Secret Santa 2023 - The fast edition!

De agenda met de belangrijkste verzamelbeurzen, events en toernooien.
arjen1981
Animal Crossing Tour 2020
Animal Crossing Tour 2020

Re: Secret Santa 2023 - The fast edition!

25 dec 2023, 12:32

arjen1981 schreef:
20 dec 2023, 07:48
Daar schittert die dan:
Afbeelding
Onder de kerstboom past niet :lol:
Ik heb deze uitgepakt. De koekjes ben ik vergeten te fotograferen. Maar die zijn lekker!

Ik weet wel wie we hier hebben ;) Toch Finger? Met de Sneeker krant val je door de mand. Als ik het mis heb corrigeer me dan snel ;)

Afbeelding

Mijn verlanglijstje vroeg de tofste megadrive game die je kon vinden voor kerst. Dat is deze geworden:

Afbeelding

Niet verkeerd. Het is een bijzondere late Megadrive release. Uiteraard niet de beste versie van VF2, maar wel 1 die ik graag toevoeg want VF2 is een favoriet.
KillingRaptor

25 dec 2023, 13:34

arjen1981 schreef:
25 dec 2023, 12:29
Hey, Hoe wist je dat ik het was ;) Maar leuk. De vraag was een Disney game. Een mooie Disney collectie had je al. Dat maakte het best moeilijk. Toen dacht ik aan het gemak van deze collectie. Die ook nog ontbrak in je collectie. Helemaal omdat het alle versie van elke game heeft. Kun je nog een keer de Alladin test doen. Ik koos de laatste keer toch voor de Megadrive release ;) Dus ik ben benieuwd welke jou voorkeur heeft.
Het tegenadres. :biggrin:
Ik geef persoonlijk ook de voorkeur aan de Mega Drive versie, de animaties in die game zijn echt zo goed!
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

25 dec 2023, 15:38

Mijn Secret Santa was natuurlijk niet zo secret, maar dat maakt het uitpakken van het geheel niet minder leuk! Wij waren een paar daagjes weg en ik had de Secret Santa thuis gelaten, maar... helaas, door omstandigheden moesten we eerder terug. Dat gaf mij wel de kans om mijn Secret Santa uit te pakken!

Oldschool Dennis was de persoon die mij mocht voorzien van iets leuks dit jaar en dat begon al goed met een lekkere reep chocolade!

Afbeelding

Deze mocht ik begin van de week al uitpakken en heb ik heerlijk in Belgie opgegeten met de kleinste. De rest uitpakken mocht vandaag pas, dus dat heb ik dan ook netjes gedaan. Een gedicht, dat ik in de podcast zal voorlezen en een theater! Omdat ik daar gestaan heb met een stand-up optreden. Heel erg gaaf gedaan, echt! Damn, ik stond te glunderen toen ik het uitpakte.

Afbeelding

Afbeelding

Achterin het theater, de kleedkamers zo gezegd, zaten vier (!!) pakjes geplakt.

Afbeelding

Natuurlijk zat er een Evercade game in! Want het is Dennis en die heeft alleen maar liefde voor die console. En bij mij begint dat ook goed te groeien, en deze had ik uiteraard nog niet! Daar bovenop nog drie andere games die heel erg mooi komen te pronken in mijn collectie. Ik ben goed verwend door deze Santa. Dank, heel erg veel dank!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Shantomio

25 dec 2023, 15:41

Lieve lieve Secret Santa,,

Een veel betere kerstochtend zou ik mezelf niet kunnen wensen. Ik heb wel 4 levels mogen uitspelen en mij bij elk volgend level afgevraagd hoeveel moeite, tijd, liefde en 10x het budget hier wel niet is ingestoken.
Ik maakte me eerst een beetje zorgen want op de Doos stond: "Meat" en dat is niet echt iets waar je een vegetariër een plezier mee doet. (Tenzij het vrouwelijk vlees is)
Gelukkig bleek de doos gevuld met een flinke, stevige, lekkere, juicy, hoeveelheid, gamegoodies. Te beginnen met een game voor de Megadrive! Mijn eerste console ooit. Dat wist mijn Santa erg goed. Het was een Cartridge die ik nog niet had en ik heb altijd al met Santa willen spelen ;) nouja mits je ook een vrouwelijke Santa kan nemen.
Er zat een gedicht bij en een hint naar mijn Santa (neem ik aan).
Vervolgens mocht ik in elk level, coole Mariodoosjes uitpakken.

Ik dacht dat ik het mijn Santa moeilijk had gemaakt door merch te vragen, in specifieke maten en iets van Arcadegames.

Maar bij Level 1 kreeg ik perfect op maat Playstation sokken (op de foto, hopelijk heeft niemand hier een voetenfobie).

In Level 2 kreeg ik een Doom shirt. Aaah yeah, ik ben er blij mee. Staat hij een beetje? (P.S. eeuh, volgens mij ben je door jouw budget heen Santa)

In Level 3 kreeg ik: MORTAL KOMBATEnergiedrank om Level 4 aan te kunnen:

In Level 4, kreeg ik van de Masterpielende Santa gewoon een volledige handheld met super toffe games!!! Tijd voor een Letterlijke Ultimate Mortal Kombat op de Handheld.

Mijn hartje kon niet verder gevuld worden dan met Megadrive goodness, Mortal Kombat Magie, Playstationsokkenplezier en een duister, Doomshirt. Dit is een Santa die ik zeker niet meer vergeet!
1000x Dank lieve Secret Santa!AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-A325F met Tapatalk

****Vooral veel (PS/Quest)VR maar een platte game gaat er ook prima in.****
Fing3r

25 dec 2023, 17:32

Inderdaad Arjen, hij komt inderdaad uit het zuiden van Friesland! Was voor mij best een lastige om een Megadrive game uit te zoeken omdat ik daar ook helemaal niet in thuis ben, maar deze leek mij ook wel interessant, heb hem niet kunnen testen maar hopelijk doet hij het.

