Meeting Bonami - 19-01-2025 - It’s a wrap!
- Joey
- Veteraan
- kingoftherain
Bericht
Wooloo = love, Wooloo = life
Re: Meeting Bonami - Inventarisatie!
Ik ga 19 januari gewoon lekker vrijhouden, dus schrijf me er maar bij.
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
19e staat nu nog als inventarisatie in dit topic.
Maar ik zie KingOfTherain en Joey hierboven ook als zeker komen.
Eerder hadden we al:
- Old School + minimaal 1
- Arjen1981
- C4ke +1
- Pius
- Fing3r
Het is nog steeds de bedoeling toch deze zondag? We hebben al wel een leuk clubje. Anderen ook nog zin om mee te gaan?
Maar ik zie KingOfTherain en Joey hierboven ook als zeker komen.
Eerder hadden we al:
- Old School + minimaal 1
- Arjen1981
- C4ke +1
- Pius
- Fing3r
Het is nog steeds de bedoeling toch deze zondag? We hebben al wel een leuk clubje. Anderen ook nog zin om mee te gaan?
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
De 19e is inderdaad de definitieve datum. Als het goed is kom ik met mijn neef en mijn vader.
- Old School + 2
- Arjen1981
- C4ke +1
- Pius
- Fing3r
- Joey
- King of the Rain
Ik heb er in ieder geval zin in!
- Old School + 2
- Arjen1981
- C4ke +1
- Pius
- Fing3r
- Joey
- King of the Rain
Ik heb er in ieder geval zin in!
- arjen1981
Bericht
Re: Meeting Bonami - 19-01-2025 - See you Sunday!
Wat leuk dat je, je vader mee neemt Dennis. Daar is het ook echt wel een museum voor. Als hij tenministe wat heeft met computers. Maar dat zal dan vast Het is echt niet enkel games maar ook heel veel geschiedenis.
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Oh, en vroeger toen we een C64 hadden… Als
mijn broer en ik niet aan het gamen waren, zat hij er achter met zijn programmaatjes. Hij deed zelf aardig wat met basic en nam ook radio uitzendingen op van de NOS. Dus hij heeft er altijd wel wat mee gehad .
We zijn er een keer eerder geweest. Dus ik samen met mijn vader, twee neven en een achterneef. Het museum gedeelte is leuk, maar daar waren we na een uurtje wel doorheen. Maar die Arcade hal is natuurlijk fantastisch. Mijn vader heeft heel veel pinball gespeeld die dag. Hij doet ook altijd mee met een retro game avond hier in huis. Hij is er niet per sé goed in, maar heeft wel altijd de grootste lol.
mijn broer en ik niet aan het gamen waren, zat hij er achter met zijn programmaatjes. Hij deed zelf aardig wat met basic en nam ook radio uitzendingen op van de NOS. Dus hij heeft er altijd wel wat mee gehad .
- Fing3r
Bericht
Wordt vast en zeker gezellig!
Sent from my Pixel 7a using Tapatalk
Sent from my Pixel 7a using Tapatalk
- arjen1981
Bericht
Nice! De Arcade sectie is inderdaad prachtig daar. Veel unieke kasten en machines. Ben erg benieuwd ook wat er nu weer nieuw is sinds mijn laatste bezoek.OldSchool schreef: ↑13 jan 2025, 18:09We zijn er een keer eerder geweest. Dus ik samen met mijn vader, twee neven en een achterneef. Het museum gedeelte is leuk, maar daar waren we na een uurtje wel doorheen. Maar die Arcade hal is natuurlijk fantastisch. Mijn vader heeft heel veel pinball gespeeld die dag. Hij doet ook altijd mee met een retro game avond hier in huis. Hij is er niet per sé goed in, maar heeft wel altijd de grootste lol.
- Pius
Bericht
Mijn deelname staat een klein beetje op losse schroeven. Mijn vrouw is namelijk zwanger (jeuh) en het gaat lichamelijk wat minder met haar, dus het is even de vraag of ze een hele dag alleen met ons zoontje van 3 kan zijn. Hem meenemen is denk ik voor hem nog niet interessant genoeg. Wordt dus vervolgd.
"Come back when you can put up a fight."
