Meeting Akiba District 3-8-2025 (Utrecht)! Bijna..!
- c4ke
Bericht
Re: Meeting Akiba District 3-8-2025 (Utrecht)! Geef je nu op!
Ik kan ook nog steeds op deze datum. Ben nog even in afwachting van een kameraad of hij ook kan.
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020

Bericht
Ik ben er ook nog steeds bij, ik vertrek uit Groningen, mocht iemand willen meerijden.
- Pius
Bericht
Ik moet hem waarschijnlijk toch overslaan. Het is nog iets te ambitieus ivm de thuissituatie op dit moment.
"If it's not fun, why bother?"
- kingoftherain
Bericht

Wooloo = love, Wooloo = life
Ah, da's jammer, man. Hopelijk volgende keer beter.
- kingoftherain
Bericht 
Mijn neefje viert 3 augustus zijn verjaardag, dus een kleine kink in de kabel. Dat duurt tot ongeveer half drie en ze wonen in Waddinxveen, dus dan ben ik al een end richting Utrecht, dus ik kan altijd nog iets later aanhaken.
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht 
Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover! Dan gaan we gezellig naar Akiba District. Zoals inmiddels gebruikelijk, heb ik voor de liefhebbers een whatsapp groep aangemaakt, zodat we voor, tijdens en na de dag contact kunnen houden.
Het is niet helemaal duidelijk of er nog mensen buiten het lijstje aansluiten, maar anders wordt het een gezellig klein clubje. Hoe dan ook, mocht je langs willen komen, je bent altijd welkom!
Mocht je gebruik willen maken van de whatsapp groep, laat het me weten, dan voeg ik je toe!
Tot zondag!
Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover! Dan gaan we gezellig naar Akiba District. Zoals inmiddels gebruikelijk, heb ik voor de liefhebbers een whatsapp groep aangemaakt, zodat we voor, tijdens en na de dag contact kunnen houden.
Het is niet helemaal duidelijk of er nog mensen buiten het lijstje aansluiten, maar anders wordt het een gezellig klein clubje. Hoe dan ook, mocht je langs willen komen, je bent altijd welkom!
Mocht je gebruik willen maken van de whatsapp groep, laat het me weten, dan voeg ik je toe!
Tot zondag!
- kingoftherain
Bericht 
Re: Meeting Akiba District 3-8-2025 (Utrecht)! Bijna..!
Tot dan!
- Ok Impala!
- Contacteer:
Bericht
Yes, je mag mij ook toevoegen. Ik neem zondag nog twee andere mensen mee. We zijn er vanaf 12u tot 16u. Tot dan!OldSchool schreef: ↑29 jul 2025, 13:04
Tot zondag!
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Mijn neef is de chauffeur en die is de baas. Hij wilde 13.00u wegrijden, dus dan zullen wij er rond 14.00u zijn.
Zin in! Ik ben erg benieuwd naar de sfeer hier. Volgens mij hebben ze daar wel tijd en energie in gestoken, we gaan het zien!
Zin in! Ik ben erg benieuwd naar de sfeer hier. Volgens mij hebben ze daar wel tijd en energie in gestoken, we gaan het zien!
- Fing3r
Bericht
Ik kan helaas niet aanwezig zijn, de wederhelft moet het hele weekend werken 
Sent from my Pixel 7a using Tapatalk

Sent from my Pixel 7a using Tapatalk
- kingoftherain
Bericht

Ah, da's jammer, man. Hopelijk de volgende keer wel weer gewoon aanwezig.
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020

Bericht
jammer Fing3r
Voeg mij maar toe aan de groep.
Voeg mij maar toe aan de groep.
- marxkemp
- Contacteer:
Bericht
Deze afspraak ben ik vergeten
Heel veel plezier! De king is om foto's gevraagd en ik ben benieuwd.
Heel veel plezier! De king is om foto's gevraagd en ik ben benieuwd.- kingoftherain
Bericht
Eeeeehhh, oeps?
Ik heb er wel eentje gemaakt van een gesloten stripwinkel?

