Most badass ballerina ever.

Dat zeker! Maar zo voelde ik me wel als door gangen en ruimtes als een soort zwevende monsterslayer aan het werk was. Zo goed en soepel is die gameplay van DOOM (2016) voor mij.
Zeker, ik vond Beyond helemaal niet goed om eerlijk te zijn. Later kwam de game nog een keer uit met een optie voor chronologische volgorde van het verhaal en vond ik het al wat beter. Maar door de techniek en de kracht van de PS4 werd het hier echt levendig en met emotie. Dus deze zou ik zeker aanraden.KillingRaptor schreef: ↑24 okt 2024, 20:48Deze heb ik nooit gespeeld. Heavy Rain en Beyond Two Souls wel, die vond ik zeker niet slecht maar behoren ook niet tot de topgames (voor mij persoonlijk dan). Deze is dus beter als ik dit zo lees?
KillingRaptor schreef: ↑25 okt 2024, 22:17Maar Atreus, wie is dat? Ik ben er van overtuigd dat die gewoon Boy heet.
Ik heb ze ook niet allemaal gespeeld. De eerste drie en deze wel. Ascension, Ragnarök en de PSP games moet ik nog. Ragnarök heb ik al best wat uren inzitten, maar ik zal wel weer eens afgeleid geraakt zijn en wat anders zijn gaan doen. Ascension ben ik al een paar keer aan begonnen, maar ik zit soortvan vast. Ik kon wel verder, maar ik zag ergens op het scherm een kist die ik wilde pakken, maar ik kon er niet binnen de tijd komen. Dan maar niet verder, ghehehe.KillingRaptor schreef: ↑25 okt 2024, 22:17Ik heb eigenlijk enkel de eerste en deze gespeeld van de serie, moet echt eens aan die andere beginnen ook. Ooit...![]()
Hahaha, geen probleem, man. Zo kom ik ook weer terug bij jouw recente topic over waarom we nog het forum bezoeken. Ik vind het wel mooi dat we allemaal onze eigen voorkeuren hebben en systemen waar we op spelen en dat dat gewoon samen kan bestaan, zonder dat er ruzie wordt gezocht, zoals je op sommige gaming nieuws sites weleens ziet.