Game jij op vakantie?

Interessante advertenties, discussies en alles over verzamelen.
maartenkoster

Re: Game jij op vakantie?

27 nov 2023, 09:41

Ik game altijd op vakantie. Ben van plan om de vakantie 2024 mijn Japanse Nintendo DSi Lime groen mee te nemen met Pokémon Diamond en Pearl en Platinum en tevens ook de Japanse Pokémon Black en White. Heb zelf in 2 decennia tijd prachtige herrinneringen gehad met de GameBoy Advance en toen we nog kleiner waren in 1994 heden met Bricks Boy een soort Tetris clone waar mijn moeder dol op is. :sick:
Afbeelding
Arnold

30 jul 2024, 22:33

Hier nu vakantie op de camping in Frankrijk. nintendo switch, switch lite, 2DS en Gameboy SP mee.
Dus ja, hier wordt ook wel gegamed op vakantie en vooral ook onderweg in de auto. Beetje late reactie, maar heb nu pas echt vakantie. 😂
Dedicated gameroom:
Playstation
Nintendo
Atari
Sega
Arcadekast.
OldSchool
Contacteer:

31 jul 2024, 11:23

Ik zit momenteel in Frankrijk. Ik nam altijd wel iets mee, maar speelde er niet of nauwelijks op. Nu niet eens meer iets meegenomen.

Van oudsher gingen we altijd op vakantie zonder elektrische apparaten. Helaas zijn de kids nu op een leeftijd dat we dat niet meer voor elkaar krijgen. En telefoon gebruik is er bij ons als ouders ook ingeslopen. Maar toch probeer ik zo min mogelijk te doen. Ik leg de telefoon vaak aan de kant.

Er is dit jaar wel één uitzondering: Pokemon Go. Mijn zoons spelen het veel, ik vind het zelf ook leuk om te doen en zelfs mijn vrouw gaat mee in het enthousiasme. Ik heb wel ook een Pokemon Go Plus + gekocht, die vangt automatisch Pokemons voor je. Dus op bepaalde momenten dat ik niet op mijn schermpje wil staren, zet ik die aan, zodat ik gewoon van de omgeving kan genieten en toch kan blijven vangen.
marxkemp
Contacteer:

31 jul 2024, 12:06

Ah, weer een jaartje verder. Ik denk dat ik dit jaar de Asus Zephyrus G16, Anbernic RG35XXSP en Google Pixel 7 Pro meeneem. En mn vrouw!
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

31 jul 2024, 12:30

Ik vertrek zodadelijk naar Zuid-Korea en neem Skyrim op mijn Switch mee, en heb natuurlijk Game Pass en mijn Steam library op mijn laltop mee.

Terug naar “Verzamelpraat”