Algemeen game nieuws
- Fing3r
Bericht
Re: Algemeen game nieuws
Deze lijkt mij ook wel leuk! Leuk stijltje, nu afwachten op hoe het speelt.
- KillingRaptor
Bericht
Tony Hawk keert terug met THPS3+4! De eerste twee remakes waren erg tof dus hier kijk ik wel naar uit.
Tony Hawk keert terug met THPS3+4! De eerste twee remakes waren erg tof dus hier kijk ik wel naar uit.
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
xbox 360 recompilatie is er!
https://github.com/hedge-dev/UnleashedRecomp
Geen emulatie, geen FPGE maar recompiled voor moderne hardware.
De N64 was al erg indrukwekkend. Maar met de xbox 360 hebben we nog een veel mooier platform.
De tools zijn er nu en mogen we nog veel meer 360 titels verwachten, alsof deze vandaag nieuw uit komen. Net als op de N64 verwacht ik dat dit projecten zijn waar de originele en officiële software teams niet tegen op kunnen. Dan zie je vaak toch goed verpakte emulatie. Maar dit is een volgende stap.
Heel gaaf!
https://github.com/hedge-dev/UnleashedRecomp
Geen emulatie, geen FPGE maar recompiled voor moderne hardware.
De N64 was al erg indrukwekkend. Maar met de xbox 360 hebben we nog een veel mooier platform.
De tools zijn er nu en mogen we nog veel meer 360 titels verwachten, alsof deze vandaag nieuw uit komen. Net als op de N64 verwacht ik dat dit projecten zijn waar de originele en officiële software teams niet tegen op kunnen. Dan zie je vaak toch goed verpakte emulatie. Maar dit is een volgende stap.
Heel gaaf!
- arjen1981
Bericht
ik vond het eerste deel erg leuk. de sfeer pakte je goed. leuk dat er een deel 2 komt
- arjen1981
- KillingRaptor
Bericht
Officiële releasedatum voor Indiana Jones op PS5 is bekend gemaakt en er komen fysieke versies! Hier kijk ik zeker naar uit.
Officiële releasedatum voor Indiana Jones op PS5 is bekend gemaakt en er komen fysieke versies! Hier kijk ik zeker naar uit.
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Hij is echt heel erg leuk.
Btw, ik las dat de fysieke release wel een verplichte download heeft om het spel te kunnen spelen.
Btw, ik las dat de fysieke release wel een verplichte download heeft om het spel te kunnen spelen.
- KillingRaptor
Bericht
Dat vind ik minder erg, vind het gewoon tof om de doosjes in de kast te hebben.

- KillingRaptor
Bericht
Morgen om 15u een Nintendo Direct gebaseerd op games voor de Switch!
En 2 april om 15u de Switch 2 Direct.
Dat zijn 2 Directs in 1 week, dit is best wel apart.
- Pius
Bericht
Heerlijk!KillingRaptor schreef:Morgen om 15u een Nintendo Direct gebaseerd op games voor de Switch!
"Come back when you can put up a fight."
Bericht 
Gradius Origins aangekondigd, met een nieuwe Salamander 3. Ik vond 2 ontzettend tof op de PSX en Saturn. En de 1e Life Force had ik op de NES en kon ik 1 CC'en na een flinke tijd.

Gradius Origins aangekondigd, met een nieuwe Salamander 3. Ik vond 2 ontzettend tof op de PSX en Saturn. En de 1e Life Force had ik op de NES en kon ik 1 CC'en na een flinke tijd.
- KillingRaptor
Bericht
Deze was echt de grootste verrassing van de Direct voor mij, ziet er echt super uit! Zeker met het team van Shredder's Revenge achter het stuur.
Deze was echt de grootste verrassing van de Direct voor mij, ziet er echt super uit! Zeker met het team van Shredder's Revenge achter het stuur.
- arjen1981
Bericht
al staat er maar 50gb op de disc en het totale spel is al snel 100gb
heb ik ook gedaanKillingRaptor schreef: ↑24 mar 2025, 22:14Dat vind ik minder erg, vind het gewoon tof om de doosjes in de kast te hebben.![]()

