Het gaat weer gebeuren, de werkelijkheid laat ons niet in den steak; de Button Basherdag 2024 komt er aan. Dit jaar zullen we, mits er voldoende animo is, weer neerstrijken bij onze vrienden van Awesome Space. Daar waar we een drietal jaar achter elkaar competities hielden, achter de arcadekasten doken en wasbakken vernietigden hield het na de coronaperiode op voor Awesome Space in Utrecht. Het pand moest verlaten worden en de toekomst was onzeker. Maar ze zijn terug! In Hilversum.
Afgelopen week heb ik contact gehad met Tjeerd en de details besproken. Op zaterdag 28 september 2024 is Awesome Space gereserveerd voor ons Button Bashers. De ruimte die men heeft is wat minder groot dan voorheen, maar nog steeds zijn er consoles, arcade- en flipperkasten en is de netwerksetup voor PC er ook gewoon weer. Alles wat ons voorheen aantrok aan de locatie.
Wat gaan we doen die dag?
Gamen, kletsen, eten, drinken en nog meer gamen. Dat is de bedoeling en dat is waar het altijd op uitdraaide. Dus dat moet ons dit jaar ook lukken. Natuurlijk is er een competitie met prijzen en ik kan nu al zeggen dat die niet mis zijn. Ik weet dat Niels wat dingen heeft liggen de mannen van Praatje Podcast hebben zelfs een console in box die ze weg willen geven.
Wat kost deze megagezellige dag dan?
Overeen gekomen met Awesome Space is dat de prijs 27,50 per persoon is als we met minimaal 20 mensen komen. Onder de 20 is het regelen van personeel achter de bar en het opengooien van de ruimtes niet echt rendabel. Hiervoor krijg je entree, een drankje naar keuze en zal er in de avond een assortiment van pizza's gebakken worden waarvan je slices kunt pakken. Let op! Als je komt en je hebt dieetwensen dan die graag van te voren aangeven.
Zelf eten en drinken meenemen is niet toegestaan. In de bar zijn tegen zeer vriendelijke tarieven drankjes en wat te eten te kopen voor tussendoor.
Wij als Button Bashers moeten een week van te voren doorgeven met hoeveel we komen en krijgen dan ook de factuur. Ik zal deze factuur betalen en daarna iedereen een tikkie sturen voor je bedrag. Als je het liever contact doet; liever niet! Maar als het niet anders is mag je op de dag zelf ook contact bij mij afrekenen. Hou er wel rekening mee; als je komt betaal ik voor je en ga ik er wel vanuit dat jij mij betaalt en komt. Want anders is het voor mij een hele dure BBdag 2024

Wanneer: 28 september 2024
Waar: Awesome Space op de nieuwe locatie in Hilversum
Kosten: 27,50 per persoon (hiervoor krijg je een drankje naar keuze en er zit een pizza bij inbegrepen als avondmaal)
Inloop: 13:00 uur
Starttijd competitie: 14:00 uur
Heb je vragen, opmerkingen of nog liever; wil je je opgeven? Dan mag dat allemaal onder dit bericht. Wij hebben er zin in en gaan er samen met Awesome Space een toffe dag van maken!
Deze mensen komen:
- Dynamike - 100% aanwezig
- Apenheul - 100% aanwezig
- Fing3r - 99% aanwezig
- Synergy - 100% aanwezig
- Seffen99 - 100% aanwezig
- Johansonn - 100% aanwezig
- Oldschool +1 - 100% aanwezig
- Marxkemp - 100% aanwezig
- Galious - 100% aanwezig
- Ok Impala! - 100% aanwezig
- Shantomio - 100% aanwezig