Klopt, maar het scheelt dat je tijdens je "gewone" playthrough al heel veel verkent. Bovendien laat de map ook zien of je een gebied 100% hebt verkend of niet, dus dat scheelt ook veel zoekwerk.
Button Bashers 100% Club
- synergy
- Winnaar Gameroom Award 2018

Bericht
Re: Button Bashers 100% Club
- Mark
Bericht
- synergy

Bericht
Als Ender Lilies je bevalt, dan kun je deze ook blind kopen.
Een aanrader hoor! Zaten een paar pittige bossfights in, dat wel. Ik ben ook twee of drie keer vastgelopen omdat ik niet wist waar ik naar toe moest. Met een beetje speuren is het uiteindelijk wel gelukt. Komt waarschijnlijk ook omdat ik dialogues vaak skip als het mij te lang duurt. En dan mis je soms wel eens wat hints.
Als Ender Lilies je bevalt, dan kun je deze ook blind kopen.
- Joey
- Veteraan

Bericht
Goed gedaan! Ik ben langzaam naar de Crash Bandicoot 4 platinum aan het toewerken.
- Dynamike
- Beheerder

- Contacteer:
Bericht
Ik zie dat ik Cat Quest 1, die ik op platinum heb, hier nooit heb geplaatst. Wel dit jaar gehaald. Ben nu bezig aan deel 2, die zal ook wel 100% komen binnen 2 weken.

- Pius
Bericht
Een van mijn favoriete Switch games. Had van mij minstens 2 keer zo lang mogen zijn. Echt van genoten om deze 100% te pakken. 

"If it's not fun, why bother?"
- kingoftherain
Bericht

Wooloo = love, Wooloo = life
Hele leuke game is dat. Mike kwam daar ooit mee in een podcast en die heb ik een tijdje later maar eens geprobeerd. Geen spijt van gehad.
Wooloo = love, Wooloo = life
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020

Bericht
Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii dus nog:

kon er geen genoeg van krijgen dat ik er meer en meer uit moest halen. Tof ook dat het verder gaat. Wie had dat verwacht?
kon er geen genoeg van krijgen dat ik er meer en meer uit moest halen. Tof ook dat het verder gaat. Wie had dat verwacht?
- Pius
Bericht
Het feestje dat Pikmin 4 heet is helaas tot een einde gekomen. Alles is behaald, en dat was zeker voor de night missions nog best uitdagend. Wat een geweldige game is dit. Dit is voor mij zonder twijfel top 20 aller tijden materiaal. Ik ga hem in de toekomst zeker nog eens herspelen als het allemaal wat is weggezakt. 

