Hallo iedereen
Ik heb een uitdaging, de Streetpass challenge!
1 maand lang gaan we proberen zoveel mogelijk streetpass ontmoetingen te krijgen. Persoonlijk word ik altijd vrolijk als ik zie dat ik iemand tegengekomen ben via streetpass, en ik hoop dat we hierdoor mensen een glimlach op hun gezicht kunnen krijgen
Ik stel voor dit te doen in Juni vanwege het mooie weer.
of je het nu elke dag meeneemt in de trein, hem aan de lader opgeladen legt op werk of thuis. Of je het nu maar 1 dag mee neemt of elke dag braaf bij je houdt alles wordt gewaardeerd ! Of je ze nu in een spel ziet of via miipark het telt allemaal. Als je geen 3ds/2ds hebt maar wel wilt meedoen houd dan je ogen op en als je iemand ziet rondlopen met een 2ds/3ds telt het ook
persoonlijk ga mijn 2ds overal naartoe meenemen, wie weet komen we elkaar wel tegen
Reëel gezien zullen we geen hoge getallen krijgen maar dat maakt iedereen die we wel tegenkomen leuker!
(een persoon kan maximaal 2 keer tellen)
Totaal aantal ontmoetingen: 2
Streetpass Challenge
- Blossom
- Contacteer:
Bericht
Streetpass Challenge
Laatst gewijzigd door Blossom op 05 jun 2024, 15:27, 7 keer totaal gewijzigd.
(zij/haar) Mijn Collectie/database is GROOT
Team fortress 2 FAN
Team fortress 2 FAN
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Re: Streetpass Challenge
Dit is wel een leuk idee, ik herinner me nog een beurs in het jaar dat de podcast ontdtond waarin ik Steef alleen maar door StreetPass herkende (aan zijn forum nickname en zijn Mii leek heel erg op hem). Toen had je ook gemakkelijk 30 streetpasses op een beurs, of alleen al 10 op een dag als je via Utrecht Centraal reisde.
- Fing3r
Bericht
De laatste keer dat ik iemand met Streetpass ben tegen gekomen is al een hele poos geleden, in 2020 heb ik nog een paar games op de 3DS XL gespeeld in die periode heb ik hem ook steeds bij mij gedragen. Voor zover ik weet heb ik toen in een maand of drie maar 1 of 2 hits gekregen, ook zonde dat ze dit niet op de Switch hebben geimplementeerd
- Joey
- Veteraan
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Sorry voor deze noob vraag, maar ik heb hier geen kennis van. Ik heb een 3DS, wat moet ik precies doen?
- Blossom
- Contacteer:
Bericht
https://www.nintendo.com/nl-nl/hardware ... ass_1.html
Om de streetpass aan te zetten moet je "draadloze communicatie" aan hebben, de 3ds moet wel aanstaan maar dat kan ook in slaapstand zijn. En je moet de app hebben opgezet volgens mij? Je maakt een mii aan, selecteert een favoriet spel en als je langs andere mensen met streetpass loopt wissel je die gegevens uit, de andere mensen helpen je in verschillende games en je hebt ook miipark waar streetpass centraal staat voor minigames.
https://www.nintendo.com/nl-nl/hardware ... ass_1.html
Team fortress 2 FAN
Team fortress 2 FAN
- Blossom
- Contacteer:
Bericht
Ik heb nooit de hoogte ervan meegemaakt en ben er pas anderhalf jaar mee aan het rondlopen, dus voor mij is 1 hit krijgen al heel bijzonder.
Ik heb ook geen hoge verwachtingen maar elke hit is wel speciaal dan
Ik heb in gamescom wel meer dan 10 hits gekregen en op de retro beurs in zwolle volgens mij zat ik er aan de 8, jammer genoeg vind ik er vrij weinig rondom utrecht en Arnhem of ertussen in.Apenheul schreef: ↑17 mei 2024, 07:50Dit is wel een leuk idee, ik herinner me nog een beurs in het jaar dat de podcast ontdtond waarin ik Steef alleen maar door StreetPass herkende (aan zijn forum nickname en zijn Mii leek heel erg op hem). Toen had je ook gemakkelijk 30 streetpasses op een beurs, of alleen al 10 op een dag als je via Utrecht Centraal reisde.
Ik heb nooit de hoogte ervan meegemaakt en ben er pas anderhalf jaar mee aan het rondlopen, dus voor mij is 1 hit krijgen al heel bijzonder.