Wie mijn Secret Santa is weet ik eigenlijk nog niet, maar dat er veel werk in is gestoken was wel te merken. Alleen het inpakken van de surprise moet al een hele klus zijn geweest, maar de X-Wing is in goede orde ontvangen. Ben ook nog even de ruimte mee in geweest om een Deathstar die wat te dicht bij de aarde in de buurt kwam op te blazen, waarvan ik ook nog duidelijk bewijs van heb toegevoegd!

Afbeelding

Daarna zijn we vanochtend met het uitpakken begonnen en vond ik de beste Star Wars film van de afgelopen 20 jaar in uitmuntende 4K kwaliteit en ook nog een mooi versiersel voor aan de muur in de zolderkamer.

Afbeelding

Ontzettend bedankt Secret Santa!
AfbeeldingAfbeelding
OldSchool
Contacteer:

25 dec 2023, 21:34

Afbeelding

Ik had een mooie brief vol met hints naar dino’s. Daarnaast al het moois op de foto! Ik kan mooi wat Gameboy games van de wish list strepen én ik kreeg nog wat mooie extra’s. Het is geen FIFA, maar wel sport! Deze dino weet van mijn voorliefde voor voetbal games 😂.

Super bedankt Mitch, voor de verwennerij! Je was al mijn favoriete Belg, maar die titel kan nu niemand je meer afnemen!
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

25 dec 2023, 23:34

Mijn Secret Santa was niet moelijk te raden, ik wist het eigenlijk al toen ik het pakje voor mijn voordeur zag liggen. In de neutraal uitziende doos zat een plastic bak met een slot erop en een envelop.

Afbeelding

Afbeelding

In de envelop zaten drie A4tjes, het was onmiddellijk duidelijk dat die iets te maken hadden met het slot. Ik doe graag aan escape rooms, dus dit past wel in mijn straatje.

Afbeelding

De plastic bak zat vol krantensnippers en na goed graaien voelde ik twee.. nee wacht.. drie pakjes!

Afbeelding

En het resultaat:

Turtles Fall of the Footclan voor de Gameboy, als grote Turtles fan was dit een game die ik nog niet had. Dus dat is heel erg tof!

Sea Horizon: nooit eerder van gehoord maar het ziet er leuk uit. Het is een soort roguelike (of lite?) met combat zoals Slay the Spire. Maar in tegenstelling tot die titel zit er nog veel meer omheen. Cool!

Koa and the Five Pirates of Mara kende ik als titel al wel omdat Michael hier in de podcast wel eens iets over heeft gezegd, maar hij had 'm toen nog niet gespeeld. Ik vond dit soort titels altijd wel leuk om tussen twee laaaange games in te spelen zoals ik nu toe.

Thanks Mi.. en Santa! En het was ook heel leuk om de puzzles op te lossen :)
dlbyvisual
Winnaar 10 jaar Button Bashers
Winnaar 10 jaar Button Bashers

26 dec 2023, 14:33

Wow mensen. De surprises en cadeaus zijn dit jaar wel next level. Mooi!
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

26 dec 2023, 22:57

Volgens mij heb ik van iedereen foto's gezien en is Secret Santa 2023, wat mij betreft, meer dan een succes geworden! Mooi cadeau's, gedichten en knutselwerken hebben we voorbij zien komen. Ik hoop dat iedereen met hetzelfde enthousiasme volgend jaar weer mee wil doen! Bedankt allemaal!
Afbeelding
OldSchool
Contacteer:

27 dec 2023, 00:44

Dynamike schreef:
26 dec 2023, 22:57
Volgens mij heb ik van iedereen foto's gezien en is Secret Santa 2023, wat mij betreft, meer dan een succes geworden! Mooi cadeau's, gedichten en knutselwerken hebben we voorbij zien komen. Ik hoop dat iedereen met hetzelfde enthousiasme volgend jaar weer mee wil doen! Bedankt allemaal!
Mee eens, dit jaar was weer een succes!

Dus jij ook bedankt voor de organisatie Michael! Goed georganiseerd, ondanks alle tijdsdruk! Klasse!
Flozem

27 dec 2023, 03:50

Yup - een geslaagde editie. Leuk om weer eens wat te knutselen, en een collega BB-er blij te maken. :)
marxkemp
Contacteer:

27 dec 2023, 07:26

Deze verliep weer prima, thanks Mike!
Shantomio

29 dec 2023, 16:45

Was super leuk en goed geregeld!

Verstuurd vanaf mijn SM-A325F met Tapatalk

****Vooral veel (PS/Quest)VR maar een platte game gaat er ook prima in.****
Shmupz

30 dec 2023, 20:08

Hallo hallo!!
Hier is dan ein-de-lijk een post! Sorry Seffen99!
Er was wat radio stilte en ik had die arme heer Sven al bang gemaakt dat ik niets meer zou laten weten.. Maaarrrrrrrrr inmiddels heb ik Sven en Johan van Praatje Podcast uitgebreid bedankt met een heuze Praatje Podcast one-off spin-off die ik samen met niemand minder dan Shantomio heb opgenomen! Deze podcast is inmiddels persoonlijk bezorgd en geluisterd. Dank heren voor de prachtige Santa!! Ik ben er super blij mee!

Terug naar “Beurzen en evenementen”