De berichtjes moet ik nu weer even goed de tijd voor maken. Ik verwacht de komende dagen te versturen. Het kan ook zijn dat ik ze niet allemaal achter elkaar verstuur, dus het kan gebeuren dat jouw berichtje een of twee dagen later komt dan die van iemand anders.
Als ik iedereen heb gehad, laat ik het hier even weten. Als je dan nog geen bericht hebt gehad, dan moet je even aan de bel trekken!
Secret Santa 2024! Heb jij jouw pakket al binnen?!?
- Pius
Bericht
Verstuurd vanaf mijn Pixel 6a met Tapatalk
Re: Secret Santa 2024! BREAKING NEWS!!! De lootjes zijn getrokken!
Ik heb nog steeds niks ontvangen!OldSchool schreef:Als je dan nog geen bericht hebt gehad, dan moet je even aan de bel trekken!
"Come back when you can put up a fight."
- Pius
Bericht
I know. Beetje flauw sorry.
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Ik had even niet door dat het een grap was . Dus sorry van mijn kant!
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Re: Secret Santa 2024! Tijd om te knutselen! Aan de slag!
Alle berichtjes zijn verstuurd!
Als alles volgens plan is verlopen, weet jij nu wie je geloot hebt!
Er zijn wat creatievelingen aan de slag geweest met links naar artikelen en/of links naar spreadsheets. Ik ben trots op jullie, goed gedaan. Echter krijg ik dit vooralsnog met geen mogelijkheid goed gekopieerd in een nieuw bericht. Ik ga er nog achteraan, we vinden er vast wat op.
Mochten er nog vragen zijn, en met vragen bedoel ik niet dat je eventuele spel fouten doorgeeft, stel ze gerust in een privé berichtje. Ik doe mijn best ze zsm te beantwoorden.
Als alles volgens plan is verlopen, weet jij nu wie je geloot hebt!
Er zijn wat creatievelingen aan de slag geweest met links naar artikelen en/of links naar spreadsheets. Ik ben trots op jullie, goed gedaan. Echter krijg ik dit vooralsnog met geen mogelijkheid goed gekopieerd in een nieuw bericht. Ik ga er nog achteraan, we vinden er vast wat op.
Mochten er nog vragen zijn, en met vragen bedoel ik niet dat je eventuele spel fouten doorgeeft, stel ze gerust in een privé berichtje. Ik doe mijn best ze zsm te beantwoorden.
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Oké, ik heb nog even check, check, dubbel check gecheckt. Als het goed is heeft iedereen nu op de een of andere manier werkende links.
Zo niet, je weet me te vinden!
Zo niet, je weet me te vinden!
- Shmupz
- KillingRaptor
Bericht
"This is Fox. Message received! Over and out."
"This is Fox. Message received! Over and out."
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
- Pius
Bericht
Cadeaus zijn besteld! Knutselen ben ik slecht in, maar ik ga proberen er iets van te maken!
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Maar serieus, alles waar moeite in is gestopt wordt gewaardeerd.
Dit is allemaal kleuterschool niveau. Dus het motto is “als je maar je best doet” .
Maar serieus, alles waar moeite in is gestopt wordt gewaardeerd.
- koekiemonster
- Contacteer:
- eBay gebruikersnaam: Ruud_Luiten
Bericht
Knutselen is aaaaan!!
- portable-games.nl
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Re: Secret Santa 2024! Heb jij jouw pakket al binnen?!?
Heb jij jouw pakket al binnen?!?
Beste Santa’s,
Haal opgelucht adem, er is nog tijd genoeg! Maar uiteraard wil ik wel graag een vinger aan de pols houden, om er zeker van te zijn dat alles uiteindelijk voor iedereen goed komt.
Daarom het verzoek om mij te laten weten als je je pakketje hebt ontvangen! Jazeker, ontvangen is dik gedrukt. Bewust. Want als je laat weten wanneer je verstuurt, kan iemand natuurlijk ook wel één en één bij elkaar optellen als twee dagen later bij hem of haar de deurbel gaat.