Ik heb ook geen hoge verwachtingen maar elke hit is wel speciaal dan
Team fortress 2 FAN
Team fortress 2 FAN
- koekiemonster
- Contacteer:
- eBay gebruikersnaam: Ruud_Luiten
Bericht
Weet iemand hoe dit technisch werkt? Is er additionele hardware nodig? An sich namelijk een enorm unieke en leuke functie. Beetje vreemd dat Nintendo ermee is gestopt. Nou weet ik dat het OS grotendeels gebaseerd is op Android, dus wellicht dat dat ermee te maken heeft?
- portable-games.nl
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Volgens mij werkt het met een soort Wi-Fi Direct, als het Wi-Fi lampje aan staat dan staat je 3DS in principe open voor Street Pass al kan ik me niet herinneren of je Street Pass Mii Plaza aan moet hebben staan in speel mode of dat een willekeurige game ook genoeg was.
Het was een erg leuke feature en iets wat Michael en ik al eens genoemd hadden als iets wat we misschien in Switch. Sony heeft ook geprobeerd om zoiets met de Vita van de grond te krijgen.
Het was een erg leuke feature en iets wat Michael en ik al eens genoemd hadden als iets wat we misschien in Switch. Sony heeft ook geprobeerd om zoiets met de Vita van de grond te krijgen.
- Blossom
- Contacteer:
Bericht
En je kan maximaal 12 spellen het aan in hebben.
Je hebt er ook geen additionele hardware voor nodig het zit in alle 2ds en 3ds. Ik begrijp ook niet waarom het niet terug is gebracht, het is super leuk
Je hoeft geen game open te hebben om er gebruik van te maken, je moet wel de functie hebben aangezet in het spel, vaak is dat een popup aan het begin wat het vraagt en je moet gewoon ja klikkenApenheul schreef: ↑18 mei 2024, 12:43Volgens mij werkt het met een soort Wi-Fi Direct, als het Wi-Fi lampje aan staat dan staat je 3DS in principe open voor Street Pass al kan ik me niet herinneren of je Street Pass Mii Plaza aan moet hebben staan in speel mode of dat een willekeurige game ook genoeg was.
En je kan maximaal 12 spellen het aan in hebben.
Je hebt er ook geen additionele hardware voor nodig het zit in alle 2ds en 3ds. Ik begrijp ook niet waarom het niet terug is gebracht, het is super leuk
Team fortress 2 FAN
Team fortress 2 FAN
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Hier ga ik wel aan meedoen! Ik weet dat ik een keer een uur op Gamescom heb gezeten in de goede tijd en er continue 100 mensen in de rij stonden om mijn park te betreden. Er was niet tegenaan te klikken. Hoop puzzelstukjes verzameld toen! Volgens mij staat die data op de SD van je 3DS. Dus dat is door de tijd heen allemaal verloren gegaan. Maar ik zal in juni mijn 3DS XL zoveel mogelijk meenemen. Opgeladen en in standby.
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Wat gaan we eigenlijk bijhouden? Nieuwe encouters of hits? Want de kans is groot dat als je iemand tegenkomt, je die een week later in het OV ook weer tegenkomt.
- Blossom
- Contacteer:
Bericht
Maar als je nou elke werk dag dezelfde persoon tegenkomt dan vind ik het wel ver gaan om elke hit mee te tellen, echter als je 2 of 3 keer die persoon tegenkomt in de maand dan mag telt het.
Waar ik nu bij stil sta is als ik bijvoorbeeld jouw tegenkom, telt dat dan als 2 hits?
(Ik zie geen goede reden om het niet te laten meetellen als 2 hits)
Als je zelf twee 3Ds en hebt en dan jezelf hit dan telt het niet mee.
Hier had ik nog niet overna gedacht. Ikzelf vind dat hits zouden moeten tellen en ik liever een groter getal heb dan een kleiner getal
Maar als je nou elke werk dag dezelfde persoon tegenkomt dan vind ik het wel ver gaan om elke hit mee te tellen, echter als je 2 of 3 keer die persoon tegenkomt in de maand dan mag telt het.
Waar ik nu bij stil sta is als ik bijvoorbeeld jouw tegenkom, telt dat dan als 2 hits?
(Ik zie geen goede reden om het niet te laten meetellen als 2 hits)
Als je zelf twee 3Ds en hebt en dan jezelf hit dan telt het niet mee.
Team fortress 2 FAN
Team fortress 2 FAN
- Blossom
- Contacteer:
Bericht
Het is officieel begonnen!
