Beursagenda - Overzicht Retro Game Beurzen & Events - 2024

De agenda met de belangrijkste verzamelbeurzen, events en toernooien.
kingoftherain

Re: Beursagenda - Overzicht Retro Game Beurzen & Events - 2024

26 nov 2024, 20:13

Pius schreef:
26 nov 2024, 20:11
Moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit in de winkel ben geweest door de wereldreis. Ik kom echt nooit in die hoek van Nederland haha.
Ik heb een paar keer een rit gedaan waarin ik meerdere winkels in en richting die hoek aandeed. Dat maakte het wat behapbaarder, met wat tussenstops. De eerste keer dat ik er was raadde Jur me zelfs nog twee winkels in Groningen aan, die ik daarna nog bezocht heb.
Afbeelding

Wooloo = love, Wooloo = life
Joey
Veteraan
Veteraan

29 nov 2024, 05:03

Pius schreef:
kingoftherain schreef:
Pius schreef:
26 nov 2024, 11:11
Leuk filmpje. Blijven toffe gasten die 2. Ben nog steeds altijd blij dat Press-Start Games echt van de grond is gekomen voor Jur. Het is hem gegund.
Hun relaxte en positieve houding zorgt ervoor dat ik graag bij ze terug kom. Het is dat de winkel erg ver weg is voor me (3,5 uur rijden), anders zou ik er vaker langs gaan. Gelukkig hebben ze de webshop en hou ik die en hun YouTube kanaal in de gaten.
Moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit in de winkel ben geweest door de wereldreis. Ik kom echt nooit in die hoek van Nederland haha.

Verstuurd vanaf mijn Pixel 6a met Tapatalk
Mocht je ooit willen gaan, maak dan vooral een tussenstop bij mij thuis in het mooie Groningen!
Afbeelding
Pius

29 nov 2024, 07:41

Joey schreef:
Pius schreef:
kingoftherain schreef: Hun relaxte en positieve houding zorgt ervoor dat ik graag bij ze terug kom. Het is dat de winkel erg ver weg is voor me (3,5 uur rijden), anders zou ik er vaker langs gaan. Gelukkig hebben ze de webshop en hou ik die en hun YouTube kanaal in de gaten.

Mocht je ooit willen gaan, maak dan vooral een tussenstop bij mij thuis in het mooie Groningen!
Ga ik zeker doen Joey! Leuk!

"Come back when you can put up a fight."

Terug naar “Beurzen en evenementen”