Hoe je het laat weten, is totaal vrij. Je mag me appen, een berichtje sturen op het forum, maar het mooiste is natuurlijk een foto in dit topic.
Iedereen veel succes en veel voorpret gewenst!
Beste Santa’s,
Haal opgelucht adem, er is nog tijd genoeg! Maar uiteraard wil ik wel graag een vinger aan de pols houden, om er zeker van te zijn dat alles uiteindelijk voor iedereen goed komt.
Daarom het verzoek om mij te laten weten als je je pakketje hebt ontvangen! Jazeker, ontvangen is dik gedrukt. Bewust. Want als je laat weten wanneer je verstuurt, kan iemand natuurlijk ook wel één en één bij elkaar optellen als twee dagen later bij hem of haar de deurbel gaat.
Hoe je het laat weten, is totaal vrij. Je mag me appen, een berichtje sturen op het forum, maar het mooiste is natuurlijk een foto in dit topic.
Iedereen veel succes en veel voorpret gewenst!
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Gisteren Sinterklaas gevierd, vandaag de kerstboom gezet. De kerst periode is officieel begonnen!
Vandaag is het ook nog eens 6 december. Sint en zijn Pieten zijn weer terug gegaan. We komen dit jaar goed weg, geen van de kinderen is meegenomen. Ik heb wel connecties, dus één van de Pieten heeft een roe achter gelaten (schijnen ze toch niet meer te mogen gebruiken) zodat ik mijn kinderen het komende jaar ook weer in het gareel kan houden.
Maar dit allemaal terzijde. Ik noemde 6 december om te laten weten dat we dus nog exact twee weken hebben om het pakketje te versturen.
Ik ben zelf nog niet begonnen. Aangezien we dus ook surprises doen met Sinterklaas, wacht ik met de Secret Santa altijd tot daar na. De cadeaus zijn wel besteld en geleverd, dus ik kan de komende dagen aan de slag!
Hoe gaat het bij jullie? Lukt het allemaal?
Vandaag is het ook nog eens 6 december. Sint en zijn Pieten zijn weer terug gegaan. We komen dit jaar goed weg, geen van de kinderen is meegenomen. Ik heb wel connecties, dus één van de Pieten heeft een roe achter gelaten (schijnen ze toch niet meer te mogen gebruiken) zodat ik mijn kinderen het komende jaar ook weer in het gareel kan houden.
Maar dit allemaal terzijde. Ik noemde 6 december om te laten weten dat we dus nog exact twee weken hebben om het pakketje te versturen.
Ik ben zelf nog niet begonnen. Aangezien we dus ook surprises doen met Sinterklaas, wacht ik met de Secret Santa altijd tot daar na. De cadeaus zijn wel besteld en geleverd, dus ik kan de komende dagen aan de slag!
Hoe gaat het bij jullie? Lukt het allemaal?
Bericht
Hier alles ontvangen, deels ingepakt en op 1 ding na klaar. Het was weer een mooie en leuke klus.
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Ik ga niet zeggen of ik alles al binnen heb. Of ik alles al klaar heb. Of ik alles al heb verstuurd. Ik zeg niks!
- Pius
Bericht
Wat een boef die Mike!
Hier wel verstuurd maar nog niks ontvangen
Hier wel verstuurd maar nog niks ontvangen
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Secret Santa Package in da house! Woohoo!
Met dank aan mijn Santa voor de snelle levering!
Secret Santa Package in da house! Woohoo!
Met dank aan mijn Santa voor de snelle levering!
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Hier is een grote doos gearriveerd sinds een paar dagen!
Bericht
Kijk em shinen! Een mooie pakket ligt klaar voor 1e kerstdag
- koekiemonster
- Contacteer:
- eBay gebruikersnaam: Ruud_Luiten
Bericht
Pakketje in da house!
- portable-games.nl