Polygon is nog in bedrijf. Ik dacht dat het snel AI zou worden. Maar juist dit vond ik wel een mooie met de hand gemaakte schedule:
https://www.polygon.com/events/601264/s ... ule-sgf-e3
Wat gaat die tijd snel hé, ik ben benieuwd naar Hideo Kojima's OD bij XBOX. Maar als we iets van Nagoshi Studio gaan zien spring ik helemaal een gat in de lucht. Maar dat zal wel pas ergens in september zijn. De nieuwe Virtua Fighter of Project Century van Ryu Ga Gotoku verwacht ik wel mogelijk meer van.
Zijn jullie nog ergens benieuwd naar / naar uit aan het kijken?
Summer Game Fest / XBOX / SONY / NINTENDO 2025 (Schedule)
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Re: Summer Game Fest / XBOX / SONY / NINTENDO 2025 (Schedule)
Ik ben henieuwd of we deze zomer of ergens dit jaar het nieuwe project van Monolith Soft te zien krijgen.
Final Fantasy IX heb ik vorig jaar nog uitgespeeld maar ik zou ook wel benieuwd zijn hoe een remake er uit gaat zien.
De remake / remaster waar ik persoonlijk het meest naar uitkijk is Final Fantasy Tactics.
Final Fantasy IX heb ik vorig jaar nog uitgespeeld maar ik zou ook wel benieuwd zijn hoe een remake er uit gaat zien.
De remake / remaster waar ik persoonlijk het meest naar uitkijk is Final Fantasy Tactics.
Bericht
Er zou een fantasy project in de maak zijn. Misschien ook wel geschrapt in de tussentijd.Apenheul schreef: ↑25 mei 2025, 20:49Ik ben henieuwd of we deze zomer of ergens dit jaar het nieuwe project van Monolith Soft te zien krijgen.
- arjen1981
Bericht
Wat een geweldige state of play zo ver. Nog iemand anders aan het kijken? Tot digimon was elke aankondiging goud.
Een nieuwe Enhance, Pragmata, nieuwe Suda 51, nieuwe Bloodstrained en Silent Hill f zagen we nu meer van. Die juiste sfeer is terug in Silent Hill na de voor mij teleurstellende remake. Ben benieuwd wat er nog kom. Zijn anderen ook aan het kijken?
Edit:
NioH 3 + demo. Sorry Switch 2 deze demo gaat morgen voor!
Mooie afsluiting ook met Arc + PlayStation
Echt een moor Japanse studios focus deze show.
Een nieuwe Enhance, Pragmata, nieuwe Suda 51, nieuwe Bloodstrained en Silent Hill f zagen we nu meer van. Die juiste sfeer is terug in Silent Hill na de voor mij teleurstellende remake. Ben benieuwd wat er nog kom. Zijn anderen ook aan het kijken?
Edit:
NioH 3 + demo. Sorry Switch 2 deze demo gaat morgen voor!
Mooie afsluiting ook met Arc + PlayStation
Echt een moor Japanse studios focus deze show.
- Fing3r
Bericht
Was niet heel erg onder de indruk, zaten wel een aantal leuke games tussen maar ik had graag nog een goede uitsmijter gezien.
- Fing3r
Bericht
Voor mij was de Ninja Gaiden game het hoogtepunt, van de devs van Blasphemous dus dat kan bijna niet misgaan.
Bericht
Ik ben dus totaal hyped voor Pragmata, waarvan ik eigenlijk dacht dat ie dood was zoals Deep Down. Niet dus. Game komt uit volgend jaar.
En de Mortal Kombat collection met echte alle versies... met rollback online. Ik ben een enorme fan van MK4, en die game online kunnen spelen met rollback is iets waar ik nooit aan dacht, maar ik wil het. En UMK3 sinds de 360 launch weer online te spelen op console.
Marvel nu bij Arc. Kan wat leuks uitkomen.
En de Mortal Kombat collection met echte alle versies... met rollback online. Ik ben een enorme fan van MK4, en die game online kunnen spelen met rollback is iets waar ik nooit aan dacht, maar ik wil het. En UMK3 sinds de 360 launch weer online te spelen op console.
Marvel nu bij Arc. Kan wat leuks uitkomen.
- KillingRaptor
Bericht
Vond het echt een goede State of Play. Pragmata ziet er echt tof uit, die nieuwe Suda 51 game ook, MK Kollection, meer Astro Bot levels, nieuwe Bloodstained ben ik ook erg benieuwd naar, Bond kan ook wel tof uitpakken, Sword of the Sea zag er geweldig uit en als kers op de taart een Marvel fighter van Arc System!
Ninja Gaiden Ragebound uiteraard ook maar die kenden we al. Zelfde met Ghost of Yotei.
