RGBTilburg 31 mei 2026
- kingoftherain
- Dynamike
- Beheerder

- Contacteer:
Bericht
Re: RGBTilburg 31 mei 2026
De info is wat summier, maar ik ben er wel bij. Alleen geen idee waar 
- kingoftherain
- kingoftherain
Bericht 
Wooloo = love, Wooloo = life
Oh, en neem wandelschoenen mee. Is fucking groot.
- Dynamike
- Beheerder

- Contacteer:
- kingoftherain
Bericht

Zoefffffff!!! Je hebt wel lekker veel loopruimte tussen de buiten- en de binnenring van de ijsbaan.
- Apenheul
- Beheerder

- Contacteer:
Bericht
Het is heel dicht na een lange (dure) vakantie, dus ik weet nog niet zeker of ik ga, maar vorige editie was iig zeer grslaagd.
Bericht
De locatie van deze opwindende beurs draagt bij aan de sfeer. De Ireen Wüst IJsbaan in Tilburg is de plek waar deze retrogamegathering plaatsvindt. Met zijn ruime en comfortabele setting biedt de ijsbaan een ideale omgeving om te genieten van al het plezier en de opwinding die de Retrogamebeurs Tilburg te bieden heeft.
Kortom, als je een gepassioneerde retrogamefan bent, is de Retrogamebeurs Tilburg dé plek voor jou. Mis deze kans niet om je onder te dompelen in de wereld van nostalgische games, oude systemen en fascinerende merchandise. Noteer de datum en locatie in je agenda en bereid je voor op een dag vol gamingplezier in Tilburg!
We zijn open vanaf half 10 en maken gebruik van een fastlane(€6 contant pp)
Een gewone kassa en een pinkassa..
We doen zeker ons best de lange rij binnen 45 min weg re werken
De Ireen Wüst IJsbaan
De locatie van deze opwindende beurs draagt bij aan de sfeer. De Ireen Wüst IJsbaan in Tilburg is de plek waar deze retrogamegathering plaatsvindt. Met zijn ruime en comfortabele setting biedt de ijsbaan een ideale omgeving om te genieten van al het plezier en de opwinding die de Retrogamebeurs Tilburg te bieden heeft.
Kortom, als je een gepassioneerde retrogamefan bent, is de Retrogamebeurs Tilburg dé plek voor jou. Mis deze kans niet om je onder te dompelen in de wereld van nostalgische games, oude systemen en fascinerende merchandise. Noteer de datum en locatie in je agenda en bereid je voor op een dag vol gamingplezier in Tilburg!
We zijn open vanaf half 10 en maken gebruik van een fastlane(€6 contant pp)
Een gewone kassa en een pinkassa..
We doen zeker ons best de lange rij binnen 45 min weg re werken
- CriteNight
Bericht
Helaasssss valt de retrogamebeurs Tilburg vrijwel ieder jaar tegelijk met In the Toyzone
Dat zal vast niet bewust zijn, maar wel heel jammer!

Bericht
Kunnen de bezoekers ook de games verkopen aan de handelaren ?
Ik zie vooral fimpjes dat met de Pokemon beurzen ook mensen hun eigen kaarten verkopen aan de handelaren achter de kraam
Is dat met de games ook zo??
Ik kom ook langs, doe dat jaarlijks, woon namelijk in Tilburg en mijn zoon vind het vooral leuk daar
Ik zie vooral fimpjes dat met de Pokemon beurzen ook mensen hun eigen kaarten verkopen aan de handelaren achter de kraam
Ik kom ook langs, doe dat jaarlijks, woon namelijk in Tilburg en mijn zoon vind het vooral leuk daar
Nintendo
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020

Bericht
Je kunt het altijd proberen Beloki. Vooral de comerciele handelaren hebben daar echt wel interesse in. Wel is het vaak zo dat je meer krijgt voor inruilen. En je krijgt zoiezo minder voor als dat je er zelf werk van maakt op Martplaatsen etc.
Bericht
Zeker is dat mogelijk...kijk eerst wel wat het waard is voordat je ze gaat inleveren....zaken tussen standhouder en bezoeker daar zit ik niet tussen....wel als er bij aankoop wat mis isBeloki schreef: ↑14 apr 2026, 19:56Kunnen de bezoekers ook de games verkopen aan de handelaren ?