- arjen1981
- arjen1981
Bericht
ja ook voor mij! Shredder's Revenge is ook erg goed, daarbij twijfel ik ook niet aan deze. Mooie nieuwe 2d titels zeg de afgelopen maandenKillingRaptor schreef: ↑27 mar 2025, 21:47
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Vandaag is de Switch 2 Direct om 15:00
Hij schijnt ongeveer 60 minuten te gaan duren. De rest van de week zijn er weer Treehouse Live broadcasts.
E3 is back!
Hij schijnt ongeveer 60 minuten te gaan duren. De rest van de week zijn er weer Treehouse Live broadcasts.
E3 is back!
- Pius
Bericht
Ik ga deze zowaar live kijken. Ben benieuwd!
"Come back when you can put up a fight."
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
In Japan komt Ys X: Proud Nordics in juli uit. Maar ik begrijp niet of het nou een soort Xenoblade Chronicles Definitive Edition achtig iets is, waarin het wat extra content betreft, of dat het een nieuwe game is in dezelfde wereld.
https://www.gematsu.com/2025/04/ys-x-pr ... 1-in-japan
Arjen, jij had Ys X gespeeld toch, wat maak jij ervan? Als het een updated game is dan ga ik niet eerst Ys X nog spelen.
“With pride in our hearts, set off on a new adventure!!”
Ys X: Proud Nordics will launch in 2025 in Japan as a significantly upgraded version of the action RPG Ys X: Nordics, featuring a new story, new settings for adventure, and numerous new elements.
Aland Island is a massive island located to the north of Obelia Gulf. In the midst of battling the immortal creatures known as Griegr, the red-haired adventurer Adol and the pirate princess Karja visit the island and encounter countless ruins on its unexplored lands.
What happened on this island…?
An encounter with another “Mana user” leads Adol and his companions on an unknown adventure…
In addition to the exhilarating offensive and defensive “Cross Actions” between Adol and Karja, Ys X: Proud Nordics introduces new “Mana Actions” along with a vast map of Aland Island and exploration areas! There is also plenty of additional content, including new bosses, Mana Ride races, and arena battles where formidable foes await.
Please look forward to a new Ys story, reborn as Ys X: Proud Nordics!
Arjen, jij had Ys X gespeeld toch, wat maak jij ervan? Als het een updated game is dan ga ik niet eerst Ys X nog spelen.
- Ok Impala!
- Contacteer:
Bericht
Klinkt als een SMT V: Vengeance situatie... Ik wacht in ieder geval nog wel even.Apenheul schreef: ↑14 apr 2025, 11:39In Japan komt Ys X: Proud Nordics in juli uit. Maar ik begrijp niet of het nou een soort Xenoblade Chronicles Definitive Edition achtig iets is, waarin het wat extra content betreft, of dat het een nieuwe game is in dezelfde wereld.
“With pride in our hearts, set off on a new adventure!!”
Ys X: Proud Nordics will launch in 2025 in Japan as a significantly upgraded version of the action RPG Ys X: Nordics, featuring a new story, new settings for adventure, and numerous new elements.
Aland Island is a massive island located to the north of Obelia Gulf. In the midst of battling the immortal creatures known as Griegr, the red-haired adventurer Adol and the pirate princess Karja visit the island and encounter countless ruins on its unexplored lands.
What happened on this island…?
An encounter with another “Mana user” leads Adol and his companions on an unknown adventure…
In addition to the exhilarating offensive and defensive “Cross Actions” between Adol and Karja, Ys X: Proud Nordics introduces new “Mana Actions” along with a vast map of Aland Island and exploration areas! There is also plenty of additional content, including new bosses, Mana Ride races, and arena battles where formidable foes await.
Please look forward to a new Ys story, reborn as Ys X: Proud Nordics!

- arjen1981
Bericht
Ik lees veel kritiek ook. Op het exclusive zijn en op het Atlus model inderdaad. Ik zou juist ook zegen dat dergelijke extra content “een nieuw eiland met een losstaand verhaallijn” juist leuk is als je het spel al even uit hebt. Dus in mijn geval nu omdat X Nordics voor mij al weer even terug is. Ik denk juist in 1 pakket dat het ook teveel van het goede kan zijn op dat moment. Het voelde voor mij echt niet dat het basisspel iets miste. Helemaal omdat je al veel uitstapjes maakt en switched tussen werelden.
Maar ik zou in jou geval zeker wachten. De Switch 2 versie zal ook zonder extra content vast al een mooie upgrade zijn op het Switch origineel. Puur vanwege de hardware. Het is niet dat je nu geen ander spel te spelen hebt gok ik
Maar ik zou in jou geval zeker wachten. De Switch 2 versie zal ook zonder extra content vast al een mooie upgrade zijn op het Switch origineel. Puur vanwege de hardware. Het is niet dat je nu geen ander spel te spelen hebt gok ik