Ik word continu uitgelogd ??
- Marth Daul
Bericht
Re: Ik word continu uitgelogd ??
Juist weer automatisch uitgelogd, ik gebruik Safari en zoals eerder al gemeld, ik heb dat op geen enkele andere site ooit voor ...
May the Force be Cute
- koekiemonster
- Contacteer:
- eBay gebruikersnaam: Ruud_Luiten
Bericht
Safari, ios14, iphone11: uitgelogd
Ik ga zo de volgende proberen:
Firefix, ios14, iphone11
Ik ga zo de volgende proberen:
Firefix, ios14, iphone11
- portable-games.nl
Bericht
Hier ook Chrome en heb er tot nu toe ook nog geen last gehad. Buiten die ene keer met de algemene reset dan.
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Ik heb net een kale FireFox op Win10 gepakt, cookies geaccepteerd, ingelogd, browser gesloten en weer opgestart, en ik kom zonder in te loggen op het forum terecht met mijn user. Op welk punt gaat het mis bij jou?
Hoe moet ik "automatisch uitgelogd" zien? Je opent de browser, gaat naar forum (hebt cookies geaccepteerd) en logt in. Remember me eventueel aan. Daarna sluit je de browser/tab, gaat weer naar het forum en dan ben je niet ingelogd. Is dat wat er precies gebeurt?Marth Daul schreef: ↑09 mar 2021, 16:09Juist weer automatisch uitgelogd, ik gebruik Safari en zoals eerder al gemeld, ik heb dat op geen enkele andere site ooit voor ...
Ik heb net een kale FireFox op Win10 gepakt, cookies geaccepteerd, ingelogd, browser gesloten en weer opgestart, en ik kom zonder in te loggen op het forum terecht met mijn user. Op welk punt gaat het mis bij jou?
- Marth Daul
Bericht
Zoals nu heb ik ook gewoon op de site geklikt en ben ik nog steeds gewoon ingelogd zonder iets te doen.
Zoals hierboven geschreven, sinds iedereen was uitgelogd op 27/2 ben ik tot vanmorgen geen enkele keer uitgelogd geweest wat toch bijna 2 weken is en dan vandaag 2x op één dag.
Ik log in, klik op onthouden en soms, zoals vanmorgen en daarstraks weer ben ik uitgelogd als ik terug op de site klik zonder zelfs iets te doen, daarom dat ik dat "automatisch" noem.Dynamike schreef: ↑09 mar 2021, 18:47Hoe moet ik "automatisch uitgelogd" zien? Je opent de browser, gaat naar forum (hebt cookies geaccepteerd) en logt in. Remember me eventueel aan. Daarna sluit je de browser/tab, gaat weer naar het forum en dan ben je niet ingelogd. Is dat wat er precies gebeurt?Marth Daul schreef: ↑09 mar 2021, 16:09Juist weer automatisch uitgelogd, ik gebruik Safari en zoals eerder al gemeld, ik heb dat op geen enkele andere site ooit voor ...
Zoals nu heb ik ook gewoon op de site geklikt en ben ik nog steeds gewoon ingelogd zonder iets te doen.
Zoals hierboven geschreven, sinds iedereen was uitgelogd op 27/2 ben ik tot vanmorgen geen enkele keer uitgelogd geweest wat toch bijna 2 weken is en dan vandaag 2x op één dag.
May the Force be Cute
- Mark
Bericht
Oud topic maar probleem is weer actueel; bij elk forumbezoek moet ik opnieuw inloggen.
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Volgens mij los je dat het gemakkelijkst op door de cookies van https://www.button-bashers.nl te verwijderen. Aan de forumzijde is voor zover ik weet al heel lang niets gewijzigd.
Bericht
Ja ik heb het ook en wachtwoord reset werkt ook niet echt. krijg nooit mails. in geen enkele folder.
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Ik heb het op mijn telefoon ook nog altijd. Maar omdat die automatisch wachtwoorden invult, is het niet zo heel erg. Het is ook als ik aanvink dat ingelogd wil blijven.
- koekiemonster
- Contacteer:
- eBay gebruikersnaam: Ruud_Luiten
- KillingRaptor
- Mark
Bericht
Ik had het tot vorige week ook veel, nu nergens meer last van.
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Ik heb nergens last van. Wellicht even je cookies / local / sessie storage weg gooien?