
Een vriend van mij genaamd Bruno Ramos, een professionele colorist in Hilversum, heeft een documentaire gemaakt over (retro-)games en nostalgie.
Zondag 3 mei zal deze documentaire eenmalig te zien zijn op het grote scherm in Filmtheater Hilversum. Iedereen die geïnteresseerd is kan zich aanmelden bij Bruno op instagram (@brh_ramos).
Mail kan ook: info@color-space.nl. Je kan ook reageren op dit onderwerp of mij een pm sturen.
Het is een high end gemaakte doc waarbij er meerdere gamers en verzamelaars worden geïnterviewd (waaronder ik!). Heel erg de moeite waard om te zien. Ik heb zelf ook nog enkel korte stukjes gekeken, dus ben er ook bij 3 mei.
https://www.youtube.com/watch?v=gmRtZNtxXLk




