Nou, vergeleken met de anderen hier voelde ik mij bijna bezwaard om er zo veel dingen (in totaal 21 stuks) uit te halen Maar goed, daar heb ik natuurlijk ook aardig wat voor moeten inleveren Nu de foto's met normaal daglicht zijn gemaakt is het tijd voor mij om de doos weer goed in te pakken en richting ikk te sturen. Dat zal vandaag of morgen gebeuren.
Hier is dan de "lijst" met items die ik uit de doos heb gevist:
Lang verhaal kort: de keuze is vooral gebaseerd op systemen waar ik momenteel minder games voor bezit en een paar toppers die ik niet kan laten liggen, zoals KH en KH2.
Uiteraard heb ik ook een foto gemaakt van de spullen die ik ervoor in de plaats heb gedaan, maar deze zal ik posten zodra ikk de doos weer retour heeft.
Ik vond het erg leuk om hieraan mee te mogen doen en zal ook zeker weer mee doen als we dit ooit gaan herhalen.
De BB ruildoos (ronde 2)
- Seroczynski
- Marktplaats ID: 10070482
- eBay gebruikersnaam: seroczynski7
- ikk
- Contacteer:
Bericht
Re: De BB ruildoos (ronde 2)
Alleen maar mooi dat er zoveel voor je bij zat
Ik ben heel benieuwd wat er terug gaat komen!
Als er genoeg animo voor is kunnen we zeker nog een ronde doen maar dan mag er wat mij betreft wel wat meer tijd tussen zitten, zeker nu Secret Santa ook bezig is. Misschien februari ofzo weer een volgende ronde?
Als er genoeg animo voor is kunnen we zeker nog een ronde doen maar dan mag er wat mij betreft wel wat meer tijd tussen zitten, zeker nu Secret Santa ook bezig is. Misschien februari ofzo weer een volgende ronde?
- marxkemp
- Contacteer:
Bericht
Goed idee. Ik stel wel minder algemene 'rommel' en onder de 10kg voor, wellicht trekt dat weer meer mensen aan om mee te doen.ikk schreef:Alleen maar mooi dat er zoveel voor je bij zat
- Seroczynski
Bericht
Of het onder de 10kg kan blijven vraag ik mij af.
Bij alles wat ik erin terug heb gestopt vroeg ik mij ook af of mensen het wel zouden waarderen of niet, je weet het niet meteen. Lijkt me verstandig om de regels in dat geval iets verder uit te schrijven.marxkemp schreef: ↑24 nov 2023, 11:14Goed idee. Ik stel wel minder algemene 'rommel' en onder de 10kg voor, wellicht trekt dat weer meer mensen aan om mee te doen.ikk schreef:Alleen maar mooi dat er zoveel voor je bij zat
Of het onder de 10kg kan blijven vraag ik mij af.
- ikk
- Contacteer:
Bericht
We kunnen wel afspreken geen PC games behalve bigboxes/speciale edities? Die komen zo te zien allemaal weer terug
Andere suggesties?
Het is alleen lastig om te bepalen wat algemene 'rommel' is, wat de 1 rommel vind, vind een ander wel mooi.marxkemp schreef: ↑24 nov 2023, 11:14Goed idee. Ik stel wel minder algemene 'rommel' en onder de 10kg voor, wellicht trekt dat weer meer mensen aan om mee te doen.ikk schreef:Alleen maar mooi dat er zoveel voor je bij zat
We kunnen wel afspreken geen PC games behalve bigboxes/speciale edities? Die komen zo te zien allemaal weer terug
Andere suggesties?
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Mooi! Herkenbare items. Ook zeker veel die ik ook wel had gekozen als ik ze nog niet in de collectie had. Dat is het inderdaad. Super!
- marxkemp
- Contacteer:
Bericht
Bijvoorbeeld
"Twee boeken is genoeg"
"Per systeem maximaal 5 games"
"Geen handheld accesoires"
"Twee Funkos zijn gaaf"
Daarnaast kunnen we Mike vragen een lijstje te maken van alle secret santa wensen of gewoon hier posten wat we graag zouden willen zien.
