D - Saturn
Na deze fantastische docu https://www.youtube.com/watch?v=S-6dNPYltr0 heb ik D opgestart. Spannend tot het eind helemaal met de random factoren.
Hoeveel games kunnen we uitspelen in 2023?
- KillingRaptor
Bericht
Re: Hoeveel games kunnen we uitspelen in 2023?
Stray (PS5) - Staat al in de lijst
Dit vond ik echt een hele mooie en toffe game, zeker een aanradertje.
Dit vond ik echt een hele mooie en toffe game, zeker een aanradertje.
- ikk
- Contacteer:
- HeatherGrace
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
River City Girls Zero voor Nintendo Switch
Interessant deel in de serie waar River City Ransom deel van uitmaakt, en tevens de inspiratie van de WayForward River City Girls serie. Deze game heeft twee lokalisaties; 1 trouw aan het origineel en 1 geretconned om als inleiding voor River City Girls 2 te spelen. Een vermakelijke beat 'm up, heel lineair vergeleken met de River City Ransom en Girls games, en vol met verhaal. Wat wel geinig is is dat ze een soort continuiteit in de wereld wilden suggereren waarbij je steeds naar een nieuw gebied afreist via de snelweg op de motor.
Interessant deel in de serie waar River City Ransom deel van uitmaakt, en tevens de inspiratie van de WayForward River City Girls serie. Deze game heeft twee lokalisaties; 1 trouw aan het origineel en 1 geretconned om als inleiding voor River City Girls 2 te spelen. Een vermakelijke beat 'm up, heel lineair vergeleken met de River City Ransom en Girls games, en vol met verhaal. Wat wel geinig is is dat ze een soort continuiteit in de wereld wilden suggereren waarbij je steeds naar een nieuw gebied afreist via de snelweg op de motor.
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Teenage Mutant Ninja Turtles: Fall of the Foot Clan voor de Gameboy (gespeeld op Analogue Pocket)
Een van de Secret Santa aanwinsten was een Turtles game, en als groot fan van de 8-bit en 16-bit beat 'm ups was ik hier erg benieuwd naar. In feite is dit meer een recht toe recht aan action game waar net zo goed een andere IP op geplakt had kunnen worden maar de 'ziel' van Turtles is nog wel voelbaar in sommige vijanden zoals Mousers en Roadkill Rodneys die zich gedragen zoals in Turtles II en III. Al met al best een aardige game, maar vergeleken met Looney Tunes die ik vorig jaar gekregen had met Secret Santa is deze Turtles game wel veel gemakkelijker om uit te spelen
Een van de Secret Santa aanwinsten was een Turtles game, en als groot fan van de 8-bit en 16-bit beat 'm ups was ik hier erg benieuwd naar. In feite is dit meer een recht toe recht aan action game waar net zo goed een andere IP op geplakt had kunnen worden maar de 'ziel' van Turtles is nog wel voelbaar in sommige vijanden zoals Mousers en Roadkill Rodneys die zich gedragen zoals in Turtles II en III. Al met al best een aardige game, maar vergeleken met Looney Tunes die ik vorig jaar gekregen had met Secret Santa is deze Turtles game wel veel gemakkelijker om uit te spelen
- Fing3r
Bericht
Bioshock 2 Remastered (PC)
Briljant vervolg op een al bijzondere game
Sent from my Pixel 7a using Tapatalk
Briljant vervolg op een al bijzondere game
Sent from my Pixel 7a using Tapatalk
- KillingRaptor
Bericht
Mushihimesama (arcade)
Had deze al op PC uitgespeeld, verschillende keren zelfs, maar nu eens door de arcadeversie gegaan ook. Is dus identiek dezelfde game blijkbaar. Blijft wel een hele goede bullet hell van Cave dit.
Had deze al op PC uitgespeeld, verschillende keren zelfs, maar nu eens door de arcadeversie gegaan ook. Is dus identiek dezelfde game blijkbaar. Blijft wel een hele goede bullet hell van Cave dit.
- Flozem
Bericht
Disgaea 7 op de Nintendo Switch.
Lukt even niet de foto te uploaden op Tweakers… bewijs in de Discord.
Lukt even niet de foto te uploaden op Tweakers… bewijs in de Discord.
Laatst gewijzigd door Flozem op 31 dec 2023, 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- KillingRaptor
Bericht
Je kan de link van het plaatje op de Discord ook gebruiken als foto hier.
Ik heb het bewijs gezien dus ik voeg hem toe.
Je kan de link van het plaatje op de Discord ook gebruiken als foto hier.
- KillingRaptor
Bericht
2023 zit er alweer op! Afgelopen jaar zijn we er in geslaagd om 420 games toe te voegen aan de lijst, minder dan de jaren daarvoor maar nog steeds een prachtig aantal. De volgende personen hebben de meeste games uitgespeeld:
ikk: 72
KillingRaptor: 66
arjen1981: 61
Fing3r: 45
Galious: 34
Op naar een volgend jaar en dat we weer een mooie lijst mogen maken!
Een mod mag dit topic sluiten, ik ga nu het nieuwe aanmaken.
ikk: 72
KillingRaptor: 66
arjen1981: 61
Fing3r: 45
Galious: 34
Op naar een volgend jaar en dat we weer een mooie lijst mogen maken!
Een mod mag dit topic sluiten, ik ga nu het nieuwe aanmaken.