Sid Meier's Civilization VII en Kingdom Come: Deliverance 2 zien er goed uit. En Avowed zal ook hier wel zijn fans kennen.
Toch blijf ik wat meer in mijn straatje en dat zijn Monster Hunter Wilds:
Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii:
2025 is van start!
Interessante releases voor februari 2025
- KillingRaptor
Bericht
Re: Interessante releases voor februari 2025
Voor mij terug niets deze maand. En dat is niet slecht want nu kan ik me blijven concentreren op de backlog.
Bericht
Tja ik moet infinite wealth nog altijd weer oppikken. Maar Pirate Yakuza komt tzt sowieso aan de beurt.
Monster Hunter, ik heb ze nooit gespeeld op een stukje World na. Het is wel heel solide en ik zie de hook, misschien een mogelijke demo eens proberen.
Monster Hunter, ik heb ze nooit gespeeld op een stukje World na. Het is wel heel solide en ik zie de hook, misschien een mogelijke demo eens proberen.
- kingoftherain
Bericht 
Wooloo = love, Wooloo = life
Weinig voor mij komende maand, al zit ik er wel aan te denken om de fysieke versie van The Plucky Squire op te pikken. Maart gaat een ander verhaal worden.
Is geen nieuwe game natuurlijk, maar komt nu pas fysiek uit.
Is geen nieuwe game natuurlijk, maar komt nu pas fysiek uit.
Wooloo = love, Wooloo = life
- Fing3r
Bericht
Ik ga hoogstwaarschijnlijk Avowed wel aanschaffen, ik heb altijd wel een zwak voor de games van Obsidian!
Sent from my Pixel 7a using Tapatalk
Sent from my Pixel 7a using Tapatalk
Bericht
Eigenlijk alleen Two Point Museum. Ik heb de vorige twee delen uit de Two Point series echt grijs gespeeld.
The Plucky Squier heb ik via PSPlus gespeeld en vond ik uiteindelijk toch niet goed genoeg om ook nog eens fysiek te halen.
The Plucky Squier heb ik via PSPlus gespeeld en vond ik uiteindelijk toch niet goed genoeg om ook nog eens fysiek te halen.
- Apenheul
- Beheerder

- Contacteer:
Bericht
Het is een erg sterke maand voor mij. En Civilization 7 maakt een goede kans om GOTY voor mij te zijn.
- KillingRaptor
Bericht
Ik heb er toch eentje gevonden voor deze maand, game die ik eerst helemaal niet kende maar na het zien van een trailer sprak het mij meteen aan. Stories from Sol: The Gun-Dog. De jaren '90 anime vibe deed het hem echt voor mij. Vandaag verschenen en gelijk besteld. Hij is al uitverkocht op Nedgame ook voor Switch zie ik nu, snel gegaan zeg.
- Pius
Bericht
Two point is altijd goed. Ziet er ook weer leuk uit. Echt blij dat dit soort games weer veel aandacht krijgt de laatste tijd, want dit doet het bij mij altijd wel heel goed moet ik zeggen!Ribbelchips schreef: ↑31 jan 2025, 14:22Eigenlijk alleen Two Point Museum. Ik heb de vorige twee delen uit de Two Point series echt grijs gespeeld.
"If it's not fun, why bother?"