Nee precies, duidelijk niet als scaler voor andere hardware, dat zou inderdaad niet echt slim zijn voor zijn eigen product.arjen1981 schreef: ↑02 jun 2024, 10:56ja klopt. maar de Mars teamup met Mike Chi betekent niet dat je het ook als scaler voor andere hardware kunt gebruiken. Dat zou ook niet slim zijn want dan brengt hij zijn eigen product ten gronde. Maar super natuurlijk voor iedereen emt een 4k TV. tenministe als het tot zover scaled.
Maar de Mars krijgt dus wel een antal features door het gebruik van "zijn fpga" en dat is idd super voor mensen met een 4k tv zoals je al zei.
Als ze allemaal waar kunnen maken wat ze beloven wordt dit wel echt een heel cool apparaat. Voor mij denk ik iets te prijzig maar hoe dan ook, heel cool.
Ja mooi van die VGA in! Zeer benieuwd hoe dit allemaal uitpakt. Geen idee of het hem lukt om de handheld goedkoper te krijgen maar als ie een beetje in de buurt blijft van die prijs helpt het samen met z'n stanaard clone board dit hele FPGA gebeuren enorm vooruit.Maar wat blijkt nu die Taki Udon MiSTer clone krijgt ook een VGA in. dus dat is mogelijk wel een scaler voor externe hardware. De handheld versie is volgens Taki Udon nogsteeds goedkoper dan een DE10Nano. Maar ik ben daar nog wel heel sceptiesch over. Het grootste voordeel is natuurlijk dat de clones out of the box met alle Mister cores werken.