Interessanter van deze lek vind ik dat in 2020 ms inderdaad Nintendo wilde kopen:
https://www.videogameschronicle.com/new ... ls-reveal/
Dat is niet de eerste keer, want dat was in tijden van de originele XBOX ook het plan
In de lek zien we ook de aankondiging van o.a. een nieuwe Doom en Dishonored: https://www.videogameschronicle.com/new ... -new-doom/
Deze lek lijkt dus uit een rechtszaak te komen. Zal dat hem zijn? De Activision Blizzard aankoop
Xbox Series X - Het grote topic
- Fing3r
Bericht
Re: Xbox Series X - Het grote topic
Ik heb in ieder geval wel zin in een nieuwe Dishonored! Ik denk overigens niet dat Nintendo zich snel over zal laten nemen, zeker niet door een Amerikaanse of Chinese partij. Dank zie ik het nog eerder gebeuren dat ze met Sony in zee zouden gaan.
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Je kunt de mail in het artikel zelf dus ook lezen. wel interessant. Phil zegt dus ook: The unfortunate situation is that Nintendo is sitting on a big pile of cash.
- arjen1981
Bericht
Volgens Phil was bovenstaande was allemaal oud en is al lang ingehaald door het nu. Dus laten we door naar het nu;
Morgen om precies te zijn.
Ik ben benieuwd naar de showcase. ik hoop dus op Bokeh Game Studio en meer van Rise of the Ronin. Ik vind dit daar ook wel de showcase voor. Al Volgt Koei Tecmo zelf ook nog later op die avond.
Ik ben wel weer meer dan voorgaande jaren enthausiast voor de TGS streams
Morgen om precies te zijn.
Ik ben benieuwd naar de showcase. ik hoop dus op Bokeh Game Studio en meer van Rise of the Ronin. Ik vind dit daar ook wel de showcase voor. Al Volgt Koei Tecmo zelf ook nog later op die avond.
Ik ben wel weer meer dan voorgaande jaren enthausiast voor de TGS streams
Bericht
Die hele zitting zorgt voor erg leuke interne leaks. De tactiek van MS valt te betwisten. Zij handelen via een proxy aandeelhouder die bepaalde groei pushed zodat Nintendo's cash reserves verkleinen en ze kwetsbaar worden voor een takeover. Zo is het met ABK mogelijk ook gegaan, waar Ybarra zat. En daarvoor Nokia, waar Elop zat.
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
- arjen1981
Bericht
Nice beide Like A Dragon games zijn op gamepass verteld Yokoyama juist op de stream. Gaiden bij release en dat vind ik fijn omdat deze al digital only was
- arjen1981
Bericht
Ik ben het er wel helemaal mee eens dat het voor Nintendo beter zou zijn als ze afstappen van een eigen hardware strategie. Zoals Phil ook in de mail suggereert. Dat maakt ook juist die hybride cloud strategie van MS zo interessant. Helemaal als ze daar full in gaan. In 2028 zie ik dat wel als key. Hoe jammer ik het ook vind om fysieke media te zien gaan.
Het is ook heel duidelijk een mail reply aan een ander MS tak dat geen gaming is. natuurlijk wil MS Nintendo kopen. Wie zou dat nu niet willen? Maar Nintendo is duidelijk een langere weg dan ZeniMax of WB.RKR schreef: ↑20 sep 2023, 19:19Die hele zitting zorgt voor erg leuke interne leaks. De tactiek van MS valt te betwisten. Zij handelen via een proxy aandeelhouder die bepaalde groei pushed zodat Nintendo's cash reserves verkleinen en ze kwetsbaar worden voor een takeover. Zo is het met ABK mogelijk ook gegaan, waar Ybarra zat. En daarvoor Nokia, waar Elop zat.
Ik ben het er wel helemaal mee eens dat het voor Nintendo beter zou zijn als ze afstappen van een eigen hardware strategie. Zoals Phil ook in de mail suggereert. Dat maakt ook juist die hybride cloud strategie van MS zo interessant. Helemaal als ze daar full in gaan. In 2028 zie ik dat wel als key. Hoe jammer ik het ook vind om fysieke media te zien gaan.
- arjen1981
Bericht
6 maart 30 minuten partner review. Ik kijk in elk geval uit naar Capcom’s Kunitsu-Gami: Path of the Goddess.
The First Berserker: Khazan komt ook langs. De andere Zuid Koreaanse Souls Like.
The First Berserker: Khazan komt ook langs. De andere Zuid Koreaanse Souls Like.
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Ah interessant, ik had over de inhoud nog niets gelezen.
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Ben wel benieuwd, zeker met meer Japanse games. Toch een markt die heel lastig is en blijft voor Microsoft,
- arjen1981
Bericht
Hoort niet helemaal hier maar het sluit goed aan. Ook Capcom gaat nu zelf streams doen. 4 keer dit jaar. 7 maart is de eerste. En ook: Kunitsu-Gami: Path of the Goddess. Maar dan samen met Dragon’s Dogma 2.
- arjen1981
Bericht
Kunitsu-Gami ziet er goed uit. Lijkt mij een heerlijke game:
The First Beserker vind ik een tof design hebben. Even wat anders. Maar ik vind de animatie stijl nog wel vreemd ogen. Deze lijkt bewust frames te missen. Maar juist dat vind ik niet helemaal rijmen met de rest?