Je hoeft niet persee zwart/wit regels opstellen, maar guidelines vanuit je eigen ervaringen of wat je hoort op discord of forum:ikk schreef:Het is alleen lastig om te bepalen wat algemene 'rommel' is, wat de 1 rommel vind, vind een ander wel mooi.marxkemp schreef: ↑24 nov 2023, 11:14Goed idee. Ik stel wel minder algemene 'rommel' en onder de 10kg voor, wellicht trekt dat weer meer mensen aan om mee te doen.ikk schreef:Alleen maar mooi dat er zoveel voor je bij zat
Andere suggesties?
Bijvoorbeeld
"Twee boeken is genoeg"
"Per systeem maximaal 5 games"
"Geen handheld accesoires"
"Twee Funkos zijn gaaf"
Daarnaast kunnen we Mike vragen een lijstje te maken van alle secret santa wensen of gewoon hier posten wat we graag zouden willen zien.
- ikk
- Contacteer:
Bericht
We kunnen voor de volgende ronde ook een poll aanmaken met verschillende consoles enzo waar iedereen die meedoet op kan stemmen en per console mogen er niet meer games/items dan het aantal stemmen in de doos.
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Voel je vooral niet bezwaard! Ik denk dat het juist mooi is dat je zoveel hebt weten te vinden. Ik vind het persoonlijk ook leuk om wat van mijn eigen items terug te zien. Maar dit is precies waar de doos voor bedoeld is. Zo lang je dezelfde waarde terugstopt, is er niets aan de hand en heeft de persoon na jou ook weer wat te kiezen.Seroczynski schreef: ↑24 nov 2023, 10:43Nou, vergeleken met de anderen hier voelde ik mij bijna bezwaard om er zo veel dingen (in totaal 21 stuks) uit te halen Maar goed, daar heb ik natuurlijk ook aardig wat voor moeten inleveren Nu de foto's met normaal daglicht zijn gemaakt is het tijd voor mij om de doos weer goed in te pakken en richting ikk te sturen. Dat zal vandaag of morgen gebeuren.
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Even wat gedachten:
- volgende ronde lijkt me inderdaad slim om wat later te doen.
- niet dat Ikk het niet goed regelt, maar misschien is het een idee om ook iemand anders te laten beginnen? Alle credits naar Ikk!! Maar iemand anders heeft ongetwijfeld weer ander startkapitaal en dat maakt het geheel vernieuwend en hopelijk leuker voor iedereen.
- verzendkosten zijn inderdaad wel een dingetje. Ik zat op ruim 13 kilo en dan verdubbeld bijna het bedrag.
- misschien kunnen we bekijken wat meuk is en wat niet. Pc games zal bijna niemand willen, dus die kunnen we er uit laten. Maar voor een gewild systeem zoals Dreamcast of GameCube, lijkt een limiet me niets toevoegen, alleen maar beperken.
- misschien is het een idee om met zwaardere dingen zoals boeken of bordspellen, je die er alleen in mag stoppen als je er ook één uithaalt?
Ik weet dat mijn ervaring dit keer wat minder was, maar ik heb ook mensen blij gezien met mooie dingen die ze er uit hebben weten te halen. Dus het concept is wel bewezen en ik zou graag een volgende keer weer mee doen. Misschien dat we hier en daar kunnen tweaken, maar in de basis zijn het al twee geslaagde edities. En nogmaals: alle credits naar Ikk. Tof dat je dit hier gelanceerd hebt!
- volgende ronde lijkt me inderdaad slim om wat later te doen.
- niet dat Ikk het niet goed regelt, maar misschien is het een idee om ook iemand anders te laten beginnen? Alle credits naar Ikk!! Maar iemand anders heeft ongetwijfeld weer ander startkapitaal en dat maakt het geheel vernieuwend en hopelijk leuker voor iedereen.
