Beursagenda - Overzicht Retro Game Beurzen & Events - 2024
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Re: Beursagenda - Overzicht Retro Game Beurzen & Events - 2024
Ja het is inderdaad altijd leuk kwa sfeer zoiets.
- Joey
- Veteraan
Bericht
Zijn er mensen van hier die zondag naar Hengelo gaan?
- kingoftherain
Bericht
Wooloo = love, Wooloo = life
Yes, right here.
- arjen1981
Bericht
Ik vind het wel net wat te ver weg. Zijn jullie er vorig jaar ook geweest en was het wat? Het ziet er wel heel op elkaar gepropt uit in de video op de site.
- kingoftherain
Bericht
Iets met sardientjes.
- Joey
- Veteraan
Bericht
Nog nooit geweest dus ben benieuwd!
- arjen1981
Bericht
Toch besloten naar de beurs in Hengelo te gaan. We staan nu in de rij
- Blossom
- Contacteer:
Bericht
Ik ben op weg, nog maar even en ik kom er aan, ben zelfs in cosplay (scout van team fortress 2) hoop jullie te zien
(zij/haar) Mijn Collectie/database is GROOT
Team fortress 2 FAN
Team fortress 2 FAN
- arjen1981
Bericht
er waren best wat mensen verkleed inderdaad maar ik heb geen scout gezien. was je zeker in stealth?
ik had ook mijn zoon mee, die wordt altijd geëditeerd als ik te lang loop te kletsen, dus ik ging ook wel even snel door in deze Rob en Mike nog wel even kort gesproken.
Vond het een goede beurs. Beter dan Drenthe. Vooral de kraam van NorthEast was (marktplaats nickname) waar ik veel heb gekocht. En een setje Dreamcast bij dezelfde man die Mike zulke mooie PSX titels verkocht.
ik had ook mijn zoon mee, die wordt altijd geëditeerd als ik te lang loop te kletsen, dus ik ging ook wel even snel door in deze Rob en Mike nog wel even kort gesproken.
Vond het een goede beurs. Beter dan Drenthe. Vooral de kraam van NorthEast was (marktplaats nickname) waar ik veel heb gekocht. En een setje Dreamcast bij dezelfde man die Mike zulke mooie PSX titels verkocht.
- Blossom
- Contacteer:
Bericht
Ik kwam best laat en het was zeker druk, zelf vind ik scout ook niet altijd een echt opvallend karakter. vond het ook een erg leuke beurs, leuker dan ik had verwacht!arjen1981 schreef: ↑30 okt 2024, 18:47er waren best wat mensen verkleed inderdaad maar ik heb geen scout gezien. was je zeker in stealth?
Team fortress 2 FAN
Team fortress 2 FAN
Bericht
Joure is 24 november 2024 weer. 200+tafels gevuld alle zalen volgeboekt. Zeker de moeite waard.iStreet schreef: ↑02 jun 2024, 16:17Ik wilde er heen, maar haak toch af. Heb het idee dat die best klein is… en 1,5 uur rijden…arjen1981 schreef:Gaat nog iemand naar joure volgende week? Ik heb geen idee of deze het waard is? Het is de 2e editie begrijp ik?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Mark
Bericht
Haha, wij van WC-eend.Spinnetje81 schreef: ↑06 nov 2024, 13:32Joure is 24 november 2024 weer. 200+tafels gevuld alle zalen volgeboekt. Zeker de moeite waard.
- kingoftherain
Bericht
Ik kwam deze video tegen over de beurs in Hengelo. Ik zag deze bolle in het groene Tunic shirt al gauw bij precies 6 minuten. Ik ben de video nog aan het kijken, maar ik gok dat Miss Blossom bij precies 12 minuten te zien is?
Daarna geen bekenden meer gezien, maar er zijn soms zoveel mensen in beeld dat ik iets gemist kan hebben.
Daarna geen bekenden meer gezien, maar er zijn soms zoveel mensen in beeld dat ik iets gemist kan hebben.