- OldSchool
- Contacteer:
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Veel plezier zondag en doe Hassan de groeten!
- Pius
Bericht
Met enorm veel tegenzin ga ik toch mijn aanwezigheid moeten cancellen voor zondag. Baal er wel van maar soms gaan andere zaken voor. En ik ga er niemand een plezier mee doen om mijn zoontje van 3 mee te nemen. Veel plezier en de volgende keer probeer ik er zeker bij te zijn!
Verstuurd vanaf mijn Pixel 6a met Tapatalk
- kingoftherain
Bericht
Jammer, maar hopelijk een andere keer.
"Life is what happens while you're busy making other plans."Pius schreef: ↑17 jan 2025, 23:10Met enorm veel tegenzin ga ik toch mijn aanwezigheid moeten cancellen voor zondag. Baal er wel van maar soms gaan andere zaken voor. En ik ga er niemand een plezier mee doen om mijn zoontje van 3 mee te nemen. Veel plezier en de volgende keer probeer ik er zeker bij te zijn!
Jammer, maar hopelijk een andere keer.
- Mark
Bericht
Gefeliciteerd man! Wanneer is ze uitgerekend?Pius schreef: ↑14 jan 2025, 10:42Mijn deelname staat een klein beetje op losse schroeven. Mijn vrouw is namelijk zwanger (jeuh) en het gaat lichamelijk wat minder met haar, dus het is even de vraag of ze een hele dag alleen met ons zoontje van 3 kan zijn. Hem meenemen is denk ik voor hem nog niet interessant genoeg. Wordt dus vervolgd.
- Pius
Bericht
Dank Mark! Half mei staat het te gebeuren.Mark schreef:Gefeliciteerd man! Wanneer is ze uitgerekend?Pius schreef: ↑14 jan 2025, 10:42Mijn deelname staat een klein beetje op losse schroeven. Mijn vrouw is namelijk zwanger (jeuh) en het gaat lichamelijk wat minder met haar, dus het is even de vraag of ze een hele dag alleen met ons zoontje van 3 kan zijn. Hem meenemen is denk ik voor hem nog niet interessant genoeg. Wordt dus vervolgd.
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Jammer Pius, maar er komen wel weer nieuwe momenten!
Gewoon lekker samen met de Duplo gaan spelen!
En sterkte voor je vrouw natuurlijk!
- Pius
Bericht
Het is inmiddels al Lego wat hij wil haha. Alleen maar goed natuurlijk.
Thx. Wordt zeer gewaardeerd!OldSchool schreef:Jammer Pius, maar er komen wel weer nieuwe momenten!
Het is inmiddels al Lego wat hij wil haha. Alleen maar goed natuurlijk.
- Joey
- Veteraan
Bericht
Ik moet me door een periode van slecht slapen helaas ook afmelden. Hopelijk tot in maart bij de Button-Bashers-dag!
- c4ke
Bericht
Ik en mijn +1 proberen morgen er redelijk op tijd te zijn, zo rond 10:30 uur. We zullen er dan tot zo'n 14:00 uur zijn, daarna gaan we door richting een nieuwjaarsborrel. Tot morgen iig.
@Pius en @Joey Tot de Button-Bashers dag! :-)
@Pius en @Joey Tot de Button-Bashers dag! :-)
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Ik ben me heel erg aan het afvragen of wij elkaar ooit al eens ontmoet hebben op een BB-dag. Geen idee, maar morgen komen we er achter .
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Lego is ook leuk, maar ik vond Duplo altijd nog leuker. Je hebt sneller iets. Ik weet nog dat we een hele dierentuin hadden, dan stond er ook echt wat op tafel. En ik heb hele leuke herinneringen aan samen met de kids een toren bouwen tot het plafond in de huiskamer. Met Dulplo kun je daar nog aan beginnen, met Lego wordt het wel een échte uitdaging.
- c4ke
Bericht
Haha, vast wel een keertje denk ik. Is het niet op een BB-dag dan wel een keertje heel vluchtig op een beurs. Mijn +1 lijkt vandaag te zijn opgestaan met koorts, dus ik kom straks alleen.
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Re: Meeting Bonami - 19-01-2025 - It’s a wrap!
