Tomba!: Special Edition Whoopee Edition
Tomba! Whoopee Edition
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Re: Tomba! Whoopee Edition
Nooit een Timba game gespeeld, het zag er op AGDQ niet echt uit als mijn ding. Is iemand hier toevallig Tomba fan?
- Mark
Bericht
Ik heb er eentje op de PS1 maar het was nooit echt mijn ding. Zie de charme wel en er was altijd wel markt voor (lees: kneiterduur).
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Ahja, ik meen dat ik het spel meerdere malen op Palrocks langs zag komen in een uitspeeltopic. De
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Ik heb hem ook nooit gespeeld. Moet ook maar snel eens gebeuren. Maar ik zou nooit voor zo'n editie als deze gaan. Ik vind Klonoa geweldig en heb delenen 1 en 2 meerdere keren uitgespeeld. En juist die remakes zijn top! Ik had liever zoiets gezien ook hier dan was ik wel geïnteresseerd geweest. Ik heb alle vertrouwen in deze emulator. Maar daar heb ik zelf een andere oplossing voor.
Tomba kan mij niet anders voorstellen als ook een erg goede game. Dat moet wel als het, het kindje is van Tokuro Fujiwara. Bekend van al jou Capcom klassiekers.
Tomba kan mij niet anders voorstellen als ook een erg goede game. Dat moet wel als het, het kindje is van Tokuro Fujiwara. Bekend van al jou Capcom klassiekers.
Bericht
Ik zag Tomba de laatste jaren wel vaak retro gaming videos vooorbij komen dus ik wist dat er wel fans waren maar in de tijd van de PS1 zelf heb ik er nooit iets van gezien.
Eigenlijk ben ik best verbaasd dat er zo'n ophef over wordt gemaakt
Misschien toch maar eens proberen dan.
Eigenlijk ben ik best verbaasd dat er zo'n ophef over wordt gemaakt
Misschien toch maar eens proberen dan.