Ninja Gaiden Ragebound uiteraard ook maar die kenden we al. Zelfde met Ghost of Yotei.
- arjen1981
Bericht
Ja voor mij is dit just ook de uitsmijter die ik wil zien. Ik heb niet veel met Marvel maar dan zijn het toch de fighters die het eerste op komen. En een Marvel fighter heeft er nog nooit zo goed uit gezien. 4 characters en wat een style. De PlayStation arcade stick was al een hint.
Dit is een echte game en niet vooral een cinematische ervaring op het eind van de state of play zoals het de afgelopen jaren altijd was. Dit trekt mij veel meer dan Ghosts of Yotei.
Hoogtepunt is voor mij uiteraard NioH met Silent Hill f volgend. Pragmata, Lumines, en de nieuwe Grass Hopper volgen dat allemaal snel op.
Ik vind het toch ook leuk om de auteur cultuur weer aangemoedigd te zien. Leuke boodschappen van de visionairen die langs kwamen. PlayStation als van ouds.
Dit is een echte game en niet vooral een cinematische ervaring op het eind van de state of play zoals het de afgelopen jaren altijd was. Dit trekt mij veel meer dan Ghosts of Yotei.
Hoogtepunt is voor mij uiteraard NioH met Silent Hill f volgend. Pragmata, Lumines, en de nieuwe Grass Hopper volgen dat allemaal snel op.
Ik vind het toch ook leuk om de auteur cultuur weer aangemoedigd te zien. Leuke boodschappen van de visionairen die langs kwamen. PlayStation als van ouds.
Bericht
Goede State of Play. Gewoon goede games en werkelijk games die ik ga kopen ipv die Playstation Studios (Astro Bot is de uitzondering) Hollywood meuk.
Suda 51, Silent Hill F(atal Frame), Lumines, mooi spul.
Suda 51, Silent Hill F(atal Frame), Lumines, mooi spul.
- kingoftherain
Bericht 
Wooloo = love, Wooloo = life
Ik vond de State Of Play wel een leuke presentatie. Er zaten een paar verrassingen tussen die ik echt niet aan zag komen. Zo was Nioh 3 voor mij het hoogtepunt. De eerste twee spellen vind ik erg gaaf (ook al heb ik ze beide verre van uitgespeeld
), met een aanzienlijke voorkeur voor deel twee. De demo heb ik dan ook zo snel mogelijk gedownload en de eerste missie van gespeeld. Het ziet er weer tof uit. Het duurt nog een tijdje voor het spel uitkomt, maar misschien krijgt het net als Nioh 2 nog wel een paar demo's in de komende maanden.
Het was mooi om weer wat van Silent Hill f te zien. De reveal trailer is ondertussen alweer twee jaar geleden dat we die gezien hebben. Net als die trailer zag deze er ook weer lekker bizar uit. Ik kreeg er een beetje een (Forbidden) Siren gevoel bij en dat is een goed ding. Gelukkig hoeven we op deze niet zo superlang meer te wachten.
Waar m'n bek echt van open viel was de Marvel fighting game van Arc System Works. Dat zag er echt belachelijk tof uit. Het japanse sausje vind ik wel wat hebben en ik weet niet of het ook een engelse vertaling gaat krijgen, maar de japanse stemmen pasten er wel bij. De karakters die getoond zijn waren wel lekker gevarieerd en is hoop ik een voorbode van de helden en villains die nog toegevoegd gaan worden.
In tegenstelling tot Deep Down is Pragmata niet in development hell terecht gekomen. Ik weet nog niet of dit wat vooor me is, maar voorlopig zeg ik geen 'nee'.
Sea Of Remnants zag er wel geinig uit, maar ik begreep dat dat een free-to-play game is en dat staat me dan vaak weer tegen. Het voordeel van gratis is dat je het voor nop kan uitproberen en gewoon kan wissen als het niets is.
Misschien dat ik Baby Steps nog wel een kans wil geven. Ik heb Bennett Foddy z'n vorige spellen niet gespeeld, maar ik ben wel bekend met Getting Over It. Dat was ook zo'n bewust frustrerende game. Lekker naar het beeldscherm schelden.
Cairn zag er wel bijzonder uit. Ook weer zoiets waarvan ik niet echt kan peilen of dat een spel voor mij is, maar ik zag dat er een demo van is, dus die ga ik nog wel uitproberen.

Het was mooi om weer wat van Silent Hill f te zien. De reveal trailer is ondertussen alweer twee jaar geleden dat we die gezien hebben. Net als die trailer zag deze er ook weer lekker bizar uit. Ik kreeg er een beetje een (Forbidden) Siren gevoel bij en dat is een goed ding. Gelukkig hoeven we op deze niet zo superlang meer te wachten.
