De aankondiging is wat aan de late kant, maar op veler Fries (en gelukkig ook wel van daarbuiten) verzoek is er dit jaar toch weer een Game Markt Noord-Nederland in Heerenveen!
We gaan weer naar een grote zaal, dus voor eenieder die het leuk lijkt om ook eens een tafeltje te huren om te verkopen is er altijd nog wel een plekje te vinden!
http://www.gamemarktnoordnederland.nl/w ... yer-A5.png
Edit: image doet 't niet, dus maar een url van gemaakt. Ik begin een dagje ouder te worden geloof ik. Excuses.
Beursagenda - Overzicht Retro Game Beurzen & Events - 2022
- WytzeV
- Contacteer:
- eBay gebruikersnaam: gamesengoodies
Bericht
Re: Beursagenda - Overzicht Retro Game Beurzen & Events - 2022
Die dude van de Game Markt Noord-Nederland
- Galious
- Moderator
Bericht
Toegevoegd aan de agenda!
nmkl pjkl ftmch
- dlbyvisual
- Winnaar 10 jaar Button Bashers
Bericht
Gaan er nog mensen naar Zwolle komend weekend? Collect a con?
Bericht
Wat ik vooral heerlijk vind aan de locatie....we waren met 1300 mensen binnen en dat viel nieteens op
Op naar 30 april vanaf 9.30 uur ipv 10.00 uur
Dank je wel voor de positiviteit en ja heb nog genoeg werk te doen deze locatie te vullen....the GamingFactory heeft mij 5 toestellen " gegeven" die dag maar komende editie hoop ik er meerdere toestellen er neer te mogen zetten..sparky schreef: ↑12 sep 2022, 11:23Ik sluit me hierbij volledig aan. Ik stond er met een standje en het was heerlijk dat er nu geen gedrang was en mensen inderdaad gewoon relaxed konden rondstruinen.Carl2 schreef: ↑11 sep 2022, 22:11Nog even een positief berichtje over de retro game beurs in Tilburg vandaag :-) De beurs werd gehouden in de Irene Wüst sporthal / ijsbaan. Wat mij betreft echt een top locatie. Hoewel een grote hal altijd wel een beetje te koste gaat van de sfeer vond ik dat in dit geval totaal niet erg. Ik vond het een verademing om relatief rustig bij iedere tafel te kunnen kijken. En dat ondanks de grote hoeveelheid bezoekers! In de ruim 10 jaar dat ik naar dit soort beurzen ga heb ik nog nooit zoveel bezoekers naar binnen zien gaan als vandaag. Ik was er om iets voor 10:00 en was om 10:45 eindelijk binnen. De rij was gigantisch. Mede daarom was de grote ruimte van een schaatsbaan top.
Complimenten aan Gerry en co voor de goede organisatie en hopelijk is deze locatie een blijvertje.
Wat ik vooral heerlijk vind aan de locatie....we waren met 1300 mensen binnen en dat viel nieteens op
Op naar 30 april vanaf 9.30 uur ipv 10.00 uur
Bericht
Parkeren is €1 voor een hele dag....vond en vind dat n mooie prijsSigma schreef: ↑12 sep 2022, 11:34Gisteren ook geweest. Deze locatie heeft zeker een paar voordelen maar ook nadelen. Uiteraard is dat ieder voor zich maar voor mij;
Plus punten:
- Ruime parkeergelegenheid
- Jumbo pal naast de hal zodat je redelijk goedkoop even wat eten en/of drinken kan kopen
- Ruime opzet waardoor er feitelijk een buiten- en binnenring ontstaat. Hierdoor kan je veel makkelijker onthouden waar wat zat als je nog even terug moet om iets te kopen wat je hebt laten liggen.
- Goede ventilatie en koelte. Zeker met dit weer was het heerlijk om rond te lopen
Min punten:
- Parkeren was wel ruim maar helaas tegen betaling. Kosten waren echter laag dus niet zo'n heel groot probleem
- Het "beurs" gevoel en sfeer was er niet echt. Door de ruime opzet voelde het erg kil en leeg aan.
Maar als ik het moet afwegen denk ik dat de nieuwe locatie zeker een blijvertje mag zijn. Je zou kunnen zeggen; mwah, plaats de kraampjes dichter bij elkaar of gebruik het midden stuk i.p.v. de ring. Dan krijg je waarschijnlijk die sfeer wel maar hoe belangrijk is dat? Het gaat uiteindelijk om de games hahaha
Overigens waren de prijzen wederom aan de hoge kant. Nog hoger dan voorgaande keren. Nu ben ik geen handelaar maar je zou zeggen dat mensen nu door de inflatie minder te besteden hebben en dus minder snel iets kopen. Minder kopen = minder vraag = lagere prijzen? Of misschien komt dat nog :P
- Sigma
Bericht
Enig idee wanneer het beurs overzicht van 2023 geplaatst wordt?