Secret Santa 2024! Mission accomplished!

De agenda met de belangrijkste verzamelbeurzen, events en toernooien.
arjen1981
Animal Crossing Tour 2020

Re: Secret Santa 2024! Heb jij jouw pakket al binnen?!?

26 dec 2024, 11:22

Flozem schreef:
25 dec 2024, 22:01
Gaaf idee… enorm originele Santa!
Echt wel! Dat is prachtig!
arjen1981

26 dec 2024, 11:29

Fing3r schreef:
26 dec 2024, 09:27
Ik werd ook dit jaar weer verrast met een Star Wars surprise, dit maal een schaalmodel van de trenchrun van Luke uit A New Hope 😍

Afbeelding

Na het deksel getild te hebben vond ik onder verscheurde PU's wat lekkers en een presentje!

Afbeelding

In het pakketje vinden we de Turtles comic The Last Ronin, deze had ik al lang op mijn verlanglijstje staan maar nu dan eindelijk in mijn bezit 🥳

Thanks Arjen!

Afbeelding
Graag gedaan. Wel jammer dat de tie squad gesneuveld is. Het is nu het shot net na solo zijn kunstje doet ;)

Wat een mooie comic trouwens. en het valt me ook op dat ready player one dit jaar een thema is. Ook jij had die op het lijstje. Maar zelf vind ik TMNT ook erg gaaf dus wist ik snel wat ik je wilde geven.
Fing3r

27 dec 2024, 00:22

Graag gedaan. Wel jammer dat de tie squad gesneuveld is. Het is nu het shot net na solo zijn kunstje doet ;)
Dat is precies wat ik zei tegen de jongens 😁

En Ready Player One is gewoon geweldig! Heb het luisterboek al eens geluisterd en wilde hem ook gewoon op papier hebben en mochten er mensen zijn die na het lezen van het boek de film nog steeds goed vinden dan moet die maar eens naar de opticien!
AfbeeldingAfbeelding
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

27 dec 2024, 14:59

Disclaimer: dit bericht leest als een praatje podcast aflevering (wink wink). Ik heb de zijsporen zoveel mogelijk in spoiler-tabs verhuld.

Het retouradres van mijn Secret Santa kwam mij om een of andere reden bekend voor :investigate:

Afbeelding

Ik mocht de doos niet openen voordat het 1e kerstdag was, wat dat betreft kwam het goed uit dat ik tot en met de 2e kerstdag niet thuis was. Maargoed, eerst maar eens op mijn gemak koffie zetten. Aangezien ik afgelopen twee dagen niet thuis was heb ik ook nog wat koffie over van mijn Drop Coffee Advent Box; de perfecte pairing om eens te kijken waar Secret Santa mij dit jaar mee zou gaan verrassen.

Afbeelding

Je kan zien dat Secret Santa bekend is met mijn hobbies, want in de doos zit nog een andere doos en daaronder ontwaarde zich een volautomaat espressomachine. Hij lijkt zelfs een beetje op de XBloom Studio die ik overweeg aan te schaffen*, dus misschien moet ik hem zo lang maar in mijn keuken zetten zodat ik er alvast aan kan wennen. Ondertussen hark ik nog eens goed door de snippers in de doos om te checken of ik niet iets vergeet om er uit te halen. Het zou natuurlijk zonde zijn om het espressoapparaat uit elkaar te halen. Btw, ik heb ooit een vliegtuig dat OldSchool Secret Santa gemaakt heeft nog jaren bewaard tot ik ging verhuizen, je zou kunnen stellen dat ik soms moeite heb met dingen weggooien.