Waar m'n bek echt van open viel was de Marvel fighting game van Arc System Works. Dat zag er echt belachelijk tof uit. Het japanse sausje vind ik wel wat hebben en ik weet niet of het ook een engelse vertaling gaat krijgen, maar de japanse stemmen pasten er wel bij. De karakters die getoond zijn waren wel lekker gevarieerd en is hoop ik een voorbode van de helden en villains die nog toegevoegd gaan worden.
In tegenstelling tot Deep Down is Pragmata niet in development hell terecht gekomen. Ik weet nog niet of dit wat vooor me is, maar voorlopig zeg ik geen 'nee'.
Sea Of Remnants zag er wel geinig uit, maar ik begreep dat dat een free-to-play game is en dat staat me dan vaak weer tegen. Het voordeel van gratis is dat je het voor nop kan uitproberen en gewoon kan wissen als het niets is.
Misschien dat ik Baby Steps nog wel een kans wil geven. Ik heb Bennett Foddy z'n vorige spellen niet gespeeld, maar ik ben wel bekend met Getting Over It. Dat was ook zo'n bewust frustrerende game. Lekker naar het beeldscherm schelden.
Cairn zag er wel bijzonder uit. Ook weer zoiets waarvan ik niet echt kan peilen of dat een spel voor mij is, maar ik zag dat er een demo van is, dus die ga ik nog wel uitproberen.
- arjen1981
- arjen1981
Bericht
deel één is mijn favoriete dark souls clone. deel twee ziet er nog een stuk beter uit zelfs!
- arjen1981
Bericht
En inderdaad het japanse sausje van Tokon:
Silent Hill en Romeo ook nog even dan:
Ja, voor mij ook NioH! ik heb de demo nu uit. De 2e map is echt enorm lang. Het pakt het open wereld zijn van Rise of Ronin over maar houd het bij de core gameplay. Beviel mee heel goed. Vooral als je vast loopt mij een baas of subbaas bied het jou nog ruimte om te groeien door te groeien in het level door weer te exploren. Ik vond het een erg geslaagde demo:kingoftherain schreef: ↑06 jun 2025, 21:31Ik vond de State Of Play wel een leuke presentatie. Er zaten een paar verrassingen tussen die ik echt niet aan zag komen. Zo was Nioh 3 voor mij het hoogtepunt. De eerste twee spellen vind ik erg gaaf (ook al heb ik ze beide verre van uitgespeeld), met een aanzienlijke voorkeur voor deel twee. De demo heb ik dan ook zo snel mogelijk gedownload en de eerste missie van gespeeld. Het ziet er weer tof uit. Het duurt nog een tijdje voor het spel uitkomt, maar misschien krijgt het net als Nioh 2 nog wel een paar demo's in de komende maanden.
En inderdaad het japanse sausje van Tokon:
Silent Hill en Romeo ook nog even dan:
- arjen1981
Bericht
Summer game fest heeft de state of play voor mij nog niet over troffen maar zo ver is het hoogtepunt Onimusha. Capcom blijft heer en meester in het opnieuw tot leven brengen van hun series:
- KillingRaptor
- arjen1981
Bericht
Leuk dat je ook aan het kijken bent Mitch!
Voor mij heeft Onimusha betere herinneringen dan Dino Crisis. Maar als we dan echt alles mogen noemen. Ghosts and Goblins

- arjen1981
Bericht
Deze ging al rond de afgelopen dagen:
Nu uit!
Ik vond de originele release erg goed ook
Nu uit!
Ik vond de originele release erg goed ook
- arjen1981
Bericht
De nieuwe trend is wel Stopmotion. Ik heb nu al wel 4 titels langs zien komen in Stopmotion. Why?
- arjen1981
Bericht
Tjonge jonge jonge wat een afsluiter zeg. RE9!
Midden in de show zien we Tokuro Fujiwara met een aankondiging dat de volgende RE heel snel zal volgen. En dan dit als laatste trailer:
Bij de lange hal met de gordijnen was het wel heel zeker en kwam de kippenvel bij mij omhoog. Ziet er goed uit zeg. Ben erg benieuwd naar de gamplay. Je ziet uiteindelijk ook het resultaat: The Raccoon City Ruin Incident in de laatste shots. Erg benieuwd naar meer!
RE engine heeft echt wel een enorme boost gehad. Helemaal in al het dynamische valt dat op. De schommelende lamp, die gordijnen in de gang bv. Ben erg benieuwd of dit ook echt tijdens gameplay zo gaat zijn.
Midden in de show zien we Tokuro Fujiwara met een aankondiging dat de volgende RE heel snel zal volgen. En dan dit als laatste trailer:
Bij de lange hal met de gordijnen was het wel heel zeker en kwam de kippenvel bij mij omhoog. Ziet er goed uit zeg. Ben erg benieuwd naar de gamplay. Je ziet uiteindelijk ook het resultaat: The Raccoon City Ruin Incident in de laatste shots. Erg benieuwd naar meer!
