Voor mei zit er niks voor mij bij. Heb ook nog genoeg te doen met Stellar Blade en Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes.
Er komen wel twee fysieke releases uit in mei die ik graag aanschaf voor de collectie. Omdat ik er zo van heb genoten. En dat is System Shock en Sea of Stars. Maar daar wacht ik ook mee tot deze in de uitverkoop zijn.
Hebben jullie nog wel wensen voor mei?
Interessante releases voor mei 2024
- KillingRaptor
Bericht
Re: Interessante releases voor mei 2024
Mei bestaat voor mij uit 2 games en een DLC. Endless Ocean Luminous, Paper Mario Thousand-Year Door en de Contra DLC voor Vampire Survivors. Allen voor Switch zelfs deze keer.
- Shenglong83
- Contacteer:
Bericht
Stille maand idd. Alleen de fysieke versies van Sea of Stars en Paper Mario: Thousand-Year Door voor mij, maar goede kans dat ik die ook niet meteen bij release oppik.
- Galious
- Moderator
Bericht
Ik heb Morbid: The Lords of Ire op de radar staan voor mei. Altijd zin in een nieuwe soulslike! Het is jammer dat ze de 2D pixel art van het eerste deel hebben omgeruild voor een meer generieke 3D stijl, maar ik vond de gameplay in de demo meer dan solid, dus hier heb ik wel weer zin in.
Verder houd ik de receptie van The Rogue Prince of Persia een beetje in de gaten, de nieuwe game van Evil Empire (Dead Cells developer). De game komt slechts in Early Access in mei, maar ik ben benieuwd naar de indrukken. Het DNA van Dead Cells is duidelijk herkenbaar, maar ik ben niet sold on het grafische stijltje. Hopelijk is het een wel waardige successor.
Verder houd ik de receptie van The Rogue Prince of Persia een beetje in de gaten, de nieuwe game van Evil Empire (Dead Cells developer). De game komt slechts in Early Access in mei, maar ik ben benieuwd naar de indrukken. Het DNA van Dead Cells is duidelijk herkenbaar, maar ik ben niet sold on het grafische stijltje. Hopelijk is het een wel waardige successor.
nmkl pjkl ftmch
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Een goeie The Rogue Prince of Persia. Ik was daar ook verrast. De meer AAA ontwikkelde platformer van dit jaar doet het ook goed en wordt veel vergeleken met vorig jaars Metroid Dread. Maar deze, ook wel juist kwa visuele presentatie, spreekt mij eigenlijk nog veel meer aan. Maar inderdaad de gameplay doet denken aan Dead Cells!