- Mark
Bericht
@Pius ja omdat je me hierop vorige keer keihard genegeerd heb ga ik het gewoon nog een keer plaatsen. Moet en zal antwoord hebben.
Mark schreef: ↑03 apr 2025, 00:36Waar gaat dat Pikmin nou over? Heb hem ooit gekocht maar ook teruggebracht, was nog op de Gamecube. Ik denk deel 3. Snapte er geen fuck van en er gebeurde ook helemaal niets. Ben nu 32 en interesse in genres verschuift met de jaren, dus wie weet. Dat er niks gebeurt klinkt nu juist positief.
- Pius
Bericht
(Ik had heel je post niet gezien).
Pikmin laat zich heel lastig vangen in een genre. Het komt het meest in de buur van een RTS. Je verzamelt en bestuurt Pikmin en laat ze taken uitvoeren zoals het verslaan van vijanden en het verzamelen van schatten en objecten die je nodig hebt om verder te komen. Er zijn verschillende soorten Pikmin die allemaal hun eigen specialiteiten hebben (geel kan bijvoorbeeld tegen elektriciteit, blauw kan zwemmen en onder water, etc.).
Deel 1 en 2 waren voor de Gamecube. Die werden destijds wel geplaagd met ontzettend slechte controls. Deel 3 is uitgekomen op de Wii U (en nu een remaster op de Switch). Het zijn op een bepaalde manier uiterst relaxte games, maar toch is er genoeg urgentie om je niet in slaap te laten vallen. Bij mij klikte het bij deel 3 ook pas echt met deze serie trouwens. Ik heb daarna pas Pikmin 1 en 2 uitgespeeld een kan nu pas redelijk waarderen wat ze destijds probeerden te doen. Al zijn beide Gamecube-delen niet zonder hun fouten helaas. Die fouten zijn bij deel 4 (en in mindere mate ook zeker deel 3) pas echt opgelost waardoor het nu gewoon echt topgames zijn met meer dan prima controls.
@arjen1981 noemde het hier ergens de beste console RTS aller tijden. Daar ben ik het mee eens. En het is nu dus ook een persoonlijk favoriet geworden. Ik zou alleen aan kunnen raden om deel 4 een keer op te pikken en te proberen. De eerste 1,5-2 uur (tutorial) zijn tergend, maar daarna gaat de game he-le-maal los.
Jammer dit. Je hoopt dat je gewoon rustig mensen kan negeren zonder dat ze erop terugkomen. Niets is minder waar blijkt.Mark schreef: ↑10 apr 2025, 10:41@Pius ja omdat je me hierop vorige keer keihard genegeerd heb ga ik het gewoon nog een keer plaatsen. Moet en zal antwoord hebben.
Mark schreef: ↑03 apr 2025, 00:36Waar gaat dat Pikmin nou over? Heb hem ooit gekocht maar ook teruggebracht, was nog op de Gamecube. Ik denk deel 3. Snapte er geen fuck van en er gebeurde ook helemaal niets. Ben nu 32 en interesse in genres verschuift met de jaren, dus wie weet. Dat er niks gebeurt klinkt nu juist positief.
(Ik had heel je post niet gezien).
Pikmin laat zich heel lastig vangen in een genre. Het komt het meest in de buur van een RTS. Je verzamelt en bestuurt Pikmin en laat ze taken uitvoeren zoals het verslaan van vijanden en het verzamelen van schatten en objecten die je nodig hebt om verder te komen. Er zijn verschillende soorten Pikmin die allemaal hun eigen specialiteiten hebben (geel kan bijvoorbeeld tegen elektriciteit, blauw kan zwemmen en onder water, etc.).
Deel 1 en 2 waren voor de Gamecube. Die werden destijds wel geplaagd met ontzettend slechte controls. Deel 3 is uitgekomen op de Wii U (en nu een remaster op de Switch). Het zijn op een bepaalde manier uiterst relaxte games, maar toch is er genoeg urgentie om je niet in slaap te laten vallen. Bij mij klikte het bij deel 3 ook pas echt met deze serie trouwens. Ik heb daarna pas Pikmin 1 en 2 uitgespeeld een kan nu pas redelijk waarderen wat ze destijds probeerden te doen. Al zijn beide Gamecube-delen niet zonder hun fouten helaas. Die fouten zijn bij deel 4 (en in mindere mate ook zeker deel 3) pas echt opgelost waardoor het nu gewoon echt topgames zijn met meer dan prima controls.
@arjen1981 noemde het hier ergens de beste console RTS aller tijden. Daar ben ik het mee eens. En het is nu dus ook een persoonlijk favoriet geworden. Ik zou alleen aan kunnen raden om deel 4 een keer op te pikken en te proberen. De eerste 1,5-2 uur (tutorial) zijn tergend, maar daarna gaat de game he-le-maal los.
- synergy

Bericht
Platinum voor Assassin's Creed Shadows (PS5) in de pocket!

Het aantal fetch quests viel me eerlijk gezegd reuze mee, veel minder geestdodend dan verwacht. Vond de hele game sowieso veel beter dan gedacht. Ben benieuwd naar Ghost of Yotei later dit jaar!

Het aantal fetch quests viel me eerlijk gezegd reuze mee, veel minder geestdodend dan verwacht. Vond de hele game sowieso veel beter dan gedacht. Ben benieuwd naar Ghost of Yotei later dit jaar!
- synergy

Bericht
Ik kick even dit topic want heb toch wel een persoonlijke mijlpaal behaald met Dark Souls III platinum.

Vette game uiteraard, maar mijn hemel wat was de grind voor de platinum vreselijk. Vooral de covenants, ultra rare drops van bepaalde enemies waar je uren lang achter elkaar hetzelfde moet doen. Echt boring en haalt de glans een beetje van deze klassieker.
Nu heb ik Dark Souls 1, 2 en 3 platinum + Demon Souls Remake + Elden Ring. Toch wel een overwinning aangezien ik 5 jaar geleden niet aan een Souls game durfde te beginnen.
Nu nog Sekiro.........

Vette game uiteraard, maar mijn hemel wat was de grind voor de platinum vreselijk. Vooral de covenants, ultra rare drops van bepaalde enemies waar je uren lang achter elkaar hetzelfde moet doen. Echt boring en haalt de glans een beetje van deze klassieker.
Nu heb ik Dark Souls 1, 2 en 3 platinum + Demon Souls Remake + Elden Ring. Toch wel een overwinning aangezien ik 5 jaar geleden niet aan een Souls game durfde te beginnen.
Nu nog Sekiro.........
- Fing3r