RE engine heeft echt wel een enorme boost gehad. Helemaal in al het dynamische valt dat op. De schommelende lamp, die gordijnen in de gang bv. Ben erg benieuwd of dit ook echt tijdens gameplay zo gaat zijn.
Laatst gewijzigd door arjen1981 op 07 jun 2025, 02:05, 8 keer totaal gewijzigd.
- arjen1981
Bericht
Het zijn de beste jaren voor video games. De japanse studio's pakken opnieuw de lead terug ook in de ameriaanse shows. En dat maakt mij blij om dit te zien. Gister trappen we af met Tetsuya Mizuguchi! en Goichi Suda. Op Summer Game Fest daar houden Sega en Capcom echt iedereen voor de gek. De echte ster voor mij heeft nu een naam. STRANGER THEN HEAVEN.
En Masayoshi Yokoyama zij het. Het zit allemaal heel anders dan iedereen denkt. Toch blijf ik er bij. We zien de start van Tojo, gebaseerd op de werkelijke levens echte Yamaguchi-gumi.
Maar in Project Century, nu STRANGER THEN HEAVEN, spelen we twee tijdlijnen! 1915 en de helemaal nieuwe Osaka in 1943 trailer! Ben je beetje in de wereld van de Yakuza (in real life) dan weet je dat het in 1915 gaat om het opbokst voor eerlijke rechten voor de arbeider. En weet je dat in 1943 en ook direct na de oorlog het juiste de Yakuza waren die een voor een groot deel verantwoordelijk waren voor de wederopbouw van Japan. Dat zijn de lijnen die we hier, denk ik, zien. Voor mij vaagt dit zelfs het uitkijken naar GTA van tafel en kan ik niet wachten om dit deel in de serie te ervaren.
En ik dacht overigens toen we deze trailer zagen eerst dat het om Virtua Fighter ging. En volgens mij wordt er echt veel geleend van elkaar in deze beide titels. Zoiezo de engine. De regen effecten zijn ook prachtig. Zie dat helemaal zitten in VF. Ik zag het overigens bij het roken en de whiskey glazen dat het RGG studio was
Wow! Daitho. Hoe dan? Ik zie de links op dit moment ook nog niet. Helemaal omdat het gezicht van beide personages in de verschillende tijdlijnen hetzelfde lijkt. Met hetzelfde litteken.
De 1915 tijdlijn heeft ook een nieuwe trailer:
Nu snel slapen. En morgen vroeg kijken wat de rest van de Like a Dragon fans van de trailers denken.
En Masayoshi Yokoyama zij het. Het zit allemaal heel anders dan iedereen denkt. Toch blijf ik er bij. We zien de start van Tojo, gebaseerd op de werkelijke levens echte Yamaguchi-gumi.
Maar in Project Century, nu STRANGER THEN HEAVEN, spelen we twee tijdlijnen! 1915 en de helemaal nieuwe Osaka in 1943 trailer! Ben je beetje in de wereld van de Yakuza (in real life) dan weet je dat het in 1915 gaat om het opbokst voor eerlijke rechten voor de arbeider. En weet je dat in 1943 en ook direct na de oorlog het juiste de Yakuza waren die een voor een groot deel verantwoordelijk waren voor de wederopbouw van Japan. Dat zijn de lijnen die we hier, denk ik, zien. Voor mij vaagt dit zelfs het uitkijken naar GTA van tafel en kan ik niet wachten om dit deel in de serie te ervaren.
En ik dacht overigens toen we deze trailer zagen eerst dat het om Virtua Fighter ging. En volgens mij wordt er echt veel geleend van elkaar in deze beide titels. Zoiezo de engine. De regen effecten zijn ook prachtig. Zie dat helemaal zitten in VF. Ik zag het overigens bij het roken en de whiskey glazen dat het RGG studio was

Wow! Daitho. Hoe dan? Ik zie de links op dit moment ook nog niet. Helemaal omdat het gezicht van beide personages in de verschillende tijdlijnen hetzelfde lijkt. Met hetzelfde litteken.
De 1915 tijdlijn heeft ook een nieuwe trailer:
Nu snel slapen. En morgen vroeg kijken wat de rest van de Like a Dragon fans van de trailers denken.
Laatst gewijzigd door arjen1981 op 07 jun 2025, 02:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- arjen1981
Bericht
Project Century, een tijd span van 100 jaar? En hebben we slechts 2 decennia gezien nu?
- kingoftherain
Bericht

Hahaha, dat dus.
Bericht
Op een gegeven moment dacht ik even dat er een REmake Remake ging komen. RE9 trailer deed mij niet zoveel.