Verbeteringen, foutjes en nieuwe ideeën

Nieuws over het forum en een plek voor jullie feedback.
c4ke

Re: Verbeteringen, foutjes en nieuwe ideeën

22 jul 2016, 12:01

Inderdaad! Duimpje voor het tech-board dat aanstaande is.
(。◕‿‿◕。)

~ NTSC/J Verzamelaar ~
LesserMagic

10 aug 2016, 02:08

Ik weet niet of anderen er ook last van hebben... Maar BB heeft een enorme impact op m'n CPU (i7 4790k), met name de eerste 30 seconden. Dan loopt de website soms zelf vast, terwijl m'n fans staan te blazen als een gek. BB is echt te enige website waar ik dat bij heb, ondanks dat ik ook op andere, meer grafisch-intensieve, zit.
Afbeelding
MrSirius
Veteraan
Veteraan
Contacteer:

10 aug 2016, 08:36

LesserMagic schreef:Ik weet niet of anderen er ook last van hebben... Maar BB heeft een enorme impact op m'n CPU (i7 4790k), met name de eerste 30 seconden. Dan loopt de website soms zelf vast, terwijl m'n fans staan te blazen als een gek. BB is echt te enige website waar ik dat bij heb, ondanks dat ik ook op andere, meer grafisch-intensieve, zit.
Dat is heel gek. Hebben meer mensen zoiets? Ik heb dat zelf niet op mijn PC en laptop.
Afbeelding
Kain is deified. The Clans tell tales of Him. Few know the truth. He was mortal once, as were we all.
KillingRaptor

10 aug 2016, 09:18

Ik heb daar ook helemaal geen last van. Zit hier met een i7-5820K CPU.
c4ke

20 sep 2016, 11:41

In het tech-board wordt er bij mij geen "snel reageren" tekstvlak getoond onderaan de pagina. Het is dan net of het topic "gelocked" is. De enige manier om in een topic te kunnen antwoorden is om een voorganger te quoten en dan het tekstvlak leegmaken en je post schrijven.
(。◕‿‿◕。)

~ NTSC/J Verzamelaar ~
MrSirius
Veteraan
Veteraan
Contacteer:

20 sep 2016, 11:49

c4ke schreef:In het tech-board wordt er bij mij geen "snel reageren" tekstvlak getoond onderaan de pagina. Het is dan net of het topic "gelocked" is. De enige manier om in een topic te kunnen antwoorden is om een voorganger te quoten en dan het tekstvlak leegmaken en je post schrijven.
Bedankt voor het melden. We zullen binnenkort naar alle losse verbeterpunten kijken en er een lijstje van maken om dat te fixen.

Als 1 van de technische mannen dit tussendoor leest en makkelijk kan fixen: graag.
Afbeelding
Kain is deified. The Clans tell tales of Him. Few know the truth. He was mortal once, as were we all.
Redah
Veteraan
Veteraan
Marktplaats ID: 11427674
eBay gebruikersnaam: redah_nl

20 sep 2016, 11:53

Snel Reageren heb ik ff snel toegevoegd :)
Afbeelding
c4ke

20 sep 2016, 13:34

Haha, helemaal top @Redah!
(。◕‿‿◕。)

~ NTSC/J Verzamelaar ~
Seroczynski
Marktplaats ID: 10070482
eBay gebruikersnaam: seroczynski7

14 dec 2016, 16:31

Hey jongens, ik ben nog redelijk nieuw hier en verkoop graag dingen. Ik zie dat er onder een gebruikersnaam "Forum Deals" staan vermeld, maar kan hier geen informatie over vinden.

Hoe zit het met feedback van kopers n.a.v. een transactie? Ik heb natuurlijk mijn best gedaan om een zo goed mogelijk product te leveren, en wil mijn mods aanbieden aan iedereen die dat maar wil. Feedback van kopers aan verkopers zou hierbij goed van pas komen. Is het de bedoeling dat dit in het oorspronkelijke verkoopthread wordt behandeld?
Tom
Veteraan
Veteraan

14 dec 2016, 18:58

Als je met iemand hier een ruil hebt gedaan, of hebt gekocht / verkocht, kun je daar een waardering voor achterlaten van die ervaring door middel van die feedback.

Dus als jij iemand iets verkoopt kan je aangeven dat jij de verkoper was en dat de betaling snel is gedaan door de koper met goed contact etc. Hij of zij kan jou dan ook feedback geven of het een goed product is dat je hebt verkocht, of het in de staat was zoals omschreven, hoe snel de levering was etc.
Seroczynski
Marktplaats ID: 10070482
eBay gebruikersnaam: seroczynski7

14 dec 2016, 19:05

Tom schreef:Als je met iemand hier een ruil hebt gedaan, of hebt gekocht / verkocht, kun je daar een waardering voor achterlaten van die ervaring door middel van die feedback.

