Retro Challenge April 2025: Donut Dodo
- OldSchool
- Contacteer:
- Pius
Bericht
Re: Retro Challenge April 2025: Donut Dodo
Hij is ontketend. Het wereldrecord komt in zicht
"If it's not fun, why bother?"
- OldSchool
- Contacteer:
- Ok Impala!
- Contacteer:
Bericht
Wat minder indrukwekkend, maar ik heb m'n score ook weer wat verbeterd.

- OldSchool
- Contacteer:
- Pius
Bericht
Dank voor het overdragen van de rode lantaarn hahaOk Impala! schreef: ↑10 apr 2025, 14:41Wat minder indrukwekkend, maar ik heb m'n score ook weer wat verbeterd.
![]()
- Fing3r
Bericht
Nog geen podium, maar een redelijke score voor nu. 
Sent from my Pixel 7a using Tapatalk

Sent from my Pixel 7a using Tapatalk
- Mark
- OldSchool
- Contacteer:
- Pius
Bericht 
320.180
Mijn tweede plek iets steviger gezet. Hebwat punten laten liggen in het bonuslevel en een keertje dood gegaan. Probeer het einde van de maand nog even.

320.180
Mijn tweede plek iets steviger gezet. Hebwat punten laten liggen in het bonuslevel en een keertje dood gegaan. Probeer het einde van de maand nog even.
Consider yourself a hero.
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Gewoon een monster score Adri! Erg knap!gekkehenkie schreef: ↑21 apr 2025, 14:52
320.180
- OldSchool
- Contacteer:
- Mark
Bericht 
345.356. Zoals al gezegd in de Discord: dit was de run die ik wilde (0x dood). Zeer tevreden, nu is het klaar.

345.356. Zoals al gezegd in de Discord: dit was de run die ik wilde (0x dood). Zeer tevreden, nu is het klaar.
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Echt diep respect. Een run zonder af te gaan! Ik weet uit ervaring hoe moeilijk dat het is. Geweldige prestatie, ik zet hem op de lijst!
- Pius
Bericht
Echt goed Mark. Mooi dat de game zo bevallen is ook! Ik vond hem ook echt tof maar ik was echt te lui om er tijd en moeite in te steken.
- OldSchool
- Contacteer:
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Het was weer een geweldige challenge! Weer een leuk aantal deelnemers en wat een monster scores zaten er dit keer bij!
Dit keer een meer dan terechte winnaar met onze eigen Mark, die een score neer zet die niet zou misstaan op wereld record lijstjes! En zeker moeten we ook GekkeHenkie even noemen, de enige andere persoon met een score boven de 300.000.
Iedereen bedankt voor het mee doen! Op naar de volgende!
Dit keer een meer dan terechte winnaar met onze eigen Mark, die een score neer zet die niet zou misstaan op wereld record lijstjes! En zeker moeten we ook GekkeHenkie even noemen, de enige andere persoon met een score boven de 300.000.
Iedereen bedankt voor het mee doen! Op naar de volgende!