Ik ga nu waar ik ook maar naar toe ga mijn 2DS meenemen, als je hits hebt laat hier achter hoeveel, en je kan ook namen geven.
Wie weet kom je elkaar wel tegen.
Veel geluk iedereen
Ik ga nu waar ik ook maar naar toe ga mijn 2DS meenemen, als je hits hebt laat hier achter hoeveel, en je kan ook namen geven.
Wie weet kom je elkaar wel tegen.
Veel geluk iedereen
Team fortress 2 FAN
Team fortress 2 FAN
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Morgen begint mijn eerste tocht, maar heb al gekeken afgelopen week, ik kom echt niemand tegen met een 2/3DS. Maar goed, aangezien hij toch meegaat, kan ik het altijd proberen. Omdat ik niet weet wat we tellen zal ik morgen nog even mijn beginstand hier plaatsen van aantal encounters en verschillende mensen.
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Ik startte gisteren voor het eerst in lange tijd mijnn 3DS op en er bleek iemand in de rij te staan. Was het nesrunner met wie ik ooit op een valantie Final Fantasy Explorers speelde
- Blossom
- Contacteer:
Bericht
maar ik ben wel benieuw wat je beginstand is
We tellen hoeveel vaak je mensen tegenkomt.Dynamike schreef: ↑03 jun 2024, 15:42Morgen begint mijn eerste tocht, maar heb al gekeken afgelopen week, ik kom echt niemand tegen met een 2/3DS. Maar goed, aangezien hij toch meegaat, kan ik het altijd proberen. Omdat ik niet weet wat we tellen zal ik morgen nog even mijn beginstand hier plaatsen van aantal encounters en verschillende mensen.
maar ik ben wel benieuw wat je beginstand is
Team fortress 2 FAN
Team fortress 2 FAN
- Blossom
- Contacteer:
Bericht
Ik vroeg me al af wie als eerste zou zijn maar op mijn eerste dag naar de uni heb ik al raak
We zijn officieel begonnen en zitten op 1
Dit is ook iemand die nieuw is voor mij. Blij dat we een goede start hebben
[url][/url (foto's hoeven niet ik ben gewoon erg blij ermee)
We zijn officieel begonnen en zitten op 1
Dit is ook iemand die nieuw is voor mij. Blij dat we een goede start hebben
[url][/url (foto's hoeven niet ik ben gewoon erg blij ermee)
Team fortress 2 FAN
Team fortress 2 FAN
- Blossom
- Contacteer:
Bericht
Ik ben vandaag dezelfde persoon tegengekomen als 2 dagen geleden, ik denk dat ik de regel ga instellen dat 1 persoon maximaal 2 keer telt
Team fortress 2 FAN
Team fortress 2 FAN
- Joey
- Veteraan
Bericht
Ik ben door de stad gefietst met de 3DS in mijn rugtas en niemand tegengekomen nog!
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Nou, ik heb 2 treinreizendagen met de 3DS aan gedaan. Eentje ging ook nog over Utrecht centraal... helemaal niks. Zit nu wederom in de trein maar heb hem niet eens aan. Ik ben in al die maanden, waarin hij wel vaker aanstond, nog nooit iemand tegen gekomen. Dus ik gok op 0 hits voor mij.
- Blossom
- Contacteer:
Bericht
Dat vind ik jammer, had gedacht dat je daar wel iemand mee zou tegenkomen. bedankt dat je het geprobeerd heb, maar geef nog niet op, we zijn nog niets een op de helft
Ik ben een paar keer in de trein iemand tegengekomen, maar het is zeldzaam, ik hoop dat je een hit krijgt, dat zou erg goed voelenDynamike schreef: ↑13 jun 2024, 07:43Nou, ik heb 2 treinreizendagen met de 3DS aan gedaan. Eentje ging ook nog over Utrecht centraal... helemaal niks. Zit nu wederom in de trein maar heb hem niet eens aan. Ik ben in al die maanden, waarin hij wel vaker aanstond, nog nooit iemand tegen gekomen. Dus ik gok op 0 hits voor mij.
Team fortress 2 FAN
Team fortress 2 FAN
- Blossom
- Contacteer:
Bericht
Het is jammer genoeg afgelopen. ook al hebben we misschien niet veel resultaat gekregen, ik hoop dat iedereen wel lol heeft gehad
Team fortress 2 FAN
Team fortress 2 FAN