Bedankt! In Zwolle had ik slechts een 25 euro uitgegeven. En één spel gekocht. Maar gelukkig liet jij mij nog zien hoe het wel moest in Zwolle.
Nu is het hier niet enkel games. Toch vond ik het vorig jaar een leuke sfeer hebben. Je merkte tegelijkertijd ook dat men vooral voor de kaarten kwam. Dus je had wel alle keus juist als gamer. Ik doe wel even verslag achteraf : )
Beursagenda - Overzicht Retro Game Beurzen & Events - 2025
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020

- CriteNight
Bericht
En heb je nog wat opgekipt? Ik was meegevraagd, maar 3 uur rijden vanuit Roffa na 2 dagen helpen op de verzameljaarbeurs was me toch wat teveel van het goede.
Het zag er iig heel tof uit! Een vriend van me is er goed geslaagd met vintage toys.
Re: Beursagenda - Overzicht Retro Game Beurzen & Events - 2025
Ahh hoe vond je het?arjen1981 schreef: ↑03 apr 2026, 08:36Bedankt! In Zwolle had ik slechts een 25 euro uitgegeven. En één spel gekocht. Maar gelukkig liet jij mij nog zien hoe het wel moest in Zwolle.
Nu is het hier niet enkel games. Toch vond ik het vorig jaar een leuke sfeer hebben. Je merkte tegelijkertijd ook dat men vooral voor de kaarten kwam. Dus je had wel alle keus juist als gamer. Ik doe wel even verslag achteraf : )
- Joey
- Veteraan