant boven de berichtenlijst (in de banner). Deze link dus: search.php?search_id=newposts Deze link gebruik ik altijd om de meest recente topics/berichten te checken.Cekootje schreef:Ik zou het zelf wel prettig vinden als het lijstje met Laatst Actieve Topics iets groter was dan 3.
- Pius
Bericht
Rechtsboven het forum staat inderdaad "View new posts" en "View unread posts". Die laatste gebruik ik altijd om bij te lezen met wat ik gemist heb 

"Come back when you can put up a fight."
Bericht
Cool!
Bericht
Misschien doe ik zelf iets fout hoor maar ik krijg tegenwoordig geen bericht meer als ik een private message heb ontvangen. Vroeger kreeg ik daar altijd een mailtje van meen ik me te herinneren? Ik heb mijn foruminstellingen gecheckt en "ontvang bericht bij nieuw privé bericht" of iets dergelijks staat aan.
Bericht
Laat maar, ze zaten in mijn Spam folder 

Bericht
Wanneer ik op mn laptop de site bezoek, is mijn avatar zichtbaar. Op mijn telefoon echter niet. Dan staat er op de plek van de avatar "niet beschikbaar"?
Maar alle andere images en emoticons laden wel automatisch.
Maar alle andere images en emoticons laden wel automatisch.
I'm the man with the plan, 'cause the power is in my hand, and the power is in my head...