Zeker!OldSchool schreef: ↑16 jun 2025, 11:17Ik heb Arcade toegevoegd. Ik laat hem gewoon voor alle periodes tegelijk gelden. Dan hoeft niemand op te zoeken of die wel uit de goede periode komtKillingRaptor schreef: ↑29 jan 2025, 20:15Is arcade ook geen toffe om te doen? Weet niet of je die het beste algemeen doet of eerder per decennia.. Het wordt dan ook wel een échte goede draft en dat lijkt me persoonlijk gewoon ook het leukst.
Mag ik jou in het lijstje zetten?
Button Bashers Top 25 Draft! Wii are ready to go!
- KillingRaptor
Bericht
Re: Button Bashers Top 25 Draft! Herinventarisatie!
- Joey
- Veteraan

- OldSchool
- Contacteer:
- Dynamike
- Beheerder

- Contacteer:
Bericht
Dat die PS1 er nog niet is geweest valt me vies tegen!
- Pius
Bericht
We leven voorlopig nog wel even denk ik. Ben het er wel mee eens dat de PS1 er eentje verdient.Dynamike schreef:Dat die PS1 er nog niet is geweest valt me vies tegen!
"If it's not fun, why bother?"
- kingoftherain
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
De vakantie is voorbij. Erg jammer, maar er is ook goed nieuws! We kunnen best wel weer een nieuwe draft starten! Ik heb vijf deelnemers die zich hebben opgegeven een berichtje gestuurd, met de vraag of ze nog altijd mee willen doen. Wordt vervolgd!
- Apenheul
- Beheerder

- Contacteer:
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Re: Button Bashers Top 25 Draft! Wie doet de Wii?
Ik wilde beginnen aan de Wii Draft. Ik heb alle vijf de aangemelden een berichtje gestuurd, maar van twee van hen nog geen berichtje terug.
Zijn er eventueel nog mensen die interesse hebben, voor het geval de andere twee niet reageren?
Zijn er eventueel nog mensen die interesse hebben, voor het geval de andere twee niet reageren?
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Ik heb nog altijd van twee personen geen reactie. Ik ga er inmiddels vanuit dat deze personen niet mee zullen doen.
Nu is het zo dat we vijf personen nodig hebben voor een draft. In geval van nood wil ik best mee doen, maar mijn Wii kennis is niet super groot. Dus ik zoek nog één, maar het liefst twee vrijwilligers. Anders moet ik helaas gaan kijken naar een andere draft.
Laat het me aub zsm weten!
Nu is het zo dat we vijf personen nodig hebben voor een draft. In geval van nood wil ik best mee doen, maar mijn Wii kennis is niet super groot. Dus ik zoek nog één, maar het liefst twee vrijwilligers. Anders moet ik helaas gaan kijken naar een andere draft.
Laat het me aub zsm weten!
- KillingRaptor
Bericht
Mijn Wii kennis is ook niet heel groot, denk dat ik vooral titels heb gespeeld die de andere deelnemers ook zouden kiezen. En ik heb behoorlijk wat ongespeelde ook, dat heb je met zo'n backlog. 
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020

- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Snap ik helemaal Mitch! In ieder geval dank dat je de moeite neemt om te reageren.KillingRaptor schreef: ↑02 sep 2025, 20:22Mijn Wii kennis is ook niet heel groot, denk dat ik vooral titels heb gespeeld die de andere deelnemers ook zouden kiezen. En ik heb behoorlijk wat ongespeelde ook, dat heb je met zo'n backlog.![]()
- Pius
Bericht
Wiiiiiiiii!arjen1981 schreef:Ik wil wel!
"If it's not fun, why bother?"
- Joey
- Veteraan

Bericht
Ik ben ook wel van de Wii als je nog iemand zoekt! Ik baalde stiekem al een beetje dat er geen plek meer op de lijst was toen ik me voor de andere systemen had opgegeven. 
- kingoftherain
Bericht 
Wooloo = love, Wooloo = life
Nou, als het team nu toch compleet is, dan wil ik graag nog even melden dat ik geen interesse heb wegens te weinig kennis.
Wooloo = love, Wooloo = life
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Geen probleem, krijg jij mijn plekje niet!kingoftherain schreef: ↑03 sep 2025, 16:13Nou, als het team nu toch compleet is, dan wil ik graag nog even melden dat ik geen interesse heb wegens te weinig kennis.
- kingoftherain
- koekiemonster
- Contacteer:
- eBay gebruikersnaam: Ruud_Luiten
Bericht
Re: Button Bashers Top 25 Draft! Wii are ready to go!
Ik wil ook wel meedoen mocht er nog plek zijn
- portable-games.nl
- toejam
Bericht
Re: Button Bashers Top 25 Draft! Wii are ready to go!
Ik wil ook Captain Rainbow wel aandragen als de enige Wii game die ik ooit uitgespeeld heb! Niet dat het een hele beste game was, maar goed.. Ik heb hem gekregen van iemand die wel meedoet dus mag die ook weer niet bashen :P
Professional dabbler
- OldSchool
- Contacteer: