Algemeen game nieuws
- Dynamike
- Beheerder

- Contacteer:
- Locatie: Enschede
Bericht
En er komt nog meer uit de wereld van Little Nightmares aan... Maar geen idee of dit een game wordt of een animatie serie of wat dan ook. In 2017 is er ooit wel een Little Nightmares TV-serie aangekondigd. Wellicht komt deze dan alsnog.
Re: Algemeen game nieuws
En er komt nog meer uit de wereld van Little Nightmares aan... Maar geen idee of dit een game wordt of een animatie serie of wat dan ook. In 2017 is er ooit wel een Little Nightmares TV-serie aangekondigd. Wellicht komt deze dan alsnog.
Bericht
Take my money. Je krijgt dus een Guncon die op moderne TV werkt, en gelicenseerde arcade roms van onder meer Time Crisis en Point Blank (Namco support dit project):
Ze mikken op een November 2025 release.
Re: Algemeen game nieuws
Take my money. Je krijgt dus een Guncon die op moderne TV werkt, en gelicenseerde arcade roms van onder meer Time Crisis en Point Blank (Namco support dit project):
Ze mikken op een November 2025 release.
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020

Bericht
Re: Algemeen game nieuws
Nice dat is tof! Ik ben wel benieuwd naar de kwaliteit van de emulatie.
Over emulatie gesproken. Hebben jullie de 3d NES emulator ook al gezien:
https://geodstudio.net/
Over emulatie gesproken. Hebben jullie de 3d NES emulator ook al gezien:
https://geodstudio.net/
- Apenheul
- Beheerder

- Contacteer:
- Locatie: 's-Hertogenbosch
- Apenheul
- Beheerder

- Contacteer:
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Bericht
Re: Algemeen game nieuws
Ik had erover gehoord en had een vermoeden dat ze met een soort parallax extrusion zouden werken wat in VR wel eens met 2D foto's wordt gedaan, maar de screenshots met die emulator laten een andere (betere) aanpak zien. Ben benieuwd.arjen1981 schreef: ↑26 jun 2025, 08:55Over emulatie gesproken. Hebben jullie de 3d NES emulator ook al gezien:
https://geodstudio.net/
- Pius
- Locatie: Breda
Bericht
Re: Algemeen game nieuws
Die gun ziet er gaaf uit. Ben benieuwd hoe goed het gaat werken. Zit veel potentie in. Komen er ook meer games uit op termijn behalve de aangekondigde 4?
"If it's not fun, why bother?"
Bericht
Re: Algemeen game nieuws
Dat is dus een beetje het ding. Ik zou het helemaal tof vinden als er bijvoorbeeld games over tijd worden toegevoegd, zoals TC2 wat voor mij de beste lightgun game aller tijden is.
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020