- Joey
- Veteraan
Bericht
Ben benieuwd, ik ga voor het eerst heen!Spinnetje81 schreef: ↑06 nov 2024, 13:32Joure is 24 november 2024 weer. 200+tafels gevuld alle zalen volgeboekt. Zeker de moeite waard.iStreet schreef: ↑02 jun 2024, 16:17Ik wilde er heen, maar haak toch af. Heb het idee dat die best klein is… en 1,5 uur rijden…arjen1981 schreef:Gaat nog iemand naar joure volgende week? Ik heb geen idee of deze het waard is? Het is de 2e editie begrijp ik?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- kingoftherain
Bericht
Ik was er in juni. Het is inderdaad niet echt groot. Nou moet alles naamsbekendheid krijgen en groeien natuurlijk. Ik ben zelf best flink op het moment en de paadjes werden dan ook al gauw erg krap voor me. Op zich wel een goeie reden om eens te beginnen met afvallen. Ik ben er toen maar amper anderhalf uur geweest. Wel een paar leuke spellen weten op te pikken, dat wel.
- c4ke
Bericht
Goed om te weten dat er de 24e weer een beurs is. :-) Ben nog niet eerder bij de beurs in Joure geweest, dus een goed excuus om er eens heen te gaan.
- Fing3r
Bericht
Joure is voor mij bijna op steenworp afstand dus ga ik zeker proberen te bezoeken, vorige keer was ik helaas verhinderd.
- Blossom
- Contacteer:
Bericht
Ja dat ben ik inderdaad, ook af en toe zie je mij in de wide shots van de gehele halkingoftherain schreef: ↑06 nov 2024, 16:54Ik kwam deze video tegen over de beurs in Hengelo. Ik zag deze bolle in het groene Tunic shirt al gauw bij precies 6 minuten. Ik ben de video nog aan het kijken, maar ik gok dat Miss Blossom bij precies 12 minuten te zien is?
Team fortress 2 FAN
Team fortress 2 FAN
- kingoftherain
Bericht
Mocht je zondag in Joure tijdens de beurs iemand met dit shirt zien lopen, grote kans dat ik 't ben. Gedag zeggen mag, maar is natuurlijk geen verplichting.
(emo modellen niet inbegrepen)
(emo modellen niet inbegrepen)
- Fing3r
Bericht
Ik zal mijn ogen open houden! Ik draag een Half-Life shirt!
Zulk iets ^^
Zulk iets ^^
- kingoftherain
Bericht
Top. Houd ik in de gaten.
- kingoftherain
Bericht
Jur en Ricardo van Press-Start Games hebben vandaag een video over de beurs in Joure geplaatst.
- Pius
Bericht
Leuk filmpje. Blijven toffe gasten die 2. Ben nog steeds altijd blij dat Press-Start Games echt van de grond is gekomen voor Jur. Het is hem gegund.kingoftherain schreef: ↑25 nov 2024, 19:40Jur en Ricardo van Press-Start Games hebben vandaag een video over de beurs in Joure geplaatst.
"Come back when you can put up a fight."
- kingoftherain
Bericht
Hun relaxte en positieve houding zorgt ervoor dat ik graag bij ze terug kom. Het is dat de winkel erg ver weg is voor me (3,5 uur rijden), anders zou ik er vaker langs gaan. Gelukkig hebben ze de webshop en hou ik die en hun YouTube kanaal in de gaten.
- Pius
Bericht
Verstuurd vanaf mijn Pixel 6a met Tapatalk
Moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit in de winkel ben geweest door de wereldreis. Ik kom echt nooit in die hoek van Nederland haha.kingoftherain schreef:Hun relaxte en positieve houding zorgt ervoor dat ik graag bij ze terug kom. Het is dat de winkel erg ver weg is voor me (3,5 uur rijden), anders zou ik er vaker langs gaan. Gelukkig hebben ze de webshop en hou ik die en hun YouTube kanaal in de gaten.
Verstuurd vanaf mijn Pixel 6a met Tapatalk
"Come back when you can put up a fight."