Bij mij begint het deze maand met Silent Hill 2 en eindigt deze met YS X. Metaphor is ook nog een serieuze kans hebber:
Interessante releases voor oktober 2024
- KillingRaptor
Bericht
Re: Interessante releases voor oktober 2024
Voor mij Shadow x Sonic Generations en de fysieke release van Tomb Raider Trilogy Remastered die uitgesteld is.
- Fing3r
Bericht
Sinds de laatste previews is mijn interesse voor Dragon Age: The Veil Guard toch wel wat gegroeid.
- kingoftherain
Bericht
Wooloo = love, Wooloo = life
Ik heb toevallig net de Until Dawn en Silent Hill 2 remakes en Final Fantasy Pixel Remasters Anniversary Edition besteld.
Ander spellen die ik me nog wel zie kopen zijn Metaphor: ReFantazio, Neva, A Quiet Place: The Road Ahead, Europa, Unknown 9: Awakening, Romancing SaGa 2: Revenge Of The Seven, Ys X: Nordics en Life Is Strange: Double Exposure.
Dayumn! Nou weet ik weer waarom ze deze maand altijd broketober noemen.
Neva
A Quiet Place: The Road Ahead
Europa
Unknown 9: Awakening
Romancing SaGa 2: Revenge Of The Seven
Ys X: Nordics
Life Is Strange: Double Exposure
Ander spellen die ik me nog wel zie kopen zijn Metaphor: ReFantazio, Neva, A Quiet Place: The Road Ahead, Europa, Unknown 9: Awakening, Romancing SaGa 2: Revenge Of The Seven, Ys X: Nordics en Life Is Strange: Double Exposure.
Dayumn! Nou weet ik weer waarom ze deze maand altijd broketober noemen.
Neva
A Quiet Place: The Road Ahead
Europa
Unknown 9: Awakening
Romancing SaGa 2: Revenge Of The Seven
Ys X: Nordics
Life Is Strange: Double Exposure
Wooloo = love, Wooloo = life
- Joey
- Veteraan
Bericht
Europa ziet er heel chill uit, die spreekt me wel aan! Verder hebben we nog:
SpongeBob SquarePants: De Patrick Ster Videogame – 4 oktober
Super Mario Party Jamboree – 17 oktober
Shadows of the Damned: Hella Remastered – 31 oktober
SpongeBob SquarePants: De Patrick Ster Videogame – 4 oktober
Super Mario Party Jamboree – 17 oktober
Shadows of the Damned: Hella Remastered – 31 oktober
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Eigenlijk komt deze release uit maart, maar sinds gisteren staat ie pas op de radar bij de meeste mensen. King of the Bridge won namelijk Best Student Game tijdens de Dutch Game Awards en was genomineerd voor Best Game Design. De game is gebaseerd op schaken maar zet de spelregels helemaal op z'n kop waardoor je echt buiten de box moet denken. Voor 3 Euro kan ik echt iedereen met een steamdeck of PC het aanraden.
- Mark
Bericht
Ben je naar de Ducth Game Awards geweest? Vanuit mijn werk was er een club van 4 die kant op, maar we zijn niet in de prijzen gevallen. We financieren het al wel jaren.Apenheul schreef: ↑04 okt 2024, 13:11Eigenlijk komt deze release uit maart, maar sinds gisteren staat ie pas op de radar bij de meeste mensen. King of the Bridge won namelijk Best Student Game tijdens de Dutch Game Awards en was genomineerd voor Best Game Design. De game is gebaseerd op schaken maar zet de spelregels helemaal op z'n kop waardoor je echt buiten de box moet denken. Voor 3 Euro kan ik echt iedereen met een steamdeck of PC het aanraden.
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer: