Wij verhuizen en verkopen... games en meer!

Alle games, consoles en merchandise die je graag wilt verkopen of ruilen.
Shmupz

Wij verhuizen en verkopen... games en meer!

17 dec 2024, 15:30

Edit:
Blijkbaar krijg ik de wind van voren van iets waarvan ik helemaal geen weet heb. Jammer dit.
Laatst gewijzigd door Shmupz op 17 dec 2024, 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.
OldSchool
Contacteer:

Re: Wij verhuizen en verkopen... games en meer!

17 dec 2024, 18:07

Waarom zou je iets willen verkopen wat je gratis als erfenis hebt gekregen? Zo ken ik Galious helemaal niet.
Shmupz

17 dec 2024, 18:42

OldSchool schreef:
Waarom zou je iets willen verkopen wat je gratis als erfenis hebt gekregen? Zo ken ik Galious helemaal niet.
Dat moet je hem dan zelf maar vragen, dat is niet mijn keuze. Het was alleen de vraag aan mij dit in een topic te zetten op deze manier.
Laatst gewijzigd door Shmupz op 17 dec 2024, 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Blossom
Contacteer:

17 dec 2024, 18:44

zonder verhaal zou ik de gamecube wel leuk vinden maar als het een erfenis ben ik niet geintereseerd.
(zij/haar) Mijn Collectie/database is GROOT
Team fortress 2 FAN
OldSchool
Contacteer:

17 dec 2024, 19:11

Shmupz schreef:
17 dec 2024, 18:42
OldSchool schreef:
Dat moet je hem dan zelf maar vragen, dat is niet mijn keuze. Het was alleen de vraag aan mij dit in een topic te zetten op deze manier.
Misschien dat Galious dan zelf kan reageren? Hij heeft ook een account, toch?

Daan gaat me na aan het hart. Ik weet nog goed hoe trots hij was op dat ding. Hij liet vol trots het hele proces zien van het modden van die controller bijvoorbeeld. Vervolgens heeft Daan zijn collectie voor zijn dood gegeven aan mensen waar hij een band mee had. Om dat dan te koop aan te bieden op een forum waar waarschijnlijk meer dan de helft van de bezoekers één van die personen was, waar Daan genoeg om gaf om iets van zich zelf aan na te laten… Sorry, dat begrijp ik niet zo goed. Als je dan ruimte moet maken en je kiest er voor om zoiets weg te doen, stuur hem dan gewoon op naar iemand waarvan je weet dat die het kan waarderen en liefst zelfs nog naar één van die personen die dicht bij Daan stonden.

En nee, ik ben er niet naar aan het vissen. Maar ik kan genoeg mensen bedenken wie dat ding écht op ‘waarde’ zouden kunnen schatten. En Peter denk ik ook.

Hetzelfde geldt overigens voor Cat Quest, daar zit ook een verhaal aan vast, tussen Daan, Peter en Rob (King of the Rain). Stuur die dan gewoon terug naar Rob, waar hij hem van heeft gekregen.

Dat is in ieder geval hoe ik er naar kijk. Als Galious zou willen reageren, dan graag. Zo nu heb ik het aan hem gevraagd.
Galious
Moderator
Moderator

17 dec 2024, 19:17

Tsja, verhuizen is duur en ik moet keuzes maken. Ik kan niet alles houden en ook niet alles weggeven, ongeacht hoe ik aan iets gekomen ben. Daar kan ik door alle omstandigheden en hectiek van de afgelopen en aankomende tijd ook niet altijd bij stilstaan, hoe zeer ik dat misschien ook zou willen. Ik heb daar nu eenvoudig de tijd en ruimte niet voor, letterlijk niet en mentaal niet.
nmkl pjkl ftmch
Shmupz

17 dec 2024, 19:22

Nou doe hier maar een slotje op... Ik krijg de wind van voren van iets waar ik totaal geen weet van heb... Het was niet mijn keuze, die van Galious. En ik heb helemaal geen weet van een cat quest... Hoe moet ik dat in godsnaam weten? Dat lag hier gewoon op een stapel die ik op de foto heb gezet. Misschien even twee seconden nadenken voor je een bericht post die iemand kwetst die nergens weet van heeft.
Het enige wat ik probeerde was om de games te verkopen en Galious wat te ontlasten. Hij heeft immers genoeg andere zorgen aan zijn hoofd met deze gedwongen verhuizing.
Overigens heb ik zelf wel geopperd om hem gewoon op te sturen. Dus ik vind het echt niet terecht dat dit hier zo onbeschoft allemaal neer geplant wordt. Dit kwetst mij ook. Ik doe niet meer dan mijn best en heb verder ook totaal geen weet van hoe of wat.
OldSchool
Contacteer:

17 dec 2024, 19:25

Galious schreef:
17 dec 2024, 19:17
Tsja, verhuizen is duur en ik moet keuzes maken. Ik kan niet alles houden en ook niet alles weggeven, ongeacht hoe ik aan iets gekomen ben. Daar kan ik door alle omstandigheden en hectiek van de afgelopen en aankomende tijd ook niet altijd bij stilstaan, hoe zeer ik dat misschien ook zou willen. Ik heb daar nu eenvoudig de tijd en ruimte niet voor, letterlijk niet en mentaal niet.
Ik heb in ieder geval aangegeven hoe ik er naar kijk en meer dan dat kan ik niet doen. Ik kan niet in je portemonnee kijken, sterker nog, dat wil ik niet eens, maar ik hoop dat je met de wetenschap van wat ik zeg wellicht de tijd wil nemen om te heroverwegen wat je met de Daan gerelateerde items wil doen.

Weet ook dat we je allemaal missen. Ik weet dat je het zwaar hebt, maar er zijn genoeg mensen, waaronder ik, die voor je klaar willen staan. We kunnen misschien praktisch niet zo veel doen, maar als je ooit een luisterend oor nodig hebt, weet dat je me altijd mag contacten.

Ik heb de berichten niet gepost om het je moeilijker te maken. Als dat wel zo is: mijn excuses. Maar zoals ik al aangaf: Daan was belangrijk voor me, en ik weet dat jullie ook een goede band hadden. Daarom voelde ik me genoodzaakt te reageren. Ik vind het gewoon niet zo passend. Aan jou, en alleen aan jou, de keuze hoe je er vervolgens mee omgaat. Ik heb iig mijn zegje gedaan en laat het hierbij los.

Terug naar “Aangeboden”