Welke games speel je momenteel?
- Mark
- kingoftherain
- Mark
Bericht

Nu jij!
Net uit de seal getrokken door m'n vriendin (Okami, ik niet). Ben benieuwd. Over seals gesproken, ik reken wel op de dikke seal of approval van @Pius maar, door zijn lofzang kan het bijna alleen maar tegenvallen. Ben benieuwd!
Re: Welke games speel je momenteel?
Ik weet niet wat je precies wilde dus heb er eentje met de voorste camera en eentje met de achterste camera gemaakt.

Nu jij!
Net uit de seal getrokken door m'n vriendin (Okami, ik niet). Ben benieuwd. Over seals gesproken, ik reken wel op de dikke seal of approval van @Pius maar, door zijn lofzang kan het bijna alleen maar tegenvallen. Ben benieuwd!
- KillingRaptor
Bericht
Okami! Kijk nu ga je een goede game gaan spelen. Sterker nog, mijn favoriete game ooit. 
- Mark
Bericht
Alleen al omdat ik jullie hier serieus neem wil ik het een serieuze kans geven, stijltje is in ieder geval al wel mooi.
Ja ik dacht ook dat het jouw favoriete game was maar toen ik je net opzocht zag ik dat je helemaal geen Okami avatar had.KillingRaptor schreef: ↑10 jan 2026, 19:57Okami! Kijk nu ga je een goede game gaan spelen. Sterker nog, mijn favoriete game ooit.![]()
Alleen al omdat ik jullie hier serieus neem wil ik het een serieuze kans geven, stijltje is in ieder geval al wel mooi.
- KillingRaptor
Bericht
Maar even serieus, veel plezier met de game! Ik ben zelfs voor de platinum trophy gegaan in deze versie, heel goed te doen overigens. Maar sowieso een fantastische game, kijk ook enorm uit naar de aangekondigde sequel.
Haha nee inderdaad, ik blijf toch wel bij mijn Fox avatar. Zou ook teveel verwarring veroorzaken met Pius! En ik gebruik deze al sinds het begin van het forum, zou vreemd aanvoelen voor mij.
Maar even serieus, veel plezier met de game! Ik ben zelfs voor de platinum trophy gegaan in deze versie, heel goed te doen overigens. Maar sowieso een fantastische game, kijk ook enorm uit naar de aangekondigde sequel.
- kingoftherain
Bericht

Die Evercade doos staat ondersteboven, maar dat heb je niet gezien.

Fuck you, kutspel!

Wooloo = love, Wooloo = life
Hahaha, geweldig!
Denk erom, je hebt er zelf om gevraagd.

Die Evercade doos staat ondersteboven, maar dat heb je niet gezien.

Fuck you, kutspel!
- Mark
Bericht
Hahaha ik wist toch allang wat voor knappe vent jij was. Goede foto, doet me er wel gelijk aan denken dat ik volgens mij nooit een mooie overzichtsfoto van jou je verzameling heb gezien. Zie al een aantal mooie SNES CIB's op de achtergrond. Staat er ergens een foto van je collectie op BB?kingoftherain schreef: ↑10 jan 2026, 20:26
Denk erom, je hebt er zelf om gevraagd.
Die Evercade doos staat ondersteboven, maar dat heb je niet gezien.![]()
Fuck you, kutspel!![]()
![]()
![]()
- Mark
Bericht
Thanks! Ik wist niet dat er een Okami 2 aan zat te komen. Ik zit er nu een uurtje in, zit wel wat te worstelen met de camera en de mechanics moet ik nog even op me in laten werken, maar ik ga sowieso nog even doorzetten.KillingRaptor schreef: ↑10 jan 2026, 20:06Maar even serieus, veel plezier met de game! Ik ben zelfs voor de platinum trophy gegaan in deze versie, heel goed te doen overigens. Maar sowieso een fantastische game, kijk ook enorm uit naar de aangekondigde sequel.
- kingoftherain
Bericht

De eerste paar zijn door het licht niet goed te zien. Dat zijn The Addams Family, Arkanoid: Doh It Again, Astérix, Brain Lord en Chrono Trigger.

Meteen maar eentje gemaak van de SNES en N64 verzameling. Hier staan alleen Alien 3 en Star Wars: Rogue Squadron nog niet tussen.

De eerste paar zijn door het licht niet goed te zien. Dat zijn The Addams Family, Arkanoid: Doh It Again, Astérix, Brain Lord en Chrono Trigger.
- Pius
- kingoftherain
Bericht 
Net de PS3 en PS4 vakken weer even bijgewerkt en alles weer op alfabetische volgorde gezet.

- Mark
Bericht
@kingoftherain heel mooi spul man! Weinig opvulling, alleen maar heavy hitters eigenlijk. SNES CIB's zijn indrukwekkend.
- kingoftherain
Bericht

Dank U! Ik wil alle spellen ook gewoon compleet hebben en ja, zeker bij spellen met kartonnen doosjes kost dat meer, dus die verzameling gaat niet zo hard meer.
- Mark
Bericht
Nu we toch bezig zijn en al lekker off-topic zijn (mooi dat de moderators hier niet zulke kleinzielige kereltjes zijn); heb je ook een mooie close-up van de PS1 stapel? Die kan ik op de telefoon niet zo goed lezen.kingoftherain schreef: ↑11 jan 2026, 14:18Dank U! Ik wil alle spellen ook gewoon compleet hebben en ja, zeker bij spellen met kartonnen doosjes kost dat meer, dus die verzameling gaat niet zo hard meer.
- kingoftherain
Bericht 
Nog geen mooie foto. Daar moet ik nog wat extra plankjes voor in de kast plaatsen en die liggen ergens in de berging. Daar wil ik binnenkort nog eens induiken, zodat dat ook weer netjes wordt.
Op het moment ziet het er een beetje sneu uit...

