Ik zal starten op een lagere prijs. Normaal gaan mijn consoles voor veel hoger weg dus doe er je voordeel mee. Van mij mogen Button-Bashers wel iets leuks hebben.
Metallic zwart Button-Bashers gamecube inclusief controller en bedrading.
Voor meer foto's check http://button-bashers.nl/viewtopic.php?f=21&t=1138
Volledig werkend uiteraard maar als je deze een mooi plaatsje wil geven in de verzameling kast zou ze zeker niet misstaan. (Ja het is een zij )
Startbod: €75
Minimum opbod: €5
Einddatum: 21-6-2014 om 21:00
Verzendkosten zijn: €6,75 - ophalen ook mogelijk
Button-Bashers gamecube Einde: 21-6 om 21:00
- Hananas
- Hosselking 2014
- Contacteer:
- gerbilbob
- Hananas
- Hosselking 2014
- Contacteer:
- MrSirius
- Veteraan
- Contacteer:
Bericht
Kain is deified. The Clans tell tales of Him. Few know the truth. He was mortal once, as were we all.
Re: Button-Bashers gamecube Einde: 21-6 om 21:00
Han gaat ook naar de BBQ dus daar kan hij denk ik ook wel mee naartoe.
Kain is deified. The Clans tell tales of Him. Few know the truth. He was mortal once, as were we all.
Bericht
Als ik een oprichter of mod was moest ik hem hebben. Tof hoor. Succes met de sale.
----------------------------------------------------------
LEUK MEISJE MET ZEER GROTE FRIKANDEL IN HAAR HANDEN ------ RIP
LEUK MEISJE MET ZEER GROTE FRIKANDEL IN HAAR HANDEN ------ RIP
- gerbilbob
- JokerJur
- Veteraan
Bericht
Vraagje geen idee of het ergens anders al is gevraagd maar maak je het met airbrushen of wat? Just wondering
- Hananas
- Hosselking 2014
- Contacteer:
Bericht
Heb wel net een nieuwe compressor en spuitset gekocht voor m'n vakantiegeld.
De grpahics zet ik in elkaar of maak ik zelf in photoshop. Vervolgens stuur ik dat naar een drukker die dit voor mij op een speciaal krasvrij, onbeschrijfbaar en UV werend materiaal zet. Dit is dan weer erg dun zodat ik het makkelijk kan bewerken op bijvoorbeeld ongelijke ondergronden zoals een N64 controller met die klote bobbel bij de c-toetsen.
Dat kan ik "nog" niet dat zou ik echt van een ervaren airbrusher moeten leren. Of youtubeVixen02 schreef:Vraagje geen idee of het ergens anders al is gevraagd maar maak je het met airbrushen of wat? Just wondering
Heb wel net een nieuwe compressor en spuitset gekocht voor m'n vakantiegeld.
De grpahics zet ik in elkaar of maak ik zelf in photoshop. Vervolgens stuur ik dat naar een drukker die dit voor mij op een speciaal krasvrij, onbeschrijfbaar en UV werend materiaal zet. Dit is dan weer erg dun zodat ik het makkelijk kan bewerken op bijvoorbeeld ongelijke ondergronden zoals een N64 controller met die klote bobbel bij de c-toetsen.
- Hananas
- Hosselking 2014
- Contacteer:
Bericht
Als ik een slaapplek kan krijgen wel :PMrSirius schreef:Han gaat ook naar de BBQ dus daar kan hij denk ik ook wel mee naartoe.
- gerbilbob
Bericht
Photoshop zou ik zelf niet gebruiken voor logo's, die zet alles om naar pixels en dan heb je een wazig plaatje.Hananas schreef: De grpahics zet ik in elkaar of maak ik zelf in photoshop. Vervolgens stuur ik dat naar een drukker die dit voor mij op een speciaal krasvrij, onbeschrijfbaar en UV werend materiaal zet.
- NextGenEvan
Bericht
Misschien is dat wel de bedoeling als je een retro look witl gevengerbilbob schreef:Photoshop zou ik zelf niet gebruiken voor logo's, die zet alles om naar pixels en dan heb je een wazig plaatje.Hananas schreef: De grpahics zet ik in elkaar of maak ik zelf in photoshop. Vervolgens stuur ik dat naar een drukker die dit voor mij op een speciaal krasvrij, onbeschrijfbaar en UV werend materiaal zet.
- Hananas
- Hosselking 2014
- Contacteer:
Bericht
morgenavond eindigt deze veiling. Vergeet niet te snipen als je toch interesse hebt. :P
- Hananas
- Hosselking 2014
- Contacteer:
Bericht
nog een uurtje Gerbil dan is ie misschien van jou :P
- gerbilbob
- Hananas
- Hosselking 2014
- Contacteer:
Bericht
Helemaal van jou kerel, ik hoop dat je er blij mee bent.
- gerbilbob
Bericht
Heel erg blij, is het incl. Megaman X collection?
- Hananas
- Hosselking 2014
- Contacteer:
Bericht
hehe zou je wel willen he :P zal 'm er gelijk ff uit halen