Leuke dag gehad! We waren er iets voor 11.00u, hoewel slimmer Button Bashers er voor de zekerheid al om 9.30 waren. En nog naar binnen mocht ook.
De laatste keer was bijna 5 jaar geleden. Dus weer even opnieuw door het museum gedeelte gelopen. Daar staat zo ongelofelijk veel en dat is toch weer tof om te zien. Dit keer waren er wel wat dingen die niet (goed) werkend waren, wat wel jammer is. De Pong clone collectie was er ook nog steeds. De PC Big Box collectie was er niet meer, maar de ruimte was prima opgevuld met ander spul. Het was in mijn beleving iig een stuk groter dan de vorige keer.
Daarna even een lunch. De menu kaart is eenvoudig, maar betaalbaar. Een tosti voor 2,25 geloof ik, waar vind je dat nog? Uiteindelijk werd het een gezamenlijke lunch en heb ik C4ke voor het eerst ontmoet. Aangenaam!
Toen werd het tijd voor de Arcade hal. En die was toch wel weer erg tof. Er stonden echt toppers die ik vroeger daadwerkelijk in de arcades speelde. Zoals bijvoorbeeld Area 51 en Daytona USA. Maar ook natuurlijk klassiekers gespeeld, zoals Donkey Kong en Puckman (zoals deze in Duitsland heette voor het Pac-Man werd). Ook stond er een Mortal Kombat, House of the Dead, Breakout, en samen met mijn neef en Arjen nog Sunset Riders hebben uitgespeeld. Er stonden echt veel kasten, voor ieder wat wils. Ook was er nog altijd een aparte kamer met pinball tafels, waar ik ook veel mensen heb zien spelen. Ik had nog nooit eerder een Super Mario Pinball gezien, maar hij stonden. En toen we Rob even kwijt waren, was dat omdat er een guitar hero set-up stond
Rond een uur of 16.00 leek iedereen er wel klaar mee te zijn en hebben we samen nog wat gedronken in de kantine. Erg gezellig!
Leuke dag en zeker voor herhaling vatbaar, al is een nieuwe plek dan ook wel weer leuk om te doen. Maar eerst maar op naar de BB dag van 15 maart!
De laatste keer was bijna 5 jaar geleden. Dus weer even opnieuw door het museum gedeelte gelopen. Daar staat zo ongelofelijk veel en dat is toch weer tof om te zien. Dit keer waren er wel wat dingen die niet (goed) werkend waren, wat wel jammer is. De Pong clone collectie was er ook nog steeds. De PC Big Box collectie was er niet meer, maar de ruimte was prima opgevuld met ander spul. Het was in mijn beleving iig een stuk groter dan de vorige keer.
Daarna even een lunch. De menu kaart is eenvoudig, maar betaalbaar. Een tosti voor 2,25 geloof ik, waar vind je dat nog? Uiteindelijk werd het een gezamenlijke lunch en heb ik C4ke voor het eerst ontmoet. Aangenaam!
Toen werd het tijd voor de Arcade hal. En die was toch wel weer erg tof. Er stonden echt toppers die ik vroeger daadwerkelijk in de arcades speelde. Zoals bijvoorbeeld Area 51 en Daytona USA. Maar ook natuurlijk klassiekers gespeeld, zoals Donkey Kong en Puckman (zoals deze in Duitsland heette voor het Pac-Man werd). Ook stond er een Mortal Kombat, House of the Dead, Breakout, en samen met mijn neef en Arjen nog Sunset Riders hebben uitgespeeld. Er stonden echt veel kasten, voor ieder wat wils. Ook was er nog altijd een aparte kamer met pinball tafels, waar ik ook veel mensen heb zien spelen. Ik had nog nooit eerder een Super Mario Pinball gezien, maar hij stonden. En toen we Rob even kwijt waren, was dat omdat er een guitar hero set-up stond
Rond een uur of 16.00 leek iedereen er wel klaar mee te zijn en hebben we samen nog wat gedronken in de kantine. Erg gezellig!
Leuke dag en zeker voor herhaling vatbaar, al is een nieuwe plek dan ook wel weer leuk om te doen. Maar eerst maar op naar de BB dag van 15 maart!