Excuus voor de 5 dagen vertraging. Maar januari heeft duidelijk niet heel veel interessants te bieden. Toch?
Ja, speel de Sonic Galactic demo. Dat is er één! https://sonicgalactic.github.io
Ys Memoire: The Oath of Felghana komt ook nog op 7 januari. Maar ik denk toch dat ik liever het originele deel 3 eerst een keer ga spelen op de pc engine. The Oath of/in Felghana is een poort van de latere PC versie, die wel veel extra's kreeg, maar ik moet zeggen dat ik deze remaster erg minimaal vind voelen tot dusver.
Verder zie ik ook nog een fysieke release voor Gimmick! 2. Ik vind het idee heel tof. Een nieuwe Sunsoft release in 2025. Die ga ik in de gaten houden.
Interessante releases voor januari 2025
- KillingRaptor
Bericht
Re: Interessante releases voor januari 2025
Ik heb niet echt iets op de radar staan voor deze maand. Ik heb wel een pre-order staan voor de re-release van Shockman Zero op SNES (voor het eerst in het Engels volgens mij) maar heb geen idee wanneer die zal verschijnen.
- Shenglong83
- Contacteer:
Bericht
Ys Memoire: The Oath in Felghana zal ik waarchijnlijk uiteindelijk wel oppikken, net als Donkey Kong Country Returns HD.
Maar het zijn zeker geen day-1 aankopen.
Verder een lekker rustig maandje.
Maar het zijn zeker geen day-1 aankopen.
Verder een lekker rustig maandje.
- synergy
- Winnaar Gameroom Award 2018
Bericht
Blade Chimera komt 16 januari naar de Switch, maar misschien dat ik nog even wacht op een PS5 versie (want trophies).
- KillingRaptor
Bericht
Voor deze wacht ik dan weer op een (hopelijk) fysieke versie.
- kingoftherain
Bericht
Wooloo = love, Wooloo = life
Als ik wat oppik, dan is het waarschijnlijk Eternal Strands. Er staat een week voor release een demo in de planning, maar die is alleen nog maar voor Steam aangekondigd. Hopelijk komt die ook nog voor de PS5 en anders zal ik wat gameplay video's op YouTube moeten kijken. En van demo's gesproken, op 16 januari komt er een demo van The First Berserker: Khazan. Dat is natuurlijk geen game release, maar wel iets wat ik zal gaan spelen.
Voor sommige mensen hier is Ender Magnolia, het vervolg op Ender Lilies, misschien interessant.
Voor sommige mensen hier is Ender Magnolia, het vervolg op Ender Lilies, misschien interessant.
Wooloo = love, Wooloo = life
- synergy
Bericht
Hey thanks! Ik wist niet dat er al een exacte releasedatum bekend was, 23 januari dus!kingoftherain schreef: ↑05 jan 2025, 18:37Voor sommige mensen hier is Ender Magnolia, het vervolg op Ender Lilies, misschien interessant.
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Ik ook of een mooie aanbieding / binnen een dinest. Want ik ben erg onder de indruk van vooral de sprite die animaties. Wow dat ziet er echt goed uit.KillingRaptor schreef: ↑05 jan 2025, 17:03Voor deze wacht ik dan weer op een (hopelijk) fysieke versie.
Bericht
Dynasty Warriors Origins.
Scoort momenteel hoge cijfers, zeker voor een DW game. Verbaast me niet eens zo, de demo was uitmuntend. De beste DW die ik heb gespeeld. Nadeel, de prijs. 79 vind ik eigenlijk te veel.
een 9 van oa Noisy Pixel en IGN.
Scoort momenteel hoge cijfers, zeker voor een DW game. Verbaast me niet eens zo, de demo was uitmuntend. De beste DW die ik heb gespeeld. Nadeel, de prijs. 79 vind ik eigenlijk te veel.
een 9 van oa Noisy Pixel en IGN.
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Ik houd mijn ogen open voor Dynasty Warriors Origins, Ik vermoed dat mijn collega die alle Warriors games speelt er klaar voor is.
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Wat wil je ook versus Hyrule Warriors: Age of Calamity. Dat was echt een gedrocht.
Ik heb ook de demo gespeeld. Je ziet dat dit dezelfde engine pakt als Wo Long: Fallen Dynasty and Rise of the Ronin. Dat heeft de titel naar mijn idee een sterke boost gegevens.
Maar het is nog steeds niet iets dat in mijn straatje past. Ik vond de demo al aan de saaie kant en ik verwacht met een Musha dat de rest van het spel wel hetzelfde doet over de hele speeltijd als de demo. Je meot er een podcast en gesprek met een budy bij hebben wil het aanslaan voor mij. Dan is er op dit moment genoeg anders dat ik liever speel denk ik.
Ik heb ook de demo gespeeld. Je ziet dat dit dezelfde engine pakt als Wo Long: Fallen Dynasty and Rise of the Ronin. Dat heeft de titel naar mijn idee een sterke boost gegevens.
Maar het is nog steeds niet iets dat in mijn straatje past. Ik vond de demo al aan de saaie kant en ik verwacht met een Musha dat de rest van het spel wel hetzelfde doet over de hele speeltijd als de demo. Je meot er een podcast en gesprek met een budy bij hebben wil het aanslaan voor mij. Dan is er op dit moment genoeg anders dat ik liever speel denk ik.
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Deze maand kijk ik met een schuin oog naar de PC-release van FF7 Rebirth en de demo van The First Berserker: Khazan komt deze maand uit. En daar kijk ik ook wel naar uit. Verder is het gelukkig rustig met spannende releases.
