Interessante releases voor mei 2025

Games & systemen van nu en de toekomst (incl. PC en mobile).
arjen1981
Animal Crossing Tour 2020

Interessante releases voor mei 2025

28 apr 2025, 18:52

Doom Dark Ages en Elden Ring Nightreign

Afbeelding

Afbeelding

Onimusha 2: Samurai's Destiny is voor mij nog een remaster die ik wel zou willen spelen.

Kwa RPG's is het minder deze maand Dennis. Voor de retro Shooter fan is er wel genoeg. Zoals nieuwe releases van Under Defeat en Batsugun. Maar voor RPG's met een Oldschool look en zeker JRPG's kan ik persoonlijk niks aanraden deze maand. Laat staan een lijst maken.

Wat heb ik volgens jullie gemist? Veel Doom verwacht ik deze maand? En Nightreign, het is toch wel een beetje een uitstapje. Wie gaat deze straks spelen?
KillingRaptor

Re: Interessante releases voor mei 2025

28 apr 2025, 20:29

Doom ja maar ik moet nog Eternal spelen. En Capcom Fighting Collection 2!

Edit:
Ik vergat bijna de fysieke release van Power Rangers: Rita's Rewind. :omg: Die is ook voor mei.
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

28 apr 2025, 22:44

DOOM: The Dark Ages komt toevallig uit in de week dat ik vrij heb. Of andersom; ik heb mijn week vrij zo gepland dat ik DOOM: The Dark Ages kan spelen.

Nightreign ga ik niet spelen. Het spijt me voor FromSoftware, maar die game wil ik niet supporten. Straks denken ze dat we het leuk vinden die online games van ze :lol:

Verder heb ik geen idee wat ik wil spelen in mei. Er komt tegenwoordig zoveel uit dat ik gewoon totaal niet ken. Dus misschien zitten er pareltjes tussen, alleen weet ik het niet. Hoe dan ook; er is nog genoeg te spelen kijkende naar de recente backlog.
Afbeelding
arjen1981

02 mei 2025, 08:38

Ja, ik herken dat. En ook zoveel retro releases tegenwoordig. Fan translations, fan remakes voor andere systemen. En emulatie gaat ook als een trein. Er is zoveel te spelen tegenwoordig.

Ik hoop dat je Dark Ages aan kunt zo vlak na Eternal. En voor Raptor. Ik zou Eternal gewoon overslaan eerst.

Vanmiddag om 4 uur:

Misschien weet de overview trailer je nog over te halen. Maar ik snap het hoor.
kingoftherain

03 mei 2025, 21:40

Doom: The Dark Ages en Capcom Fighting Collection 2 staan hier ook op de planning. Verder heb ik nog interesse in:

Spirit Of The North 2

De eerste game vond ik erg leuk en was één van mijn eerste games op de PS5, ook al is het ook op de generatie ervóór verkrijgbaar. Ik had eerlijk gezegd geen vervolg verwacht, maar ik ben erg benieuwd of de nieuwe game iets innovatiever is of meer van hetzelfde.

Choo-Choo Charles

Deze game is al een tijdje digitaal verkrijgbaar, maar komt nu fysiek op de markt en wel op dezelfde dag als Elden Ring: Nightreign. Choo-choo, motherfucker!

Blades Of Fire

Deze is nog een misschientje, maar het ziet er wel aardig uit.

Al met al een rustig maandje. Ook eens leuk.
Afbeelding

Wooloo = love, Wooloo = life
arjen1981

04 mei 2025, 07:59

ha, daar ben je eindelijk Rob. Wat mij wel heel erg fascineerde was het verhaal er achter:

Terug naar “Moderne games, consoles en handhelds”