Bericht
Re: Algemeen game nieuws
Er gaat vast wel iemand aan tweaken. Maar voor mij hangt het wel op de emulatie. Want we hebben ook Technoperot en daar zou je natuurlijk ook een goede gun bij kunnen zoeken.
Bericht
Re: Algemeen game nieuws
Gaat goed met Xbox.
The Initiative is zojuist dichtgegooid. Perfect Dark is per direct gecanceld. So much for AAAA gaming.
Turn 10 50% layoffs
CoD studios ook geraakt.
Xbox is dood, book it.
The Initiative is zojuist dichtgegooid. Perfect Dark is per direct gecanceld. So much for AAAA gaming.
Turn 10 50% layoffs
CoD studios ook geraakt.
Xbox is dood, book it.
- Fing3r
- Locatie: Friesland
Bericht
Re: Algemeen game nieuws
Ik zeg het al heel erg lang, Gamepass is momenteel geen rendabele route voor Xbox.
Ze wilden Gamepass aantrekkelijker maken en kochten daarom een hele sloot aan ontwikkelaars op, het kerkhof wat ze aangelegd hebben gaat dezelfde kant op als die van EA. Ik vraag mij echt af hoelang ze het vol gaan houden, ze hebben dit jaar nog wel een paar mooie titels uitgebracht en er zit ook nog wel wat moois aan te komen maar groeit Gamepass wel hard genoeg om dit allemaal te kunnen blijven betalen?
Ze wilden Gamepass aantrekkelijker maken en kochten daarom een hele sloot aan ontwikkelaars op, het kerkhof wat ze aangelegd hebben gaat dezelfde kant op als die van EA. Ik vraag mij echt af hoelang ze het vol gaan houden, ze hebben dit jaar nog wel een paar mooie titels uitgebracht en er zit ook nog wel wat moois aan te komen maar groeit Gamepass wel hard genoeg om dit allemaal te kunnen blijven betalen?
Bericht
Re: Algemeen game nieuws
Nee, GP groeit niet tot nauwelijks. CoD deed ook weinig. Je traint je consument om niet te betalen voor games. Het streaming business model is ook nog altijd niet heel rendabel, waardoor er aan kwaliteit wordt ingeleverd. Dit zie je bij MS gaming ook. Het is toch van, ach ik speel wel via GP en maakt niet uit of ie teleurstelt dan. Je devalueert je product min of meer.
Voor een gezond business model zouden ze op zijn minst van die day one first party games af moeten. Kotick was fel tegen CoD op GP, en voorzag dit probleem eigenlijk.
Wat gaan ze doen? Multiplatform met volle RRP voor nieuwe MS studios games op PS5 en Switch, maar gratis als je een GP sub op een ander apparaat hebt. Het zijn geen netflix series die je in een weekendje binged, maar met een Diablo, TES of CoD zijn gamers al gauw maanden zoet.
Voor een gezond business model zouden ze op zijn minst van die day one first party games af moeten. Kotick was fel tegen CoD op GP, en voorzag dit probleem eigenlijk.
Wat gaan ze doen? Multiplatform met volle RRP voor nieuwe MS studios games op PS5 en Switch, maar gratis als je een GP sub op een ander apparaat hebt. Het zijn geen netflix series die je in een weekendje binged, maar met een Diablo, TES of CoD zijn gamers al gauw maanden zoet.
- kingoftherain
- Locatie: Puttershoek
- KillingRaptor
- Locatie: Izegem, België
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020

- kingoftherain
- Locatie: Puttershoek
Bericht 
Wooloo = love, Wooloo = life
Re: Algemeen game nieuws
Ik heb 'm vanmiddag al binnen gekregen. En gewoon via PrutsNL!
Wooloo = love, Wooloo = life
- KillingRaptor
- Locatie: Izegem, België
Bericht
Re: Algemeen game nieuws
Dat is snel! Hier leveren ze via Bpost maar ze hebben hem nog niet overhandigd.kingoftherain schreef: ↑11 jul 2025, 18:44Ik heb 'm vanmiddag al binnen gekregen. En gewoon via PrutsNL!
- kingoftherain
- Locatie: Puttershoek
Bericht 
Wooloo = love, Wooloo = life
Re: Algemeen game nieuws
Ik stond er dan ook van te kijken toen ik vanmorgen een mailtje zag dat-ie er al aan zat te komen. Nou zit 't in Roosendaal en dat is niet zo heel erg ver bij me vandaan, dat zal wel gescheeld hebben.
Wooloo = love, Wooloo = life
- KillingRaptor
- Locatie: Izegem, België
Bericht
Re: Algemeen game nieuws
O ja dat zeker! Wel mooi dat je hem al hebt. Kijk er ook al naar uit om hem af te spelen. 
- kingoftherain
- Locatie: Puttershoek
Bericht 
Wooloo = love, Wooloo = life
Re: Algemeen game nieuws
Hij ligt nog in de auto en ik vind het te warm om op te staan. 
Wooloo = love, Wooloo = life
- KillingRaptor
- Locatie: Izegem, België
- kingoftherain
- Locatie: Puttershoek
- kingoftherain
- Locatie: Puttershoek
Bericht 
Wooloo = love, Wooloo = life
Re: Algemeen game nieuws
Nou, hij ligt binnen, hoor!
Alleen ben ik nu zelf van huis, ghehehe.
Alleen ben ik nu zelf van huis, ghehehe.
Wooloo = love, Wooloo = life
- KillingRaptor
- Locatie: Izegem, België
Bericht
Re: Algemeen game nieuws
Ja zo werkt dat toch niet? Hadden ze die beter naar mij opgestuurd. Jij kan duidelijk wel even wachten.kingoftherain schreef: ↑12 jul 2025, 15:43Nou, hij ligt binnen, hoor!
Alleen ben ik nu zelf van huis, ghehehe.
- kingoftherain
- Locatie: Puttershoek




