Dat is goed nieuws Fing3r!
Retro Challenge Juni 2024: Alleyway
Bericht
Re: Retro Challenge Juni 2024: Alleyway
Meer dan anderhalf uur. Mij vrouw heeft in die tijd gewoon een film kunnen kijken .OldSchool schreef: ↑27 jun 2024, 11:48Als je dan toch maar één score inlevert, dan is dit wel een goede! Netjes hoor, hoe lang heb je er over gedaan?gekkehenkie schreef: ↑27 jun 2024, 10:30
11.002
Mijn eerste en laatste poging. Wat duurt zo'n potje lang zeg. Vanaf vandaag naar een festival dus geen tijd meer.
Consider yourself a hero.
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Laatste dagje mensen! Mocht je nog een poging doen, hierbij een pro-tip: Begin op tijd, een potje duurt wel effe .
- Flozem
- OldSchool
- Contacteer:
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Het is voorbij, het zit er op! Eventjes leek het er op alsof Swey de enige deelnemer zou zijn. Hij was waarschijnlijk al aan het plannen wanneer hij de Planet of the Apes films zou gaan kijken! Maar zoals we vaker hebben gezien, blijken de laatste dagen het meest populair. Dit keer hebben we een winnaar met een monster score, zelfs hoger dan de winnaar van de vorige challenge wat back op dit forum. Mark gefeliciteerd! Het Apes pakket komt jouw kant op!
Ik hoop iedereen volgende maand te zien in de speciale Daan maand! Uhm, Ms. Pac-Man maand!
Ik hoop iedereen volgende maand te zien in de speciale Daan maand! Uhm, Ms. Pac-Man maand!