De Arcades. Wie is er niet groot in geworden? Als mijn broer en ik van mijn ouders ieder een tientje kregen om even naar de speelhal te gaan, was ik als kind helemaal gelukkig. Toegegeven, toen Dennis nog een Dennisje was, hield je het ook wel even uit met die tien gulden. Zeker, games als Pac-Man en Donkey Kong werden gespeeld. Maar er was ook een fascinatie voor flipperkasten. Mechanische apparaten en daarmee een soort van ‘echt’. En niet te vergeten: over het algemeen hield ik flipperen langer vol dan een rondje Pac-Man. More bang for a buck!
We spelen dit keer echter niet mechanisch, maar gewoon nieuwerwets digitaal. De tafel Fish Tales is een gratis kast die je kunt spelen via Pinball FX3. Gratis te downloaden op de diverse platformen. In 2016 deden we op het forum al eerder een Pinball challenge: Sorcerer’s Lair. Dit was dit met 12 deelnemers één van de meest succesvolle challenges op het forum ooit. Deze kast was de gratis kast van Pinball FX2, inmiddels hebben we echter te maken met Pinball FX3! Fish Tales was met 8 deelnemers net zo goed een succesvolle challenge!
Om Fish Tales te kunnen spelen dien je dus Pinball FX3 te downloaden. Fish Tales is de gratis kast die voor iedereen te spelen is. Nadruk op het woord iedereen: Iedereen kan dus mee doen! Pinball FX3 vind je op de diverse platforms. Sommigen van jullie zullen dit al eerder gespeeld hebben. Zorg dus voor een foto van je huidige score en niet van de high score! Upload de score in dit topic en wordt de beste!
Waar spelen we voor? De Grand Prix!
- Spoiler: weergeven
De Stand
Hier zal ik gedurende de maand regelmatig de stand updaten. De huidige stand:
1. 806.912.080 - Fing3r
2. 156.953.450 - Dynamike
X. 72.419.250 - Old School
3. 55.678.410 - GekkeHenkie
4. 28.532.750 - Galious
5.
6.
Als laatste…
Iedereen veel spelplezier gewenst en veel succes!