XBloom Studio (*):
Spoiler: weergeven
Afbeelding

Helaas, ik vond verder niets in de doos dus het espressoapparaat moet open. Voorzichtig haal ik het achterpaneel los en maak met een schaar een opening. Daar komen drie pakjes uit te voorschijn, en natuurlijk weer een hoop snippers papier. Maar iets zit mij dwars.. de pakjes zijn genummerd van 1 tot en met 3, maar ik zie verder geen aanwijzing van waarom ze genummerd zijn. Misschien moesten toch alle onderdelen van het espressoapparaat open? Nee, daar blijkt niets in te zitten. Misschien dan toch in de grote doos? Elk wit papiertje wordt omgedraaid om te kijken of er iets op geschreven staat, maar nee. Maar nadat ik toch nog eens alles goed overhoop gehaald heb blijkt er een klein envelopje in de binnenkant van de doos die om het espressoapparaat heen zat te zitten. Zie je wel!?

Afbeelding

Er zitten nog twee A4tjes in met een gedicht erop, en een QR-code (great minds think alike). Hop, scan, play! Hey die muziek komt me bekend voor. Context: tussen 2003 en 2015 zat ik in een band onder de naam Boilerz (de titel kan wel eens iets met mijn achternaam te maken hebben) en af en toe lanceerde ik een proefballonnetje via myownmusic.de of myspace.com of een ander platform om reacties te peilen. Radiation was denk ik het derde nummer dat ik produceerde met mijn neef Danny, en een work-in-progress versie had ik uitgebracht op een demoparty in Duitsland genaamd The Ultimate Party 2005. Ik hoorde dankzij Secret Santa nu voor het eerst sinds 2005 dat nummer terug en dat bracht allerlei herinneringen terug over een muziekstudio in de kelder van een klooster waarin de sporen opgenomen zijn. Degene die de bass heeft ingespeeld en de saxofonist hebben de laatste tijd veel optredes met hun David Bowie tribute band.

Starman: the tribute
Spoiler: weergeven

En dit vind ik dan leuk: eerst raden en dan pas uitpakken. Pakje #1 komt mij qua vorm erg bekend voor, dit was ongetwijfeld een 3DS game. Maar ik kon niet raden welke game het zou zijn, ook niet met de clue van wie de developers waren: Skip en VanPool. Het zijn, of eigenlijk moet ik 'waren' zeggen, developers die banden hebben met Nintendo maar ik kon mij geen titels voor de geest halen die ik van ze gespeeld had. Dat is alleen maar een goed teken, want dan moet het wel iets zijn wat ik niet eerder heb gespeeld. En ja:, het was Chibi-Robo! Zip Lash. Chibi Robo is een serie waar ik altijd interesse in heb gehad. Volgens mij is Zip Lash wel een ander type game dan de GameCube game en de DS game maar ik ben wel benieuwd hoe het speelt.

Pakje #2 dan. Met deze clues heb ik meteen de handdoek in de ring gegooid: direct open maken dus! Yono and the Celestial Elephants, de titel deed wel een belletje rinkelen maar war die klepel ergens hangt mag Joost weten. De trailer zet er in ieder geval tof uit, het lijkt een soort Zelda game te zijn waarin je een olifant speelt. Ik heb eerder dit jaar ook Tunic gespeeld dus nog zo'n game gaat er wel in!

Tot slot pakje #3. Een indie-game double-pack, metroid-vania genre, geliefd door de pers.. In mijn hoofd speel ik een soort Wie Ben Ik maar met meer dan 15.000 uitgebrachte games op de Switch is dat een grote uitdaging. Voor de derde keer moet ik toegeven dat ik ook maar een gewone sterveling ben en dat mijn gamekennis niet toereikend is. Openen maar! Hey, Alwa's Collection! Ik kan mij herinneren dat ik in het verleden deze games op mijn radar had, maar om een of andere reden heb ik er nooit eentje geprobeerd. Daar kan nu dankzij Secret Santa verschil in komen. Dank, dit is inderdaad een schot in de roos!

Afbeelding

Dank je Secret Santa voor deze verwennerij! Je hebt je goed verdiept in mijn hobbies en voorkeuren en ik ben erg blij met de games en het espressoapparaat (en het kaarsje natuurlijk ook!),
Joey
Veteraan
Veteraan

28 dec 2024, 07:22

Tof gedaan die koffiemachine! Leuk ook met die hints.
Afbeelding
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

28 dec 2024, 10:53

Heel erg cool gemaakt zeg, die koffiemachine en ook heel tof dat iemand Boilerz muziek erbij heeft gehaald. Wat een goede SS editie dit jaar! Props aan iedereen.
Afbeelding
OldSchool
Contacteer:

Re: Secret Santa 2024! Mission accomplished!

30 dec 2024, 09:26

Wat een feest!

En een feestje was het, om alle foto’s te zien. Er was dit jaar boven gemiddeld veel creativiteit. Zowel in de surprises als in de gedichten. En met 16 deelnemers was Secret Santa dit jaar ook nog eens een kwantitatief succes. Alle deelnemers: dank je wel!

We missen nog de foto’s van Koekie, maar die zullen nog wel volgen. Verder hebben we alles mogen van jullie mogen zien! Iedereen bedankt voor het delen van de pakketjes. Want meegenieten is minstens net zo leuk als er zelf eentje openmaken.

We hebben met zijn allen weer laten zien dat de Button Bashers community een geweldige community is. Ik hoop dat iedereen een geweldige Kerst heeft gehad. Op naar volgend jaar! Voor nu wens ik iedereen alle goeds voor 2025. Moge het een jaar worden met veel liefde, gezondheid, vriendschap én video games. Alvast een fijne jaarwisseling en tot de volgende Secret Santa!

Afbeelding
Shantomio

30 dec 2024, 09:58

Ook veel dank aan jou Dennis! Het was echt weer top geregeld allemaal. Super fijn!

Verstuurd vanaf mijn SM-A325F met Tapatalk

****Vooral veel (PS/Quest)VR maar een platte game gaat er ook prima in.****
Pius

30 dec 2024, 10:14

Dank voor de organisatie Dennis!

Verstuurd vanaf mijn Pixel 6a met Tapatalk

"Come back when you can put up a fight."
seffen99

30 dec 2024, 14:58

Yes Dennis, dank je wel voor het op je nemen van de organisatie. Daar gaat nog best wat werk in zitten, kan ik me zo voorstellen.

Het was weer een geweldig avontuur.
marxkemp
Contacteer:

30 dec 2024, 15:15

Lekker bezig, Dennis. Dat waarderen we! Xxx
koekiemonster
Contacteer:
eBay gebruikersnaam: Ruud_Luiten

30 dec 2024, 20:06

Als hekkensluiter. Ik heb zo’n leuke SS gehad. 🥰
Het afzendadres kwam me bijzonder bekend voor. Ik moest giechelen toen ik een QR-code zag. Bleek een insane vette Game Boy Advance demo.

Ik heb hem wel 20 keer bekeken en aan iedereen in huis laten zien haha.

De games die ik heb gehad passen helemaal bij een handheldgamer. Superfijn!

Inmiddels ook sambaballen besteld!
Supergave SS dus die voor een mooie eerste kerstdag heeft gezorgd.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
- portable-games.nl
Fing3r

31 dec 2024, 14:24

Was inderdaad weer ontzettend leuk om te allemaal blije mensen te zien! Dennis wederom bedankt voor de organisatie, u bent een topper!

Iedereen alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar en laten we hopen dat er voor iedereen weer een mooi jaar zit aan te komen!
AfbeeldingAfbeelding
OldSchool
Contacteer:

31 dec 2024, 16:35

Het was graag gedaan! Met alle liefde en plezier!
Flozem

31 dec 2024, 22:12

Yup! Enorm bedankt voor de organisatie!
KillingRaptor

31 dec 2024, 22:24

Was heel tof om alles langs te zien komen! Bedankt voor de organisatie terug Dennis!
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

01 jan 2025, 02:45

Hulde Dennis! Het was weer super georganiseerd.
arjen1981

03 jan 2025, 13:43

Bedankt Dennis! Van genoten!
OldSchool
Contacteer:

03 jan 2025, 17:25

Graag gedaan! Onder het motto kleine moeite, groot plezier!

Terug naar “Beurzen en evenementen”