- Mark
Bericht
Komt dit nog fysiek voor de PS4 uit? Ik zie dat je wel een Aziatische versie (fysiek) kunt pre-orderen via play-asia. Heb de eerste nog niet gespeeld, maar jij was lovend en doorgaans kan ik blind op jouw oordeel af gaan (m.u.v. walkthroughs maar hey, agree to disagree).synergy schreef: ↑05 jan 2025, 19:40Hey thanks! Ik wist niet dat er al een exacte releasedatum bekend was, 23 januari dus!kingoftherain schreef: ↑05 jan 2025, 18:37Voor sommige mensen hier is Ender Magnolia, het vervolg op Ender Lilies, misschien interessant.
- KillingRaptor
Bericht
Op Nedgame staat hij voor pre-order, in maart verschijnt hij volgens hun. Wel enkel PS5 en Switch maar PS5 kun je nu toch spelen!Mark schreef: ↑18 jan 2025, 09:52Komt dit nog fysiek voor de PS4 uit? Ik zie dat je wel een Aziatische versie (fysiek) kunt pre-orderen via play-asia. Heb de eerste nog niet gespeeld, maar jij was lovend en doorgaans kan ik blind op jouw oordeel af gaan (m.u.v. walkthroughs maar hey, agree to disagree).synergy schreef: ↑05 jan 2025, 19:40Hey thanks! Ik wist niet dat er al een exacte releasedatum bekend was, 23 januari dus!kingoftherain schreef: ↑05 jan 2025, 18:37Voor sommige mensen hier is Ender Magnolia, het vervolg op Ender Lilies, misschien interessant.
- synergy
Bericht
Maar je zou wat gameplay van deel 1 kunnen bekijken om te zien of het uberhaupt wat voor je is. Het is een goede en vooral sfeervolle metroidvania, dus het genre moet je wel liggen. Niet dat je straks dankzij mijn oordeel een miskoop doet ofzo.
Deze game heb ik platinum gehaald zonder walkthrough trouwens, dus ik hoop dat je ergens een klein beetje trots op me bent!
Geen idee eerlijk gezegd, maar ik zie dat KR 'm al gespot heeft. Ik koop 'm gewoon digitaal want wil het gelijk spelen.Mark schreef: ↑18 jan 2025, 09:52Komt dit nog fysiek voor de PS4 uit? Ik zie dat je wel een Aziatische versie (fysiek) kunt pre-orderen via play-asia. Heb de eerste nog niet gespeeld, maar jij was lovend en doorgaans kan ik blind op jouw oordeel af gaan (m.u.v. walkthroughs maar hey, agree to disagree).
Maar je zou wat gameplay van deel 1 kunnen bekijken om te zien of het uberhaupt wat voor je is. Het is een goede en vooral sfeervolle metroidvania, dus het genre moet je wel liggen. Niet dat je straks dankzij mijn oordeel een miskoop doet ofzo.
Deze game heb ik platinum gehaald zonder walkthrough trouwens, dus ik hoop dat je ergens een klein beetje trots op me bent!
- KillingRaptor
Bericht
De eerste is echt het spelen waard. Ik heb op deze ook de platinum gehaald en van ieder moment genoten. Zoals synergy ook zegt is hij echt enorm sfeervol! Blij dat ik heb gewacht op de fysieke versie en zal dat met de nieuwe ook doen.
- Mark
Bericht
En ik ben zeker trots op je! Platinum vind ik (zonder walkthroughs) altijd een mooie prestatie, netjes hoor.
@KillingRaptor dank voor je uitzoekwerk, top! Als de PS4 geen fysieke release krijgt zal ik wel voor de PS5 versie gaan. Ben net lekker bezig met een PS4 collectie opbouwen (zit nu op 110 o.i.d., begint ergens op te lijken), dus dat systeem heeft nog wel de voorkeur.
Haha, sfeervolle Metroidvania's passen helemaal in mijn straatje, dus wat dat betreft zit het wel goed. Maak je geen zorgen, ik blijf eindverantwoordelijke over de aangeschafte games dus als het een miskoop is ben en blijf ik de enige schuldige.synergy schreef: ↑18 jan 2025, 12:10Geen idee eerlijk gezegd, maar ik zie dat KR 'm al gespot heeft. Ik koop 'm gewoon digitaal want wil het gelijk spelen.Mark schreef: ↑18 jan 2025, 09:52Komt dit nog fysiek voor de PS4 uit? Ik zie dat je wel een Aziatische versie (fysiek) kunt pre-orderen via play-asia. Heb de eerste nog niet gespeeld, maar jij was lovend en doorgaans kan ik blind op jouw oordeel af gaan (m.u.v. walkthroughs maar hey, agree to disagree).
En ik ben zeker trots op je! Platinum vind ik (zonder walkthroughs) altijd een mooie prestatie, netjes hoor.
@KillingRaptor dank voor je uitzoekwerk, top! Als de PS4 geen fysieke release krijgt zal ik wel voor de PS5 versie gaan. Ben net lekker bezig met een PS4 collectie opbouwen (zit nu op 110 o.i.d., begint ergens op te lijken), dus dat systeem heeft nog wel de voorkeur.
Bericht
En daar is ineens een shadow drop van Ninja Gaiden 2 Black, gebaseerd op de OG. Direct gekocht op PS5.
Ben benieuwd.
Ben benieuwd.