Ik denk dat je er dan van uit kunt gaan dat die psu geen spanning op de 12V rail heeft staan. Dat valt te meten met een multimeter. Fijn in ieder geval dat je nu weet waar het aan ligt!Mark schreef: Kleine update: ik heb een andere 'power supply' geprobeerd en tada, twee van de drie werkten direct de eerste poging (derde niet eens geprobeerd). Dat is wel vreemd, als ik de oude / foutieve power supply in de N64 deed ging wel het lampje netjes branden, maar geen beeld. Anyway, opgelost!

Verstuurd vanaf mijn SM-S908B met Tapatalk