- verzendkosten zijn inderdaad wel een dingetje. Ik zat op ruim 13 kilo en dan verdubbeld bijna het bedrag.
- misschien kunnen we bekijken wat meuk is en wat niet. Pc games zal bijna niemand willen, dus die kunnen we er uit laten. Maar voor een gewild systeem zoals Dreamcast of GameCube, lijkt een limiet me niets toevoegen, alleen maar beperken.
- misschien is het een idee om met zwaardere dingen zoals boeken of bordspellen, je die er alleen in mag stoppen als je er ook één uithaalt?
Ik weet dat mijn ervaring dit keer wat minder was, maar ik heb ook mensen blij gezien met mooie dingen die ze er uit hebben weten te halen. Dus het concept is wel bewezen en ik zou graag een volgende keer weer mee doen. Misschien dat we hier en daar kunnen tweaken, maar in de basis zijn het al twee geslaagde edities. En nogmaals: alle credits naar Ikk. Tof dat je dit hier gelanceerd hebt!
- ikk
- Contacteer:
Bericht
Het is inderdaad misschien wel leuk als iemand anders de volgende ronde start met nieuw startkapitaal, uiteraard doe ik dan ook gewoon weer mee.
Dan is het alleen een dilemma wat ik ga doen met de rest van deze doos wat ik niet wil, waarschijnlijk zet ik het gewoon (gefilterd) in de berging tot ik weer aan de beurt ben om een ronde te starten.
Dan is het alleen een dilemma wat ik ga doen met de rest van deze doos wat ik niet wil, waarschijnlijk zet ik het gewoon (gefilterd) in de berging tot ik weer aan de beurt ben om een ronde te starten.
- Seroczynski
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Het is inderdaad zonde om het weg te doen. Dus opslaan is denk ik een prima idee.ikk schreef: ↑24 nov 2023, 18:38Het is inderdaad misschien wel leuk als iemand anders de volgende ronde start met nieuw startkapitaal, uiteraard doe ik dan ook gewoon weer mee.
- ikk
- Contacteer:
Bericht
De doos is weer terug!
Zal vanavond wat uitzoeken en foto's maken.
Zal vanavond wat uitzoeken en foto's maken.
- ikk
- Contacteer:
Bericht
We zijn weer rond!
Dit is wat ik (en mijn collega) aan het begin hadden toegevoegd:
Dit is wat er allemaal is teruggekomen:
Dit zijn mijn keuzes:
Munchkin heb ik veel gespeeld, wel de Adventure Time versie maar toch een leuk figure om neer te zetten.
Volgens mij kregen al die Motorstorm spellen goede reviews dus die mag er best bij in de collectie.
Al veel goeds over Chuchu Rocket gehoord, dus die ga ik binnenkort proberen.
Infamous 2 is alleen de doos en sleeve, maar ik vind het wel een leuke case dus ik ga de inhoud van mijn standaard versie overzetten.
Pokemon Emerald is alleen de doos en insert, het verbaasd mij eigenlijk dat die de hele ronde heeft overleeft maar als niemand hem kan gebruiken ga ik zelf wel op zoek naar de cart.
Legenden van Andor lijkt me een leuk spel maar helaas krijg ik dat soort spellen niet meer op tafel sinds mijn bordspellengroep uiteen is gevallen een paar jaar geleden
Rift zegt me niks maar daar staan allemaal handtekeningen op, zit daar een verhaal achter?
Die Tetris muismat is ook erg leuk, als ik hier geen XL muismat had liggen had ik die zeker neergelegd!
Ik zal mijn collega nog de kans geven wat te ruilen en dan ga ik de doos filteren en dan zet ik hem voorlopig in de berging.
Dan moeten we rond in januari/februari even kijken of iemand anders een doos wil starten of dat ik een deel hieruit gebruik voor een nieuwe.