Dus als jij iemand iets verkoopt kan je aangeven dat jij de verkoper was en dat de betaling snel is gedaan door de koper met goed contact etc. Hij of zij kan jou dan ook feedback geven of het een goed product is dat je hebt verkocht, of het in de staat was zoals omschreven, hoe snel de levering was etc.
Oooooh, je kan er op klikken :blushing: Duidelijk, bedankt!
DySsUn

15 dec 2016, 13:29

Het lijkt me leuk om een plaats in dit forum te hebben waar leden review's voor oude en nieuwe spellen kunnen schrijven. Leden zouden dan vervolgens kunnen reageren of een rating geven aan het betreffende spel. Dit lijkt me een leuke toevoeging , omdat er dan meer gediscussieerd zal worden over een individueel spel.

Omdat de Bb'ers geen standaard gamers zijn (naar mijn mening) zullen zij games ook anders raten als de casual gamer.
Karl Marx: "Religion is the opiate of the masses." Carrie Fisher: "I did masses of opiates religiously.”
Gurtus

15 dec 2016, 14:46

Jake Armitage schreef:Het lijkt me leuk om een plaats in dit forum te hebben waar leden review's voor oude en nieuwe spellen kunnen schrijven. Leden zouden dan vervolgens kunnen reageren of een rating geven aan het betreffende spel. Dit lijkt me een leuke toevoeging , omdat er dan meer gediscussieerd zal worden over een individueel spel.

Omdat de Bb'ers geen standaard gamers zijn (naar mijn mening) zullen zij games ook anders raten als de casual gamer.
Hier zijn ze al geruime tijd mee bezig ligt volgens mij alleen beetje stil
I’M HERE TO KICK ASS AND CHEW BUBBLEGUM, AND I’M ALL OUTTA GUM
DySsUn

15 dec 2016, 15:09

Gurtus schreef:
Jake Armitage schreef:Het lijkt me leuk om een plaats in dit forum te hebben waar leden review's voor oude en nieuwe spellen kunnen schrijven. Leden zouden dan vervolgens kunnen reageren of een rating geven aan het betreffende spel. Dit lijkt me een leuke toevoeging , omdat er dan meer gediscussieerd zal worden over een individueel spel.

Hier zijn ze al geruime tijd mee bezig ligt volgens mij alleen beetje stil
Ok
Karl Marx: "Religion is the opiate of the masses." Carrie Fisher: "I did masses of opiates religiously.”
Pius

15 dec 2016, 15:47

Dit loopt inderdaad al een tijd. Ik zal hier binnenkort eens achteraan gaan om te kijken wat nu de status is :)
"Come back when you can put up a fight."
Gurtus

15 dec 2016, 16:52

Pius schreef:Dit loopt inderdaad al een tijd. Ik zal hier binnenkort eens achteraan gaan om te kijken wat nu de status is :)
Had het er gisteren met steef over want vroeg het mij ook af hij zei op zijn vroegst einde eerste kwartaal 2017
I’M HERE TO KICK ASS AND CHEW BUBBLEGUM, AND I’M ALL OUTTA GUM
bramvdmeij

27 jan 2017, 22:24

de reset knop aanwezig bij het wijzigen van je profiel is behoorlijk ouderwets en misleidend!
Marth Daul

17 feb 2017, 22:41

Misschien kunnen jullie collecties en gamerooms opsplitsen in 2 topics, nu staat alles zo door elkaar. Is maar een idee.
May the Force be Cute :cool:
Cekootje

21 feb 2017, 20:40

Ik zou het zelf wel prettig vinden als het lijstje met Laatst Actieve Topics iets groter was dan 3.
Wie helpt me aan Metroid II voor de Gameboy?
c4ke

21 feb 2017, 22:23

Cekootje schreef:Ik zou het zelf wel prettig vinden als het lijstje met Laatst Actieve Topics iets groter was dan 3.
Daarvoor kun je ook het knopje "New" gebruiken. Staat aan de rechterkant boven de berichtenlijst (in de banner). Deze link dus: search.php?search_id=newposts Deze link gebruik ik altijd om de meest recente topics/berichten te checken.
(。◕‿‿◕。)

~ NTSC/J Verzamelaar ~
Pius

21 feb 2017, 22:27

Rechtsboven het forum staat inderdaad "View new posts" en "View unread posts". Die laatste gebruik ik altijd om bij te lezen met wat ik gemist heb :)
"Come back when you can put up a fight."
Cekootje

21 feb 2017, 22:35

Cool!
Cekootje

01 apr 2017, 10:27

Misschien doe ik zelf iets fout hoor maar ik krijg tegenwoordig geen bericht meer als ik een private message heb ontvangen. Vroeger kreeg ik daar altijd een mailtje van meen ik me te herinneren? Ik heb mijn foruminstellingen gecheckt en "ontvang bericht bij nieuw privé bericht" of iets dergelijks staat aan.
Cekootje

03 apr 2017, 20:22

Laat maar, ze zaten in mijn Spam folder :wallbash:
SeaRanger

22 apr 2017, 07:53

Wanneer ik op mn laptop de site bezoek, is mijn avatar zichtbaar. Op mijn telefoon echter niet. Dan staat er op de plek van de avatar "niet beschikbaar"?
Maar alle andere images en emoticons laden wel automatisch.
I'm the man with the plan, 'cause the power is in my hand, and the power is in my head...

Terug naar “Mededelingen, FAQ & feedback”