Het was te proberen.

Het was te proberen.
Ah, cool man!KillingRaptor schreef: ↑22 dec 2024, 18:49Jawel hoor, eentje die ik ook heb gespeeld! Zelfs uitgespeeld en de platinum gehaald. Erg gave game vond ik deze.
Lijkt me ook niet echt jouw ding, nee. Ze zouden een skill tree game voor je moeten maken.
Dennis heeft volgens mij gewoon skills in de kerstboom hangen!kingoftherain schreef: ↑22 dec 2024, 20:06Lijkt me ook niet echt jouw ding, nee. Ze zouden een skill tree game voor je moeten maken.
Ja, wat is dat nou? Ik dacht altijd lekker met je te kunnen praten, maar dit valt me dan weer vies tegen. Een argument beschuldiging die je ook tegen mij kan gebruiken, hahaha. Het kan niet altijd je ding zijn. Dan moet je maar denken "These are not the soulslikes you're looking for."arjen1981 schreef: ↑23 dec 2024, 08:59Star Wars Jedi: Fallen Order heb ik geprobeerd, maar weer op Marktplaats gezet. Sorry. Ik vond het een mengsel van populaire titels bij elkaar, maar geen van die elementen wist mij hier te pakken. Eigenlijk doet Stellar Blade dit jaar precies hetzelfde. Maar daar voelt de combat toch een stuk beter en gestroomlijnder. De Unchartedachtige gameplay neem ik in een Steller Blade dan maar even voor lief. Hier wist de rest van de game mij niet te overtuigen om daar doorheen te prikken. Het miste ook ook echt voor mij de uitdaging waar ik die vanuit het soulslikes model wel verwachte.
Hopelijk bevalt het jou net zo goed als mij. Ik vond het een hele leuke mengelmoes van diverse genres en dat moet maar net klikken.Ribbelchips schreef: ↑23 dec 2024, 10:56Ik ben wel een fan van de Star Wars films, maar door de wisselvallige kwaliteit van de games, heb ik de afgelopen jaren de helft links laten liggen. Zo ook deze, maar het feit dat het deels Metroidvania schijnt te zijn en vooral een goeie game, maakt me wel heel enthousiast. Deze ga ik binnenkort maar eens uitproberen! Thnx
Beterschap, man!