Dit is wat ik (en mijn collega) aan het begin hadden toegevoegd:
- Spoiler: weergeven
Dit is wat er allemaal is teruggekomen:
Dit zijn mijn keuzes:
Munchkin heb ik veel gespeeld, wel de Adventure Time versie maar toch een leuk figure om neer te zetten.
Volgens mij kregen al die Motorstorm spellen goede reviews dus die mag er best bij in de collectie.
Al veel goeds over Chuchu Rocket gehoord, dus die ga ik binnenkort proberen.
Infamous 2 is alleen de doos en sleeve, maar ik vind het wel een leuke case dus ik ga de inhoud van mijn standaard versie overzetten.
Pokemon Emerald is alleen de doos en insert, het verbaasd mij eigenlijk dat die de hele ronde heeft overleeft maar als niemand hem kan gebruiken ga ik zelf wel op zoek naar de cart.
Legenden van Andor lijkt me een leuk spel maar helaas krijg ik dat soort spellen niet meer op tafel sinds mijn bordspellengroep uiteen is gevallen een paar jaar geleden
Rift zegt me niks maar daar staan allemaal handtekeningen op, zit daar een verhaal achter?
Die Tetris muismat is ook erg leuk, als ik hier geen XL muismat had liggen had ik die zeker neergelegd!
Ik zal mijn collega nog de kans geven wat te ruilen en dan ga ik de doos filteren en dan zet ik hem voorlopig in de berging.
Dan moeten we rond in januari/februari even kijken of iemand anders een doos wil starten of dat ik een deel hieruit gebruik voor een nieuwe.
- marxkemp
- Contacteer:
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Chuchu rocket!
Ik vind het mooi om te zien dat Emerald er nog in is gebleven dan. Had niet door dat die ook van jou kwam. Geeft aan dat niemand voor het geld gaan en de inhoud resellen. Maar we pakken echt wat we zelf leuk vinden en laten liggen wat een ander beter kan gebruiken
Ik vind het mooi om te zien dat Emerald er nog in is gebleven dan. Had niet door dat die ook van jou kwam. Geeft aan dat niemand voor het geld gaan en de inhoud resellen. Maar we pakken echt wat we zelf leuk vinden en laten liggen wat een ander beter kan gebruiken
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Mooi dat er voor jezelf ook mooie dingen in zaten Ikk!
Dank voor de organisatie!
Dank voor de organisatie!
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
- ikk
- Contacteer:
Bericht
De laatste ruil van deze ronde is vandaag gedaan, mijn collega heeft dit gekozen:
En geruild voor:
En die mag bij mij de collectie in
Mooi dat iedereen het weer leuk heeft gevonden en er wat moois uit heeft weten te halen!
En geruild voor:
En die mag bij mij de collectie in
Mooi dat iedereen het weer leuk heeft gevonden en er wat moois uit heeft weten te halen!
- Seroczynski
Bericht
Zeker bedankt voor het opzetten van deze leuke actie ikk. Ik vond het erg leuk om mee te mogen doen.
Hier nog even een fotootje van wat ik erin heb gestopt. Daarbij twijfelde ik een beetje over de Japanse carts, maar ik ben blij om te zien dat er in ieder geval al eentje uit gevist is Ik heb zelf behoorlijk wat Japanse games, en deze selectie aan games zijn ook prima te spelen zonder te hoeven lezen mits je ze in je console kwijt kan.
Hier nog even een fotootje van wat ik erin heb gestopt. Daarbij twijfelde ik een beetje over de Japanse carts, maar ik ben blij om te zien dat er in ieder geval al eentje uit gevist is Ik heb zelf behoorlijk wat Japanse games, en deze selectie aan games zijn ook prima te spelen zonder te hoeven lezen mits je ze in je console kwijt kan.
- ikk
- Contacteer:
Bericht
Is er een andere vrijwilliger die de 3e ronde wil opstarten of zal ik weer beginnen?