Serieus? Voor kerst waren die titels 8€95. Ik heb toen Spider-Man voor mezelf onder de boom gelegd.HeatherGrace schreef: ↑18 jan 2022, 14:53Bij de Action liggen nu PS4 games voor €12 p.s. Oa The Last of Us: Remastered, Horizon: Complete Edition, Spider-Man en Ratchet & Clank. De meeste zijn Essentials met een rood hoesje, maar Spider-Man bijvoorbeeld niet.
Moderne koopjes & aanbiedingen
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Re: Moderne koopjes & aanbiedingen
- HeatherGrace
Bericht
Ben een poos niet bij Action geweest. Hier stonden ze vandaag voor €11,95.OldSchool schreef: ↑18 jan 2022, 19:00Serieus? Voor kerst waren die titels 8€95. Ik heb toen Spider-Man voor mezelf onder de boom gelegd.HeatherGrace schreef: ↑18 jan 2022, 14:53Bij de Action liggen nu PS4 games voor €12 p.s. Oa The Last of Us: Remastered, Horizon: Complete Edition, Spider-Man en Ratchet & Clank. De meeste zijn Essentials met een rood hoesje, maar Spider-Man bijvoorbeeld niet.
Bericht
Morgen maar even langslopen. Deze games zijn overigsns ook regelmatig te koop bij filialen van Lidl.
I sense a soul in search of answers...
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Dan wil ik toch eens een kijkje gaan namen voor Spider-Man, de andere games heb ik al.
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Voor wie hem nog niet heeft: Street Fighter 6 is in de aanbieding bij Amazon.nl voor 36 Euro inclusief verzendkosten.
https://www.amazon.nl/dp/B0BPVC7CXP/ref ... 136&sr=8-2
https://www.amazon.nl/dp/B0BPVC7CXP/ref ... 136&sr=8-2
- synergy
- Winnaar Gameroom Award 2018
Bericht
Ik heb niks met fighting games (te slecht in), maar voor dit geld kan ik 'm bijna niet laten liggen....
Hele mooie prijs, zeker als je bedenkt dat die €70 in de PS store is.
Hele mooie prijs, zeker als je bedenkt dat die €70 in de PS store is.
- KillingRaptor
Bericht
Hij is het echt waard! Voor de singleplayer campaign alleen al, ik heb die gisteren uitgespeeld en ben er zeker 20 uren mee bezig geweest.