Hebben jullie ervaring met de controller van Retro bit voor de Megadrive? Ik twijfel om er een te kopen, en zo ja of dit dat een bedrade of draadloze moet zijn. Voorkeur voor bedraad.
Hebben jullie hier ervaring mee? Mijn huidige controllers vind ik een beetje zozo werken. Dus heb behoefte aan goede knoppen en misschien wel lekkerder in de hand liggen. De standaard controller was nooit zo mijn ding. Maar daardoor merk ik dat ik de Megadrive te weinig aandacht geef .
Ervaring met Retobit controller voor Sega Megadrive
- Arnold
Bericht
Ervaring met Retobit controller voor Sega Megadrive
Dedicated gameroom:
Playstation
Nintendo
Atari
Sega
Arcadekast.
Playstation
Nintendo
Atari
Sega
Arcadekast.
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020

Bericht
Re: Ervaring met Retobit controller voor Sega Megadrive
Ja ik, ik heb ze gekocht maar je kunt beter voor de Saturn gaan. Die heb ik nu ook aangeschaft. Het probleem van de MegaDrive controllers is dat deze d-pad verhoogd is door de rumble die er in moest passen. Ik had dan liever geen rumble. Het speeld net zo goed, maar ben je opgegroeid met de Megadrive dan voelt het anders. Ik ga ook niet nog eens voor wireless. Bedraad alles. Het valt toch wel eens uit, door storing of batterijen, en vooral voor de optimale latancy zou ik wired gaan. De Saturn pad die ik nu heb van Retro bit is ideaal. Ook wired.
- Arnold
Bericht
De Saturn controller voelt dus ook beter voor de Megadrive games? Ga ik eens naar kijken. Inderdaad mijn voorkeur voor bedraad. Nooit leeg als je het weer eens nodig hebt.
Dedicated gameroom:
Playstation
Nintendo
Atari
Sega
Arcadekast.
Playstation
Nintendo
Atari
Sega
Arcadekast.
- arjen1981

Bericht
Ja dat vind ik wel omdat de layout ook nagenoeg gelijk is. Helemaal als je de japanse Saturn controler pakt.
- Arnold
Bericht
Ik zie vaak een usb A stekker er aan. Maar passen ze allemaal uit de doos in de Megadrive?
Dedicated gameroom:
Playstation
Nintendo
Atari
Sega
Arcadekast.
Playstation
Nintendo
Atari
Sega
Arcadekast.
- arjen1981

Bericht
Oh daar moet je wel op letten. Ik dacht dat je met ubs a bedoelde voor moderne consoels en de MiSTer.
Dat doen ze niet. Dan moet je niet voor de saturn gaan en zou ik inderdaad toch de MD variant pakken. Maar even opletten dat je het exemplar met de originle din connector hebt en geen rumble. Maar dat zal daar dan vermoedelijk ook niet in zitten. En heb je misshcien dat probleem van die verhoogde control pad ook niet.
Dat doen ze niet. Dan moet je niet voor de saturn gaan en zou ik inderdaad toch de MD variant pakken. Maar even opletten dat je het exemplar met de originle din connector hebt en geen rumble. Maar dat zal daar dan vermoedelijk ook niet in zitten. En heb je misshcien dat probleem van die verhoogde control pad ook niet.
- Arnold
Bericht
Ik ga er even naar kijken. Thanks
Dedicated gameroom:
Playstation
Nintendo
Atari
Sega
Arcadekast.
Playstation
Nintendo