Zeker; https://discord.gg/TwWJvmAb7QSvardskampe schreef: ↑21 mei 2026, 15:33
Heb je een link naar de discord. Ik ben er uit weggegaan omdat alles met BB natuurlijk aan Daan herinnert.
Kunstschilder is van ons heengegaan
- Dynamike
- Beheerder

- Contacteer:
- Locatie: Enschede
Bericht
Re: Kunstschilder is van ons heengegaan
- kingoftherain
- Locatie: Puttershoek
Bericht 
Wooloo = love, Wooloo = life
Re: Kunstschilder is van ons heengegaan
Het is gewoon alweer bijna twee jaar geleden. Wat gaat de tijd toch hard, zeg. 
Wooloo = love, Wooloo = life
- kingoftherain
- Locatie: Puttershoek
Bericht

Wooloo = love, Wooloo = life
Re: Kunstschilder is van ons heengegaan
Momenten om te koesteren.
Wooloo = love, Wooloo = life
- marxkemp
- Contacteer:
- Locatie: Amersfoort
- kingoftherain
- Locatie: Puttershoek
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Re: Kunstschilder is van ons heengegaan
Ben er al de hele week mee bezig geweest.
Mooi om te zien dat veel mensen hem niet vergeten.
Mooi om te zien dat veel mensen hem niet vergeten.