The Sinking City vond ik nog een leuke verrassing. Ik vond het orgineel leuk en had echt niet op een vervolg gerekend. Als je het origineel hebt gespeeld dan weet je wat je kunt verwachten.
The First Beserker vind ik een tof design hebben. Even wat anders. Maar ik vind de animatie stijl nog wel vreemd ogen. Deze lijkt bewust frames te missen. Maar juist dat vind ik niet helemaal rijmen met de rest?
The Sinking City vond ik nog een leuke verrassing. Ik vond het orgineel leuk en had echt niet op een vervolg gerekend. Als je het origineel hebt gespeeld dan weet je wat je kunt verwachten.
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Kunitsu-Gami ziet er inderdaad gaaf uit. Het gaf mij ook Okami vibes op een bepaalde manier al is het een ander soort game. En mooi dat de Persona 3 Reload Expansion Pass in Game Pass Ultimate zit.
- arjen1981
Bericht
Ja klopt die Okami vibes had ik ook al bij de eerdere trailers. Mooi dat we nu meer weten over de gameplay. Het blijkt veel meer dan een character action game. Ik heb hier wel zin in. Ik zou het eigenlijk gek vinden als Amaterasu geen gast rol heeft ergens in het spel. Maar ik vind de gehele Matsuri / Kabuki sferen erg tof gedaan. Ik denk ook dat wanneer je dit speelt je hier echt helemaal jezelf in kwijt kunt raken.
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Ik heb gisteren eindelijk even de tijd gepakt om rustig te kijken en het beviel me best wel. En dan niet de games, maar de hoek waarin men het zocht in deze Partner Direct. Wel veel 11 bit studio's producties, maar het was niet de standaard die we zagen. Slecht 1 Capcom, 1 Square (al kenden we deze titel al en ook dat die komt naar de X|S) en een EA game, maar geen triple-A EA game. Dus dat beviel me wel goed. Voelde fris aan.
Kunitsu-Gami leek een game waar ik oren naar heb, maar toch niet na het goed kijken naar de trailer. Van wat ik gezien heb is het overdag je resources verzamelen en dingetjes bouwen (en ja, dan haak ik af) maar de combat in de nacht zag er erg cool uit. Dus wellicht ga ik het toch een kans geven. Volgens mij zat deze in Gamepass.
Unknown9 vond ik heel tof, The First Bezerker moet ik nog even bezien maar die platformer, Tales of Kenzera: Zau, staat op mijn Steam wishlist. Net als The Sinking City 2. Deel 1 nog nooit gespeeld, maar die is er ook opgekomen nu. Al met al geen slecht half uurtje van Microsoft.
Kunitsu-Gami leek een game waar ik oren naar heb, maar toch niet na het goed kijken naar de trailer. Van wat ik gezien heb is het overdag je resources verzamelen en dingetjes bouwen (en ja, dan haak ik af) maar de combat in de nacht zag er erg cool uit. Dus wellicht ga ik het toch een kans geven. Volgens mij zat deze in Gamepass.
Unknown9 vond ik heel tof, The First Bezerker moet ik nog even bezien maar die platformer, Tales of Kenzera: Zau, staat op mijn Steam wishlist. Net als The Sinking City 2. Deel 1 nog nooit gespeeld, maar die is er ook opgekomen nu. Al met al geen slecht half uurtje van Microsoft.
- arjen1981
Bericht
Ik vind opnieuw de showcase van XBOX weer een stuk sterker dan Sony. Een hoop Japanse devs aan het woord en ook interessante titels die ik echt wel miste bij Sony. Niet dat het XBOX exclusives zijn, deze komen juist ook naar de Playstation. Maar veel meer mijn straatje deze:
https://www.youtube.com/live/RKNhGrXYiHg
Slitherhead
Dragon Quest III heb ik ook zin in! En Metaphor in stijl spreekt mij toch meer aan dan Persona’s waar ik nooit echt in kwam.
https://www.youtube.com/live/RKNhGrXYiHg
Slitherhead
Dragon Quest III heb ik ook zin in! En Metaphor in stijl spreekt mij toch meer aan dan Persona’s waar ik nooit echt in kwam.
- kingoftherain
Bericht
Wooloo = love, Wooloo = life
Metaphor is ook een demo van, als je die even uit wil proberen.
- kingoftherain
Bericht
Threads Of Time lijkt me wel tof. Een soort kopie van Chrono Trigger waar we al bijna 30 jaar op hopen.
- arjen1981
Bericht
Ja die viel mij ook op. Doet mij ook denken aan Sea of Stars. Ook vanwege de art. Het probeert Japans te doen maar het heeft toch ook net een westerse look. Als ik me niet vergis zijn het ook beiden studios uit Canada.
Bericht
Wat mij een beetje verbaast is dat Microsoft de prijs van de Series X zo hoog houdt. Hun verdienmodel is overduidelijk steeds meer gericht op de verkoop van GamePass abonnementen. Als je €100 van de prijs af zou doen dan verdien je dat volgens mij toch vrij snel terug met de verkoop van een extra controllertje en een GP abo?
- arjen1981
Bericht
Ik denk dat de strategie in de toekomst meer licht op andere devices dan die zij zelf fabriceren. En dat ze eigenlijk liever zien dat er meer apparaten zijn zoals de Amzone Fire TV waarmee ze dan Game Pass / Cloud gaming aanbieden. De enthousiastelingen als wij zijn straks nog maar een niche groep. Die de zware box onder hun TV houden. En die heeft die 100 extra er wel voor over.