Het gaat eerder gebeuren; de Button Basherdag 2025 Deel I komt er al aan. Dit jaar zullen we, mits er voldoende animo is, weer neerstrijken bij onze vriend Tjeerd van Awesome Space. Daar waar we vorig jaar competitie hielden, koffie dronken, achter de flipperkast doken en een Praatje Podcast vernietigden hield het een uurtje na de pizza op in Hilversum. Het pand moest verlaten worden en de toekomst was zeker. We komen terug!
Afgelopen week heb ik contact gehad met Tjeerd en een reservering gekregen. Op zaterdag 15 maart is Awesome Space gereserveerd voor ons Button Bashers. De ruimte die men heeft is knus, maar er zijn consoles, arcade- en flipperkasten en is de netwerksetup voor Unreal Tournament er ook. Alles wat ons aantrekt aan de locatie, plus elkaar vinden op banken of aan diverse tafels is reuze makkelijk en gezellig.
Wat gaan we doen die dag?
Gamen, kletsen, eten, drinken en nog meer gamen. Dat is de bedoeling en dat is waar het altijd op uitdraaide. Dus dat moet ons dit jaar ook lukken, maar dan eerder! Natuurlijk is er een competitie met prijzen en ik kan nu al zeggen dat er wellicht verrassingen zijn. Wie weet vraag ik jou wel iets te organiseren of stuur mij een berichtje als je een leuk idee, demonstratie of spel hebt voor de dag.
Wat kost deze megagezellige dag dan?
Overeen gekomen met Awesome Space is dat de prijs ongeveer €35 per persoon is. Onder de 20 is het regelen van personeel achter de bar en het opengooien van de ruimtes niet echt rendabel. Hiervoor krijg je entree, een drankje naar keuze en zal er in de avond een assortiment van pizza's gebakken worden waarvan je slices kunt pakken. Let op! Als je komt en je hebt dieetwensen, dan die graag van te voren aangeven. Vegatarisch zal ik vast doorgeven,volgens mij, ging dat prima in 2024.
Zelf eten en drinken meenemen is niet toegestaan. In de bar zijn tegen zeer vriendelijke tarieven vele soorten drankjes en snacks te pinnen voor tussendoor.
Wij als Button Bashers moeten van te voren doorgeven met hoeveel we komen en krijgen dan ook de factuur. Ik zal vrij snel iedereen een tikkie sturen voor het uiteindelijke bedrag. Als je het liever contact doet; jammer, dat lukt niet! Hou er wel rekening mee; als je betaald ga ik er vanuit dat je er alles aan doet om te komen, want anders is het een duur dagje voor je

Wanneer: zaterdag 15 maart 2025
Waar: Awesome Space - Franciscusweg 18, Hilversum
Kosten: €35 per persoon (hiervoor krijg je een drankje naar keuze en er zit een pizza bij inbegrepen als avondmaal)
Inloop: 13:00 uur
Starttijd eerste event: 14:00 uur
Heb je vragen, opmerkingen of nog liever; wil je je opgeven? Dan mag dat allemaal onder dit bericht. Wij hebben er zin in en gaan er samen met Awesome Space een toffe dag van maken!
Deze Bashers komen:
01* Dynamike
02* marxkemp
03* Apenheul
04* OldSchool
05* kingotherain
06 dlbyvisual
07* Blossom
08* Fing3r
09* Pius
10* koekiemonster
11* synergy