Oh ja... Foto's...
Eeeeehhh, oeps?
Ik heb er wel eentje gemaakt van een gesloten stripwinkel?
- Pius
Bericht
Pics or it didn't happen
"If it's not fun, why bother?"
- kingoftherain
Bericht

Ik had een kaartje gekocht van 16.00 tot 20.00, maar ik was nog een half uur te vroeg, dus ik dacht ik loop effe naar Blunder. Volgens Google zou het open zijn, al kun je daar nooit 100% vanuit gaan. Het bleek dan ook dicht te zijn. Volgende keer beter.

Hahaha, het leek me niet boeiend genoeg, omdat het geen onderdeel van de meeting was, maar hier istie dan!

Ik had een kaartje gekocht van 16.00 tot 20.00, maar ik was nog een half uur te vroeg, dus ik dacht ik loop effe naar Blunder. Volgens Google zou het open zijn, al kun je daar nooit 100% vanuit gaan. Het bleek dan ook dicht te zijn. Volgende keer beter.
- OldSchool
- Contacteer:
- marxkemp
- Contacteer:
- OldSchool
- Contacteer:
- Fing3r
Bericht
Ziet er wel erg cool uit, hebben jullie plezier gehad?
- kingoftherain
Bericht 
Volgens mij kan mijn telefoon geeneens zulke mooie foto's maken in het donker, dus maar beter dat ze van Dennis komen. Mooie shots, man!
- kingoftherain
Bericht

Zeker wel vermaakt. Het goeie gezelschap helpt ook. Met Arjen lekker Darius en House Of The Dead zitten spelen en met Dennis en hem Taiko No Tatsujin. Altijd lachen.
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Appol!kingoftherain schreef: ↑04 aug 2025, 16:31Volgens mij kan mijn telefoon geeneens zulke mooie foto's maken in het donker, dus maar beter dat ze van Dennis komen. Mooie shots, man!
- kingoftherain
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Qua games: veel afwisseling. Er is voor ieder wat wils en ze hebben meer dan 100 kasten. Samen met mijn vader veel Scotto gedaan. Vindt ie mooi, en ik ook. Zit blijkbaar in de familie.
Het is wel een doolhof. Als ik iemand zocht, liep ik gemiddeld 2.4 rondjes voor ik iemand had gevonden…
Het eet en drink gedeelte was wel ook luid, dat is dan in Zoetermeer prettiger omdat het daar rustiger is. Het is er ook wel prijzig. Drankjes vanaf 3€, maar een hot dog bijvoorbeeld is meteen 7€50. Toegang ook het hoogste wat ik tot nog toe betaald heb (30€ voor een dagticket).
Pluspunten:
- Sfeervolle aankleding
- Veel afwisseling
- Zeer ruimtelijk opgezet, geen rijen met kasten
- Er is ook personeel om te helpen met problemen
- Vrijwel alles was in werkende staat
Minpunten:
- Het is er prijzig
- Het is een doolhof, je kunt zomaar wat missen
Het is wel écht een toffe locatie. Sfeer doet dan al heel veel, zeker omdat ik ook wel de tijd wil nemen om af en toe een praatje te maken. Dan is de setting een mooie bonus. Net als de aanwezige Button Bashers, dat is een nog mooiere bonus.
Qua games: veel afwisseling. Er is voor ieder wat wils en ze hebben meer dan 100 kasten. Samen met mijn vader veel Scotto gedaan. Vindt ie mooi, en ik ook. Zit blijkbaar in de familie.
Het is wel een doolhof. Als ik iemand zocht, liep ik gemiddeld 2.4 rondjes voor ik iemand had gevonden…
Het eet en drink gedeelte was wel ook luid, dat is dan in Zoetermeer prettiger omdat het daar rustiger is. Het is er ook wel prijzig. Drankjes vanaf 3€, maar een hot dog bijvoorbeeld is meteen 7€50. Toegang ook het hoogste wat ik tot nog toe betaald heb (30€ voor een dagticket).
Pluspunten:
- Sfeervolle aankleding
- Veel afwisseling
- Zeer ruimtelijk opgezet, geen rijen met kasten
- Er is ook personeel om te helpen met problemen
- Vrijwel alles was in werkende staat
Minpunten:
- Het is er prijzig
- Het is een doolhof, je kunt zomaar wat missen