Retro Challenge Juni 2025: Super R-Type (SNES)
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Re: Retro Challenge Juni 2025: Super R-Type (SNES)
Ik ga overleggen met mijn team van advocaten. Tot die tijd staat de score in de lijst!
- Danm3ister
Bericht
Woo zoetermeer! 12 jaar gewoond en kom er vaak (ouders wonen er enzo)
Bericht 
282.500
Tot eindbaas level 3 gekomen.

282.500
Tot eindbaas level 3 gekomen.
Consider yourself a hero.
- OldSchool
- Contacteer:
- Fing3r
Bericht
Na level 2 was ik even bang dat het erg lang ging duren met de scores maar gelukkig kwamen de punten in de latere levels wel een stuk sneller!

- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Netjes Fing3r! Meteen opgeschoven naar plek 2!
- Pius
Bericht
Lekker bezig man. Mooie score!
"If it's not fun, why bother?"
- Pius
Bericht
Deze heeft me veel tijd gekost. Maar uiteindelijk ben ik erg blij met deze score. Denk niet dat het me heel veel beter gaat lukken. 

- Mark
Bericht 
EIndelijk een keer tot stage #7 geraakt, niet uitgespeeld. Hoe doen jullie het toch. 416.100.

EIndelijk een keer tot stage #7 geraakt, niet uitgespeeld. Hoe doen jullie het toch. 416.100.
- Pius
Bericht
Zo extreem ver zit je er niet vanaf. Ik probeer vooral niet de volledige speed boost te pakken, dat is alleen maar nadelig vind ik. Je maakt veel te snel een fout dan. Verder zo snel mogelijk de spiraal power up en die zo lang mogelijk vasthouden.Mark schreef:
- Mark
Bericht
Max. speed boost is een goeie inderdaad, dan wil je nog wel eens veel te hard door het scherm en op een rots knallen ja. In sommige levels is een ander wapen dan de spiral wel goed, de laser in #5 en de verticale vuurballen in #4 bijvoorbeeld. Ligt een beetje aan de spawn lokaties van de tegenstanders. Thanks!
Het belangrijkste voor de punten is toch echt uitspelen, want de eerste paar levels knal je inmiddels wel gewoon doorheen natuurlijk (die heb ik al zo veel gezien).Pius schreef: ↑18 jun 2025, 22:11Zo extreem ver zit je er niet vanaf. Ik probeer vooral niet de volledige speed boost te pakken, dat is alleen maar nadelig vind ik. Je maakt veel te snel een fout dan. Verder zo snel mogelijk de spiraal power up en die zo lang mogelijk vasthouden.Mark schreef:
Max. speed boost is een goeie inderdaad, dan wil je nog wel eens veel te hard door het scherm en op een rots knallen ja. In sommige levels is een ander wapen dan de spiral wel goed, de laser in #5 en de verticale vuurballen in #4 bijvoorbeeld. Ligt een beetje aan de spawn lokaties van de tegenstanders. Thanks!
- Blossom
- Contacteer:
Bericht 
Ik ben eindelijk klaar met mijn schooljaar, een stressvol einde dat wel.
Maar kan nu nog een paar keer spelen deze maand, ook al heb ik veel dingen gepland staan.
Maar ik sta op het boord

Ik ben eindelijk klaar met mijn schooljaar, een stressvol einde dat wel.
Maar kan nu nog een paar keer spelen deze maand, ook al heb ik veel dingen gepland staan.
Maar ik sta op het boord
(zij/haar) Mijn Collectie/database is GROOT
Team fortress 2 FAN
Team fortress 2 FAN
- Pius
Bericht
Mijn laatste voor deze maand. Echt een topgame!

- Mark
Bericht 
Laatste score had ik nog niet hier geüpload bedacht ik me net. Verandert vooralsnog niets aan de stand, maar goed. Voor de statistieken dan maar.

Laatste score had ik nog niet hier geüpload bedacht ik me net. Verandert vooralsnog niets aan de stand, maar goed. Voor de statistieken dan maar.
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Hij zit er op! Het was een geweldige maand met veel deelnemers en hoge scores! Pius is deze maand de terechte winnaar met een serieuze monster score. Van harte gefeliciteerd!
Ik ga de jaarranking aanpassen en ik wens iedereen alvast veel plezier bij de nieuwe challenge!
Ik ga de jaarranking aanpassen en ik wens iedereen alvast veel plezier bij de nieuwe challenge!