Op het moment ziet het er een beetje sneu uit...

- kingoftherain
Bericht 
Nou, vooruit dan maar. Omdat jij 't bent.

En nog eentje van de volledige kast.

En nog eentje van de volledige kast.

- KillingRaptor
- Mark
Bericht
@kingoftherain haha kijk aan! Aan de tijden te zien nog geen uur mee bezig geweest maar wel echt een flinke vooruitgang. Goed bezig geweest, dat was een mooi nuttig uurtje op de zondagmiddag.
Indrukwekkende PS1 verzameling ook man. Ook veel heavy hitters. Kan helaas niet alle titels lezen (onscherpe camera?) maar de jarenlange marktplaatstraining werpt op zich z'n vruchten af.
Heb je Legend of Dragoon uitgespeeld? Dat vind ik wel een hele mooie. Suikoden 1 & 2 zie ik ook, goede smaak heb je. Heb alleen geen Vandal Hearts kunnen ontdekken. Heb je die? Onze smaken komen redelijk goed overeen zie ik, die zou dan ook zeer goed in je straatje passen. Edit: ah, Vandal Hearts toch gespot op de laatste foto. Dat is voor mij zeker op 5 PS1 materiaal, waarschijnlijk top 3.
Indrukwekkende PS1 verzameling ook man. Ook veel heavy hitters. Kan helaas niet alle titels lezen (onscherpe camera?) maar de jarenlange marktplaatstraining werpt op zich z'n vruchten af.
Heb je Legend of Dragoon uitgespeeld? Dat vind ik wel een hele mooie. Suikoden 1 & 2 zie ik ook, goede smaak heb je. Heb alleen geen Vandal Hearts kunnen ontdekken. Heb je die? Onze smaken komen redelijk goed overeen zie ik, die zou dan ook zeer goed in je straatje passen. Edit: ah, Vandal Hearts toch gespot op de laatste foto. Dat is voor mij zeker op 5 PS1 materiaal, waarschijnlijk top 3.
- Apenheul
- Beheerder

- Contacteer:
- kingoftherain
Bericht
Ik moet trouwens bekennen dat Vandal Hearts wat minder mijn ding is. Turn-based vind ik leuk, tactical niet zo.

Ik heb vals gespeeld door plankjes uit de derde kast te jatten, waar de Nintendo, Microsoft en SEGA spellen in staan. De trip de berging in moet nog steeds plaatsvinden.
Camera is inderdaad niet fantastisch. Wat ook niet helpt is dat het licht op het moment niet echt lekker bij het PS1 gedeelte komt. Het meubel waar de TV op staat, staat al twee jaar 'tijdelijk' een meter naar voren, zodat ik de bekabeling een keer opnieuw kan indelen, en die TV blokkeert nu ook wat licht. Er staat ook nog een bank voor de game kast (ook 'tijdelijk'), vandaar dat foto's wat meer van rechts genomen zijn.
Legend Of Dragoon moet ik nog steeds een keer spelen, maar ik hoor daar wel altijd veel goeds over. Keertje gekocht op de beurs in Zwolle. Veel spellen komen nog uit de tijd toen de PS1 de current gen was en uit de budgetbak tijdens de zesde generatie. Zo af en toe vind ik nog weleens iets op een beurs.Mark schreef: ↑11 jan 2026, 21:17Heb je Legend of Dragoon uitgespeeld? Dat vind ik wel een hele mooie. Suikoden 1 & 2 zie ik ook, goede smaak heb je. Heb alleen geen Vandal Hearts kunnen ontdekken. Heb je die? Onze smaken komen redelijk goed overeen zie ik, die zou dan ook zeer goed in je straatje passen. Edit: ah, Vandal Hearts toch gespot op de laatste foto. Dat is voor mij zeker op 5 PS1 materiaal, waarschijnlijk top 3.
Ik moet trouwens bekennen dat Vandal Hearts wat minder mijn ding is. Turn-based vind ik leuk, tactical niet zo.
- kingoftherain
Bericht 
Gisteren de Your Name poster, die ik vorig jaar had gekocht, ook meteen maar eens opgehangen.

- Mark
Bericht
Ja nu doorzetten, het momentum is volledig aan jouw zijde. Werk maken van die collectie, veel te veel mooi spul om het maar zo-zo in je kamer te hebben staan.kingoftherain schreef: ↑12 jan 2026, 01:47Gisteren de Your Name poster, die ik vorig jaar had gekocht, ook meteen maar eens opgehangen.
![]()
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020

Bericht
Nu wat beter naar de verzameling van Rob gekeken. Het is een mooie diverse verzameling. Veel playstation maar ook echt vooral titels die je geselecteerd gekocht hebt omdat je ze goed vind en niet puur voor het verzamelen. Dat zie je er wel van af. Ik zie ook nog switch op het hoekje. Waar is de 360? Ik weet ook dat je niet veel Sega hebt maar volgens mij loopt er nog een muur of niet? Ik zie nog veel PSX, PS2 en PS4 titels die bij mij ontbreken. Erg mooie, en nu geordende collectie, Zelf zet ik het nooit op alphabed maar zet ik de studio's, developers bij elkaar omdat ik daarmee het best voor de kast sta om iets uit te zoeken als ik ergens zin in heb.