Is het eigenlijk de moeite waard om te kopen in vergelijking met moderne consoles?
Bericht
Is het eigenlijk de moeite waard om te kopen in vergelijking met moderne consoles?
De Sega Mega Drive Mini is een compacte replica van de klassieke Sega Mega Drive console, gevuld met een selectie van vooraf geïnstalleerde games. Maar is het de moeite waard om te investeren in deze retro console in plaats van te kiezen voor een moderne console zoals de PlayStation 5 of Xbox Series X? Zijn de nostalgische gevoelens die het oproept het prijskaartje waard, of zijn er betere opties beschikbaar voor gamers die op zoek zijn naar een gevarieerde en up-to-date game-ervaring?
Bericht
Re: Is het eigenlijk de moeite waard om te kopen in vergelijking met moderne consoles?
ChatGPT ofzo?
Je koopt zo'n Mini voor naast je PS5 of Series X.
Je koopt zo'n Mini voor naast je PS5 of Series X.
- Blossom
- Contacteer:
Bericht
Re: Is het eigenlijk de moeite waard om te kopen in vergelijking met moderne consoles?
Dit is ChatGPT denk ik, hoe bedoelen ze investeren in een mini als iemand op zoek is naar een up-to-date game ervaring? Als je oude spellen wilt spelen moet je een mini kopen, als je up to date wilt spelen koop je een ps5. als je beide wilt dan koop je beide.
(zij/haar) Mijn Collectie/database is GROOT
Team fortress 2 FAN
Team fortress 2 FAN
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Ik ben helemaal niet zo van de mini’s. Ik heb een C64 mini, maar die gebruik ik zelden. Een echte C64 staat altijd aangesloten en gebruik ik vaker.
Maar inderdaad, koop gewoon wat je daadwerkelijk wil spelen.
Maar inderdaad, koop gewoon wat je daadwerkelijk wil spelen.