CD-i games branden
Bericht
CD-i games branden
Is er hier iemand, die zelf CD-i games heeft gebrand en daar goede ervaring mee heeft?
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Re: CD-i games branden
Ik heb het zelf nooit gedaan, maar is het niet een kwestie van een iso branden? Kan volgens mij gewoon met een programma zoals Nero.
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Een iso is een image van een cd. Dus een representatie van de cd in een enkele file. Veel software op de pc brand deze op een recordable disc.
Als ik even google dan zie ik dat je gewoon cds kint branden. Een iso zou dan ook werken.
De cdi kent geen copy protectie. Het was voor die tijd. Je moet natuurlijk wel op een geschikte cd branden. Geen idee of de cdi ook rw leest bijvoorbeeld.
Als ik even google dan zie ik dat je gewoon cds kint branden. Een iso zou dan ook werken.
De cdi kent geen copy protectie. Het was voor die tijd. Je moet natuurlijk wel op een geschikte cd branden. Geen idee of de cdi ook rw leest bijvoorbeeld.
Bericht
Ik durf dat ook niet te zeggen.
Maar als iemand dit soort dingen doet, dan houd ik mij aanbevolen.
Maar als iemand dit soort dingen doet, dan houd ik mij aanbevolen.
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Volgens mij is een cdi altijd een mix van data en audio. Dat was in mijn herinnering altijd lastiger met branden. Arjen heeft een perfecte uitleg van wat een iso is. Het voordeel van een iso, is dat je zelf niet hoeft na te denken: de iso zeg maar een kant en klare oplossing en brand de disc zoals deze bedoeld is in de iso.
Als je de hardware niet hebt om iets überhaupt te kunnen branden, heb je twee opties. Of je doet het bij iemand anders, of je investeert gewoon in de originele cdi’s.
Als je de hardware niet hebt om iets überhaupt te kunnen branden, heb je twee opties. Of je doet het bij iemand anders, of je investeert gewoon in de originele cdi’s.